Oefenwedstrijden / Lisse ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Oefenwedstrijden / Lisse ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 16:51

Heeft er iemand enig idee of de oefenwedstrijd van laatst in Lisse een vervolg gaat krijgen? (Of ergens anders natuurlijk)

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 23:20

ja, Vera had daar nog eens een goed idee over. Grote locatie met veel ringen, beetje a la dressuurwedstrijden. Misschien gaat iemand dat nog eens oppakken Schijnheilig

het sprak mij toen wel aan. Ik hoef inmiddels niet meer. Mijn wedstrijdcarriere is gepasseerd station. Been there, done that Haha! Sigaar

Wanneer was er trouwens een wedstrijd in Lisse?

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:58

Heb je er geen zin meer in Marianne? Wat jammer nou!!!
Maar ja, als je nog maar wel plezier hebt met je paardje, das het belangrijkste! Lovers

Ik houd me ook sterk aanbevolen voor een wedstrijd in Lisse. Dat is bijna bij mij om de hoek. Half uurtje rijden maar. Maar ik hoop wel dat ze iets gaan organiseren voor wat meer dan alleen beginners, want ik geloof dat ik wel eens bij de amateurs wil gaan starten. Volgens mij moeten we dat wel aankunnen nu.

En Vera: Wat was dat voor goed idee???

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 22:04

nee. geen zin meer. Mijn eerste wedstrijd eindigde zo:

Afbeelding

Nou, dan vergaat de lol je wel Schijnheilig Haha! Knipoog

Nee, serieus. Ik vind het veel gedoe voor 5 minuten plezier. (of 5 x 5 minuten als je voor de allround titel gaat). De hele dag rondhangen op zo'n wedstrijd Gaaaap

Dan liever 600 meter langs de weg en vervolgens 4 uur het bos in. Maar ja, iedereen zijn hobby Cool

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 23:40

Tja, als het je ook zó vergaat op een wedstrijd is de lol er inderdaad gauw af... <PROEST!> Knipoog

Maar ik kan me wel voorstellen wat je bedoelt hoor. Ik ben ook wel ernstig op zoek naar wedstrijdjes dichter in de buurt i.v.m. het gedoe van zo'n eind rijden.
Maar ik vind het nog wel steeds leuk om te showen.

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 15:46

Zelf heb ik het niet zo op zeulen met paarden. Ga ook liever het bos in. Maar als er eens een wedstrijdje georganiseerd wordt die voor mij te paard aan te rijden is (hint hint) én er zijn onderdelen bij die zelfs voor mijn paarden te doen zijn, dan doe ik ook mee Lachen

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 20:15

Sugarmiss schreef:
Zelf heb ik het niet zo op zeulen met paarden. Ga ook liever het bos in. Maar als er eens een wedstrijdje georganiseerd wordt die voor mij te paard aan te rijden is (hint hint) én er zijn onderdelen bij die zelfs voor mijn paarden te doen zijn, dan doe ik ook mee Lachen


haha.. Haha! kijk uit hoor SM... je weet niet half met welke gedachten ik zoal speel.....
en naar ons toe rijden is te doen he?! Knipoog
Maar laten we eerst maar eens afwachten hoe het straks gaat bevallen met de clinic's bij ons...

Ik vindt wedstrijden nog steeds érg leuk...maar dan wel op de meest ontspannen (en de duurste Lips are sealed ) manier....
rustig aan vertrekken, bijvoorbeeld op een donderdag... paardje lekker in een box, lekker hooi geven... wat aan rommelen.... later op de dag even lekker rondlopen met je paard, inrijbak e.d. verkennen... dan lekker op stal...slapen...
volgende dag : de grote dag... eerst voeren... weer eens wat rondlopen met paard.. weer op stal... later in "showtenue" terugkomen... opzadelen... en dan het grote werk Knipoog
Dan weer lekker op stal... en 'savonds (als ik de volgende dag niet hoef te rijden) rustig aan naar huis toe...
Heerlijk... paard staat er dan lekker relaxed bij... en ik dan ook...

Mijn 1e (western) wedstrijd was in Giesbeek.. zo uit de trailer... ook wel wat rondgelopen... maar toen moest ik 'voortmaken' .... opzadelen, inrijden & showen... Lips are sealed
Dat beviel me niet zo...

Dus nu moet ik iets langer sparen om een wedstrijd mee te kunnen doen Haha! nee hoor, valt wel mee, maar ik wilde dat ze de prijzen iets konden drukken, want het is best een hoop geld voor een box... Frusty


Groetjes Jolanda