vlaardingen meeting!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

vlaardingen meeting!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-02 18:30

Nou, de ik heb de foto's van vandaag van de vlaardingen meeting al! snel he? Haha!

Nou, om 7 uur m'n nest uit vanochtend omdat ik nog langs de supermarkt moest, maar die was nog dicht.. om 9 uur was ik bij m'n paard (die natuurlijk helemaal onder de modder zat), lekker gepoetst, opgezadelt... en toen belde Ineke Scheve mond dat de meeting misschien niet door ging omdat het slecht weer was... bij ons was het helemaal niet zulk slecht weer, dus het ging toch maar door. Dat had ik niet te hard moeten zeggen Haha! want ik reed weg van stal en het begon te miezeren. heel dichtbij had ik met Mayke+ koe Haha! en Esmeralda afgesproken om naar de surfplas te rijden. Het was echt rotweer! Gelukkig was de regen na een half uurtje ofzo voorbij en voor de rest van de dag heeft het niet meer geregend.
De paardjes waren heel braaf, alleen toen moesten we de rijksweg over en dat vond Ricoh niet zo leuk..
Om ietsje voor 12 uur waren we bij de surfplas, maar toen bleek dat we aan de verkeerde kant van de surfplas stonden Frusty een aardige mevrouw wees even hoe we moesten rijden naar het station en toen hadden we het wel gevonden. Alleen Ineke en Kvika waren er nog, er zouden er nog een paar komen maar die waren er nog niet (het was al bijna half 1). De paardjes hadden even kennis gemaakt, en Evita was heel duidelijk.. Ricoh vond ze lief en Levi niet.. doos }>

Ik maakte nog een zeer blonde opmerking Haha! Bloos want Ineke zei tegen mij dat Kvika even d'r ijsje aan het halen was.. ik dacht haar ijslander, dus ik vroeg "he? heeft ze haar pony meegenomen?" maar ze was dus een eet-ijsje aan het halen Haha!

we hebben nog tot 1 uur op buitenzorg gewacht, maarja ineke was al een uur met levi op het station aan het wachten. Misschien stond ze in de file ofzo. toen zijn we maar naar de surfplas gegaan. het was niet supermooi weer maar gelukkig geen regen Lachen

nouja, hier dus de foto's bij de surfplas!
Afbeelding
mijn bolle
Afbeelding
koppie Haha!
Afbeelding
Mayke met Ricoh
Afbeelding
nog een keertje Koe
Afbeelding
rechts esmeralda die levi vasthoudt
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
"koe" en rechts esmeralda
Afbeelding
Afbeelding
rechts Kvika die Levi in het water probeert te krijgen Haha! ze doet het zelf even voor
Afbeelding
*ik doe het niet!!*
Afbeelding
Afbeelding
Evita ook.. ik ga ECHT niet het water in!! (zij is er uiteindelijk wel in geweest! maar alleen tot d'r hoefjes Haha! )
Afbeelding
Ricoh, Kvika, Esmeralda en Levi

Om ongeveer 3 uur zijn wij weer naar huis gereden, erg gelachen *LOL* Schijnheilig Knipoog en de paardjes stapten een stuk sneller dan de heenweg. Ze waren allebei wel moe (ookal liet evita dat niet merken..), maar dat is niet zo gek.. in totaal hebben we ruim 5 uur gereden!! (wel bijna alleen gestapt hoor)

Afbeelding
Evita weer thuis... ze had vandaag ineens weer een snottebel Scheve mond ze is weer een beetje verkouden, komt vast door dat rot weer Frusty wanneer wordt het nou zomer? Verdrietig
Afbeelding
Afbeelding
moe.......

En ik heb morgen spierpijn!!!! Bloos poeh ik ben blij dat ik m'n dressuurzadel er op had.. anders kon ik nu echt niet meer zitten *LOL* Ik was ook zo dom om niks te drinken mee te nemen.. Buitenzorg zou drinken mee nemen en die was niet gekomen.. we hadden dus van 10 tot 5 uur niks kunnen drinken Frusty ik heb op stal de halve kraan leeg gedronken *LOL*

Ik vond het wel erg jammer dat echt bijna iedereen op het laatste moment af zei of niet op kwam dagen (sorry, misschien hadden jullie daar wel een rede voor hoor!), wij dachten dat er veel meer zouden zijn.. anders waren we niet van zo ver komen rijden. maar het was wel leuk hoor!! vooral erg grappig (he mayke en esmeralda? *LOL* )


parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 18:59

leuke foto's mijne moet ook nog zwemmen zie het niet zitten maar ja haha

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 19:08

Leuke foto's!!!
Ik vind het echt superjammer dat ik niet kon komen, omdat ik zonodig gisteren ziek moest worden
Nog maar een keer een Vlaardingenmeeting dan? Haha!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 19:48

heyyy

leuke foto's, ziet er ook leuk uit daar!

was Buitenzorg nog geweest?

linda

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-02 19:52

neej buitenzorg kwam niet! ze zou wel komen, maar ze was er niet.. ik weet niet waarom

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 20:25

Ireentjuh schreef:
neej buitenzorg kwam niet! ze zou wel komen, maar ze was er niet.. ik weet niet waarom


Nee, wij waren er idd (helaas) niet. Had vanochtend nog om het mobiele nummer van Ineke gevraagd, just in case we het station niet konden vinden....Maar geen foonnummer..... Huilen

Maar we rijden dus weg, eerst nog ff langs de pony's (water checken enzo)...NEE!!!!!!!!!! Onze hele mooie omheining (die we dus de avond er voor in de zeikende regen haddden neergezet omdat ze dwars door de andere heen gekomen waren.......) naar zijn grootje!
Palen scheef, draad slap, en ga zo maar door! Frusty

Om te voorkomen dat we de meiden echt helemaal kwijt waren hebben we eerst het weiland opnieuw omheind, alleen viel dat bagger tegen om te doen...... Lips are sealed

Omdat ik van niemand een foonnummer had hebben we ons niet af kunnen melden. SORRY daarvoor....Volgende x uit voorzorg maar telefoonnummers uitwisselen!?

We zijn blij dat het evengoed een geslaagde dag was.....Volgende keer zijn we er wel bij...en anders heb ik tegen die tijd vast wel een foonnummer van iemand!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 20:40

Nee en ik had ook geen foonnummer van jouw Huilen
Macliza had haar man thuis nog gebeld en die was nog via mijn naam ingelogd en toen kwam jouw pb'tje met vraag om foonnummer pas inzicht want ik was al weg toen je het had geschreven Verdrietig

Maar goed, jullie hadden in ieder geval een goeie reden om thuis te blijven. Nog gelukt met de omheining?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers