stukje zonder zadel over de dijk gereden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

stukje zonder zadel over de dijk gereden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 18:45

Ik was samen met marthe (hier ook marthe op bokt) over de dijk gegaan. Zij op haar stalen ros (fiets:D) en ik op Isatie. was wel lache alleen we waren een beetje ver gegaan (te ver voor dit weer) dus isatie was best bezweet (best wel heel erh bezweet) en toen zei ik zo van zal ik anders het laatste stuk zonder zadel doen. want dan zou ze kunnen droogstappen (ze was nog het meest nat onder het zadel) dus deden we dat Haha! marthe zadel achterop de fiets haha en ik zonder zadel. was wel lache. isatie was wel heel braaf.. het leek wel alsof ze wist dat ze extra rustig moest doen omdat ik er nu minder stevig op zat. ik heb alleen gestapt enz. maargoed was toch wel leuk om een keer gedaan te hebben hoor!! gewoon bovenlangs de dijk, langs de weg. dan zie je toch maar wat een schattig cool lief gaaf beestje ik heb.. Lovers
ik had marthe trouwens ook nog laten zien dat ik onder ies kon gaan zitten hahahaha en eronderdoor kon kruipen Haha! (hè marthe Knipoog )

nouja sorry moest ik ff kwijt.. was gewoon wel lache


Vinden jullie dit onverantwoordelijk..? ik niet Tong uitsteken want ze is echt super braaf..

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 21:43

wat leuk joh! nee ik vind dit niet onverantwoordelijk, als jij je paardje goed genoeg kent... Lachen ben je trouwens nog erg natgeworden?

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 21:46

Uh ik ken mijn paard ook goed genoeg, toch lag ik er 3 weken geleden goed naast op het asfalt. Kan je nou niet zeggen dat asfalt zacht valt want ik was een week aan bed gekluisterd.
Ben er sindsdien dus ook geen voorstander meer van om langs de weg zonder zadel te rijden.
Dat doe ik voortaan wel op het land(valt iets zachter en is vooral veiliger!)

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 09:21

sweetbuddy.. ik was best nat geworden ja Tong uitsteken

tja daar zit wel wat in cowgirl.. marthe fietste er wel bij hoor .. maargoed ze deed zelf ook extra rustig en voorzichig Lovers

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 18:57

Uh ik stapte alleen maar. toch gebeurd.
Enne die fietser vangt je niet op hoor. Haha!