Kreupel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Scott

Berichten: 192
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Hillegom

Kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 10:31

Wie heeft dit wel eens gehad !!!!!! Afgelopen woensdag heb ik les gehad op mijn arabiertje van 4 jaar, tijdens het rijden ging het ontzettend goed, na 25 minuten (was bijna klaar) liep hij ontzettend kreupel. Hij heeft zich volgens mijn instructrice en zelf niet verstapt of iets in die richting. Ik heb zijn benen afgespoten en s avonds ben ik terug gekomen om te kijken of ze dik of warm waren (voorbenen). Nou er was niets te zien maar liep nog wel goed kreupel. De Volgende dag heb ik met hem gestapt op de harde ondergrond en in stap loopt hij goed alleen zo gauw ik ga draven loopt hij weer kreupel. En je ziet echt niets aan zijn benen. Wat moet ik doen hem een week rust geven en met hem stappen alleen, of moet ik gelijk foto's gaan maken in de kliniek... (hij is voorheen hoefbevangen geweest maar denk niet dat dit plotseling weer opgestoken is).. HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPP



Anne Marie

Berichten: 596
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: Zegge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:23

Direct overleg met de DA! Als dit plotseling de kop op steekt is er altijd iets fout. Hoe eerder je erbij bent hoe beter het is. Succes.

Einzelgängers unite!!
Think outside the box...

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 16:11

Soms zie je echt niet of je paard zich verstapt hoor, hij kan bij het wegstappen of draven ook zijn voet verdraaien en zo kreupel gaan lopen. Ik zou voor de zekerheid wel even de veearts laten kijken want misschien heeft hij wel iets overbelast en dan zal hij toch adviseren om je paard een dag of twee stalrust te geven.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, IASCrawler en 119 bezoekers