het was heel leuk de mini meeting

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-01 23:55

een mini meeting
ik had met Suzanne(Sjuimpje) afgesproken en ze was er ook ,Suzanne die heeft op Penstacan gereden toen hij nog van de oude eigenaar was ,en wat denk je Ton de oude eigenaar was er ook dat vond ik wel heel leuk ,we heb het natuurlijk heel veel over Penstacan gehad .
Stef was er ook die had met Ymke af gesproken ,dus dat was wel leuk om haar ook
eens te zien en ja daar was Joyce. Stef heeft op Bram en Penstacan en Norma-jean gereden ze vond Norma-jean wel heel leuk ,ja die is niet zo groot verder hebben we nog wat gekletst.
Ik heb mijn paardje op stal gezet .
wat ik wel raar vond dat Ymke in een keer weg was en Stef er nog wel was Verward Verward maar ik heb Stef mee naar huis genomen in soesterberg ,en we hebben chinees gehaald . toen hebben nog wat foto's zitten kijk met een bakkie koffie .en om half 10 hebben we Stef naar huis gebracht. bij haar thuis hebben haar huisje nog bekeken, heel leuk huisje heeft ze ,en we gaan een keer weer langs maar dan overdag .

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: francien op 2001-05-19 01:44 ]</font>


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 23:59

en ook een heeeeeeelllll lief hondje die het niet helemaal eens was met dat vreemde "soestervolk"

Ik vind die golden retriever van jullie echt een scheet.
En die grijswitte kat is een ontdeugd! Beetje proberen MIJN kroepoek te jatten!!!


francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-01 15:52

ja die is lief barney dat is mijn liefie en ja lotje is een stout maar ook heel lief ja dat zag er ook zo leker uitdus ze dacht laat ik hetis proberen haar kroepoek te jatten!!!
(lotje)
maar wat denk je krijg ik een tik op mijn pootje au au maar je denk zeker dat ik het dan niet meer doe nou


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers