GESLAAGD!!! voor mn koetsiersbewijs

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

GESLAAGD!!! voor mn koetsiersbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 21:05

hoihoi!!!!

Ik ben vandaag dus op geweest voor t koetsiersbewijs en t was een zenuwslopende dag!!! om 6 uur mn nest uit, 10 over half 7 de trein, half 9 kwam ik daar (in Horst, bij IPC Dier) aan. Paarden gepoetst, kopje thee gepakt en nog ff de theorie doorgebladerd, behoorlijk gespannen trouwens... om 10 uur was t eindelijk zover voor de theorie, ik kreeg een versie waar veel vragen in stonden die ik echt heel makkelijk vond. Na 20 minuten was ik klaar en leverde t in (had t ondertussen ook al drie keer overgekeken Lachen ) ik twijfelde bij een paar dingetjes, maarja dat heb ik altijd. Nou daarna nagekletst met de anderen die al klaar waren. Daarna kregen we de volgorde tehoren en de paarden waarmee we moesten afrijden. Ik moest met Robin, een Friese ruin die dus amper verkeersmak is.... en t was containerophaaldag...... dus de stress zat er weer behoorlijk in. Toen kreeg ik ook nog eens te horen dat ik als aller aller aller laatste moest bij de strengste examinator.. nou ik had t niet meer.... Dus ongeveer 2 uur lang zitten niksen en toen moest ik voor t examen optuigen, bij de helft daarvan keek ie (de examinator) niet eens, op t eind ging ie vragen stellen en bij de eerste vraag sloeg ik dus helemaal dicht... (ja ik ben zo iemand met examenvrees). Nou kennelijk toch allemaal goed gegaan, want t was voldoende/goed. Iemand anders mocht hem inspannen en daar zei ik per ongeluk iets voor.. ook weer typisch voor mij whahaha, gelukkig geen nadeel voor iemand. Nou toen reden er eerst twee meiden ermee weg en moesten ik en Jo, een wat oudere man die had ingespannen, lopend naar t dorp. Daar zouden we opgehaald worden en mochten die meiden teruglopen. Nou daar stond dus een instructeur van de afgelopen week en die begon over allemaal pietluttige dingetjes waar ik helemaal scheitziek van werd... grrrrr. Nou toen mocht eerst Jo mennen en ik groomen(niet voor examen). Hij reed 10 tot 15 minuten en het gemiddelde is 20 minuten voor een examen, Robin was behoorlijk sloom en heel erg kijkerig. Daarnaast ging de linksomkeert vrij moeilijk. En toen mocht ik dus, als allerlaatste. Ik reed dus weg, reden we t dorp uit en moest ik omkeren, toen we t dorp weer in waren stond een klasgenoot daar te filmen en moest ik dus groeten (mn pet afzetten en in mn rechterhand naar de zijkant van de kar brengen en daarbij "neigen") Nou dat ging keurig zei ie, maar toen ik mn pet op wilde zetten en dus de hele tijd met alleen links dat paard mende, kreeg ik mn pet niet meer goed op (ik draag verder nooit een pet). Dat maakte gelukkig niets uit, omdat t paard gewoon rechtdoor ging. Nou toen gingen we gelijk rechts en nog een keer rechts en links en nog een keer rechts en rechts en links en toen was t al klaar, in totaal 5 a 7 minuten gemend Lachen Lachen Lachen De uitslag: Goed, goed, goed(en nog een aantal), voldoende bij bijzondere verrichtingen (zoiets was t...) en een matig bij veiligheid in t verkeer, ik keek niet genoeg rond. En 5 fout in mn theorie waar je er 7 fout mocht hebben. Dus ik was 1 van de 14 geslaagden!!!! (van de 15 kandidaten)

Groetjes Leon en Snowdon

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 21:08

Gefeliciteerd!!
Nu kun je weer lekker veel met Snowdon aan de slag voor de kar!
Best wel balen voor die ene die niet geslaagd is, denk ik

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 21:25

Hee Leon, gefeliciteerd, super, nu ik nog hihi.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 21:29

heyyy

gefeliciteerd!!! ik ga dat ooit ook nog eens doen, als ik tijd heb Tong uitsteken

gr linda

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 23:32

GEFELICITEERD
fijn joh

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 23:37

Gefeliciteerd hoor jonge Haha!

K vond het ook een vage dag, toen ik die examinatoren voor het eerst zag schrok ik me al het lamlazerus... die keken streng Scheve mond

Na het theoriegedeelte was ik nog niet helemaal zeker van mezelf... twijfelde wel een aantal keer... maar toen ik eenmaal op de kar zat had ik het gevoel dat het wel moest lukken en dat gevoel kwam uit Knipoog

Nou hebben we lekker het papiertje op zak en dat neemt niemand je meer af!

Verder vond ik het echt super wat iedereen aan had, het was net een middeleeuwse vertoning! Iedereen had echt zijn best gedaan om er mooi uit te zien...

Duss ben nu blij dat ik het gedaan heb *LOL*

Wel een paar leuke footootjes wegplanten op bokt hè Leo!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 15:36

jajaja elise, jij ook nog een keer van harte gefelicteerd!!! en vooral een foto van jou komt straks!!!! hahaha

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 16:14

Enjoy the club!!!

Echt leuk te horen dat weer een van bokt het koetsiersbewijs op zak heeft!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 18:19

twee Lachen Elise dus ook

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 20:43

Elise en Snowdon : GOED !! GEFELICITEERD!

Misschien moet ik het ook nog eens doen,dat koetsiersbewijs. Ik denk erover om me op te geven. Ik mag het met mijn eigen pony doen, die is heel wat gewend en verkeersmak. Maar ik zie er erg tegenop. Mijn man is in mei reeds geslaagd, en nu KAN ik natuurlijk niet zakken!!!Dus wordt de spanning te groot. Maar nu durf ik de weg ook nog niet op, dus het is wel goed om het beijs te halen, dan weet je ook wat je wel en niet moet doen op de weg.........

FEESTJE VIEREN HE!!!!!!!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 20:56

Gefeliciteerd hoor.
Ik zit ook te twijfelen of ik het zal gaan doen.....
Maar jij hebt het in ieder geval op zak.
Heel veel plezier ermee.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 23:15

*LOL* *LOL* Gefeliciteerd !!! Haha! Veel plezier met Snowdon voor de kar !

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 16:21

He leuk! Gefeliciteerd!
Ik ben 1 juli ook geslaagd voor mijn koetsiersbewijs examen. Hebben jullie het ook geleerd met het achembach systeem? Ik had toevallig ook 5 fouten in de theorie en verder goeie punten in de praktijk. Lachen
Maar ik ben ook blij dat ik er vanaf ben.. Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 16:29

Ja wij hebben t ook geleerd met achenbach, iedereen deed t achenbah wel goed, alleen was er te weinig op t verkeer gelet, ze zeiden dat als we in een grote stad hadden gereden dat er dan zeker een ongelukje was gebeurd. Maar t achenbach ging super en dat kende ik al vantevoren.

Groetjes Leon en Snowdon

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 22:05

gefliciteerddddddd
veel plezier met mennen