Hele jaar door starten???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Hele jaar door starten???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-02 18:28

Ik vroeg me af of iedereen altijd het hele jaar doorstart of dat er ook veel mensen tussenzitten die bv. nooit in de zomer starten omdat bv. paard op land staat of nooit in de winter omdat.......???



Kabouterdans
Berichten: 5085
Geregistreerd: 19-06-02

Re: Hele jaar door starten???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 18:55

MirageGidran schreef:
Ik vroeg me af of iedereen altijd het hele jaar doorstart of dat er ook veel mensen tussenzitten die bv. nooit in de zomer starten omdat bv. paard op land staat of nooit in de winter omdat.......???


ik start het hele jaar door, in de winter zal het iets minder zijn als het niet verantwoord is om op pad te gaan (gladheid, bij ons in de polder strooien ze niet overal)
Mijn paard heeft regelmaat nodig is nogal kijkerig en ziet snel spoken dus ga ik 2 x per maand op wedstrijd.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 20:44

ik start het hele jaar door ongeveer 3 keer in de maand, of soms vier keer, maar dan vaak wel met een onderlinge op de vereninging zelf. in de winter als het glad is meld ik gewoon af. Knipoog

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 10:28

Ik start in principe ook het hele jaar door, alleen vind ik de zomerconcoursen veel gezelliger dan indoorwedstrijden dus 's zomers ga ik vaker op pad dan 's winters.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 11:22

ikr ijd het hele jaar door en ook het leifste in de zomer omdat dat gewoon gezellig is en omdat ik het nogal koud vind in de winter! haha

groetjes [naam]

kristel0305
Berichten: 28
Geregistreerd: 20-06-07

Re: Hele jaar door starten???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:36

ik start eigenlijk het hele jaar door vaak in de zomervakantie wat minder

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: Hele jaar door starten???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 23:32

Oud topic en daarom een slotje.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amyz en 37 bezoekers