Vissen en paarden gaan niet samen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Vissen en paarden gaan niet samen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-02 10:13


Gisteravond was ik met Sarah langs de Drentsche Aa aan het rijden waar verschillende mensen aan het vissen waren. Geen probleem dacht ik zo.
Er waren behoorlijk wat fietsers onderweg (Rijwiel4daagse??) dus ik had heel veel gestapt, ook omdat het zo ontzettend warm was.
Dus langs het water dacht ik: nu kan ik mooi even een drafje en galopje doen. Ik draafde aan de andere kant van het fietspad, en aan het water zaten twee vissers. Toen ik nog wel 10 meter bij ze vandaan was begon die man te tieren dat ik de vissen verjaagde met mijn gestamp Verward Lips are sealed ( *LOL* ) Of ik wel helemaal goed bij mijn hoofd was??? Boos!
Zijn vriendinnetje stond wat te giechelen naast hem waar hij dan weer boos over werd 'stomme grinniktrut' Haha! Zij ging dan nog harder giechelen dus nogal een aparte situatie. *LOL* Najah bij nader inzien kon ik het dit stel geloof ik ook niet kwalijk nemen Knipoog Ik geloof dat er wel een heel klein steekje los zat bij beide, dus ik heb mijn excuses aangeboden en ben een metertje of 25 gaan stappen en ben daar weer verder gaan draven.
Sjee zeg, ik verjaag de vissen met mijn gestamp, die had ik nog nooit eerder gehoord!!! Haha! Haha! Haha!

Nou moet ik zeggen dat Sarah idd behoorlijk kan stampen Maaike ;)

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 10:35

Haha... stomme vissers.
Ze zitten mij ook altijd heel pissig aan te kijken als ik met de auto over het zandpad kom, langs het kanaal waar zij net zitten te vissen.

Ach ja, ieder zijn hobby...

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 10:46

Troost jezelf en ga naar de locale hengelsportwinkel, en kijk naar het assortiment lokaasvissen van kunststof die er worden aangeboden...en vraag jezelf dan af....
Wie is er hier nou gek?!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 14:15

Hahahaha....stomme grinniktrut..tja dan zou ik ook dubbel liggen!

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 16:45

Wat een ventje zeg, je zou er bijna medelijden mee krijgen. Moest je niet ontzettend lachen toen je op veilige afstand was?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 18:17

hihi, daar sta je dan met je paardje! Waarschijnlijk met je mond half open van verbazing Haha!
Hier wordt er ook vaak boos gekeken als ik langs kom denderen. Ook vaak van mijn kant, als ik lekker door de zee stap en zij hun hengels verdekt op hebben gesteld. Hoe je je hengel verdekt opsteld op het strand? Geen idee, maar die vissers slagen erinhoor!! Wie weet ligt het ook wel een beetje aan het slag mens Knipoog

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 21:25

Maar Sarah stampt dan ook wel heeeeeeeel hard hoor Haha!

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 21:27

tja in de vrije natuur komen vissen natuurlijk ook nooit andere harde geluiden tegen *grinnik*

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 14:18

Ik woon aan een kanaal en vooral 's zomers zitten er nogal veel vissers.
Ik kan me nog altijd erg kwaad Boos! maken over hun ondoordachte gedrag, maar ja, je doet er zo weinig aan. Waar ik vooral last van heb is als ik 's ochtends de jonge paarden buiten zet en net op het moment dat ik langs een visser loop met het dier, de visser z'n hengel ophaalt, of nog erger, uitgooit }> . Een stok, ter grote of groter dan een longeerzweep, met een zwiepend stukje onzichtbaar draad Verward . En dan de vissers die boos worden omdat mijn jonge hengst van schrik bijna bovenop hun (in het midden van de weg, de berm zal wel eng zijn...) geparkeerde auto springt...

Maar ja, ze zullen wel niet beter weten Schijnheilig Schijnheilig

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 16:17

Die van mij is een beetje (hum) bang voor vissers, vooral als ze de hengel net ophalen als wij langskomen. Dan staat Des echt te snuiven en te snurken... Die mensen dan helemaal verbaasd, net alsof ik een heel jong paard bij me heb die nog niets kent.... Het beest loopt ook nog "maar" 6 jaar ongeveer langs het water...

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 16:39

Stamp er maar es vaker langs en verjaag de vissen maar das beter voor die vissen Haha!

maar ik had er ook nog nooit van gehoort hoor dat je dan de vissen verjaag........