Ja ja een moddie heeft ook wel eens vakantie...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Ja ja een moddie heeft ook wel eens vakantie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-02 22:17

Vanaf donderdag 11 juli zullen jullie het 24 dagen zonder mij moeten doen. Het is weer vakantie tijd.
Afbeelding
Ik ga rondtrekken in Namibiƫ en kan dus niet echt bokken.
Misschien dat er ergens in de woestijn een computertje met een internetaansluiting staat. Dan laat ik wel even heel kort iets van me horen hoor.
Als je dus een evenement hebt voor de kalender of een boktmeeting dan kun je me na 3 augustus weer pben en voeg ik ze met alle plezier weer voor jullie toe.
Verder zullen de andere moddies het forum een beetje in de gaten houden, dus als er iets niet helemaal lekker loopt, meld het dan eventjes bij ze.

PS
Als je nu na 4 augustus niets meer van mij hoort, dan ben ik het toetje geweest voor een leeuw. (Of voor een haai volgens Michel, ligt er maar net aan wat het leukste op de video komt Knipoog Tong uitsteken )

Veel plezier allemaal bij de diverse meetings!
Laatst bijgewerkt door Mickey op 03-08-02 19:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 22:28

Lijkt me echt gaaf rondtoeren door een vreemd land.Ik wens je in ieder geval een fijne vakantie! Haha! Trouwens ik denk niet dat haaien en leeuwen het grootste gevaar zijn,want heb je daar niet van die enge bosjesmannen lopen??? Verward

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 22:42

Heel fijne vakantie! En geniet ervan.....Krijgen we wel een verslag met foto's? Vooral diegene waar jij door de leeuw of haai wordt verorberd?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 23:41

Heel heel veel plezier, ben erg benieuwd hoe het daar zal zijn.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 09:03

heeeel veel plezier, en maak inderdaad maar veel foto's
zodat we achteraf mee kunnen genieten van de
schitterende natuur daar!! *LOL*

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 22:36

heel veel plezier!!! en we willen natuurlijk foto's zien!

gr linda

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-02 22:40

Natuurlijk zal ik verslag doen op Bokt en ik heb een heleboel fotorolletjes meegenomen, dus dat komt ook wel goed.


Jullie allemaal veel plezier met de diverse meetings!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 01:13

Een hele fijne vakantie Mickey! Lachen
Lijkt me een fantastisch mooi land!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 16:59

Fijne vakantie Mickey

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 18:12

Heel veel plezier he? en wel mooie foto;s maken he?!!!
Have fun!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 17:27

Hoi allemaal,

EIndelijk dan eens een mailtje van ons uit Namibie.
Het is hier heel mooi, maar vooral heel stoffig.
Tot nu toe zijn het koude nachten geweest in de tent. Vannacht zal het ook weer rond de 2 graden zijn. (Alleen slapen we vannacht gelukkig in een guesthouse.)
Het eten is heel lekker. Iedere avond wordt het klaar gemaakt door de chauffeur en de reisleidster. En eten we het bij het kampvuur op. Als ontbijt kunnen we kiezen uit zlf brood smeren of yoghurt met muesli.

De tweede nacht waren we op de camping bij de bosjesmannen. 's Avonds hebben we toen diverse malen een leeuw horen brullen. (Ook nog toen we in de tent lagen. En dat heeft wel wat hoor!)

De volgende dag zijn we naar Fish River Canyon gereden. Dat is een hele mooie canyon. Je bent echt heel klein daar. Volgens de Namibiers is he het grootste canyon op die in Amerika na.

Ook zijn we naar de Sossusvlei geweest. Dat zijn hele mooie duinen in de woestijn. 200 tot 300 meter hoog.
Helaas stond er 's ochtend een flinke wind waardoor het zand je om en in je oren vloog en zijn we niet om 5 uur opgestaan voor de zonsopgang. Vanwege de stevige wind zijn we toen naar de canyon gegaan om daar te schuilen tegen de wind. 's middags is de wind ietsje gaan liggen en zijn we als nog naar de wostijd gegaan. Dat was heel mooi. En heel uitgestrekt. We zijn nog twee duinen opgeklommen. Eentje voor lol en eentje voor de zonsondergang te kunnen zien.

We hebben ook al verschillende dieren gezien zoals: struisvogels; oryxen; heel veel springbok; bavianen; jakhalsen; schorpioen; steenbokjes; koeien; paarden; en diverse vogels. Over een paar dagen gaan we naar Etosha en daar hopen we toch wel weer een heleboel dieren te zien.

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 21:02

jeetje, dat klinkt wel heel erg leuk!!! fijne reis nog verder (niet dat je dit nu nog leest maar het gaat om het idee)

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 19:09

Ik ben weer terug van weg geweest. Dus als er iets is, hoor ik het graag van jullie. Ik hoop dat het een beetje gezellig is geweest tijdens mijn vakantie.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 20:15

hartstikke gezellig Haha! Welcome back!
Hoe was je vakantie?

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 20:30

Mijn vakantie was heel leuk geweest. Op Algemeen staat een topic van mij met nog een verhaal.
Binnenkort begin ik aan de internetpagina van de reis en dan kan ik ook de foto's plaatsen die ik gemaakt heb.
(Het zijn maar 19 rolletjes van 36)

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 23:28

19 maal 36 even denken Verward ....reken Scheve mond .... dat zijn 684 foto's.Ga je die allemaal op bokt zetten? Tong uitsteken

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-02 08:49

Voor het volledige reisverslag van alle dagen zie de site die ik gisteren gemaakt heb. De foto's volgen nog.