Bij ons in de buurt 5 kinderen gestorven.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Bij ons in de buurt 5 kinderen gestorven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 10:09

Ik zag het op het nieuws dat bij ons in de buurt 5 kinderen door een brandende woning zijn gestorven Boos! Waarschijnlijk aan gestoken door hun vader Boos! Frusty Zoiets doe je toch niet !!!!!!!
2 kinderen hebben het overleeft. jakkes ik moet er echt niet aan denken. Het zal je maar gebeuren.
Ik dacht dat deze dingen alleen maar in de randsteden gebeuren, net zoals iemand dood schieten of neer steken, maar nee hoor, toch raar eigelijk dat deze dingen die je normaal alleen in films ziet ( waargebeurt ) Of zoals ik al zei in de randsteden, de achterbuurten daar. Dit is echt ogeloofelijk.

Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:14

sory hoor, maar zulke stomme dingen doen over het algemeen alleen mannen. van vrouwen lees je dat veel minder.

De hond is de betere mens


Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:30

Ja vreselijk is dat!!
Dat doe je je kinderen toch niet aan... Frusty !!

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:32

Zieke mensen heb je toch, zouden ze levenslang moeten opsluiten in een pychiatrische inrichting Boos!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:36

Ongelooflijk nieuws...
Ik kan me goed voorstellen dat die brandweermensen nu geestelijk bijstand nodig hebben, wat een drama...

Wat mankeert zo'n vader ook, eerst zoveel kinderen willen verwekken om ze daarna in de hens te zetten....zo vreemd....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:44

Intussen is een 6e kind overleden aan de verwondingen. Echt vreselijk.

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:45

Die is echt niet goed bij zn hoofd!! Boos!
Je gaat toch niet je eigen huis in de brand steken! Dat doe je die kinderen toch niet aan Boos!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:47

Nee hoor, niet alleen in de Randstad. Een paar jaar geleden is exact zoiets een gezin in Noord-Groningen overkomen, een heel normaal gezin, geen 'achterbuurtmensen' ofzo. Dat gezin had eerst in Twente gewoond, mijn moeder had die kinderen nog in de klas gehad. Ook een doorgedraaide kerel die het huis van zijn ex-vrouw in lichterlaaie zette. Eén meisje heeft het overleefd, haar redding was dat ze vanwege een allergie in een aparte ruimte bij het huis sliep. Maar haar moeder en broertje zijn in de vlammen omgekomen. Afschuwelijk, mijn hart sloeg een paar keer over toen ik het hoorde. Hoe kun je je kinderen zoiets aandoen?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:51

Het gezin zou al een probleemgezin zijn was net op het nieuws. Al regelmatig verschillende hulpverleners in huis (ook wegens vermeende verwaarlozing van de kids) maar dat is dus niet genoeg geweest. het 7e kind heeft het overleefd omdat die uit logeren was. de moeder is zwaargewond omdat ze uit het raam is gesprongen.
hoe kan je nou zoiets doen? Je eigen kinderen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:53

Juist gebeuren dit soort dingen vaak niet in de randstad maar ik de dorpen.

Ik hoorde het vanochtend op het journaal, echt verschrikkelijk. Dan blijft er dus 1 kind over uit die familie.................dat lijkt mij nog het meest erge.

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:58

afschuwelijk, en heel erg triest.
ikkrijg er kippevel van

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:59

Desiree schreef:
sory hoor, maar zulke stomme dingen doen over het algemeen alleen mannen. van vrouwen lees je dat veel minder.

Nou niet alleen mannen hoor, laast ook een vrouw die stak haar kinderen neer, maar dat word dan niet vermeld ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 11:01

Jaren geleden, vrouw met haar 4 kinderen in deventer de ijsel ingereden, omdat ze in scheiding lag, en haar man de kinderen wilde.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 11:41

Wat hadden die mensen trouwens veel kinderen zeg. Echt ASO veel. MAar om ze dan vervolgens in de hens te steken. Wat een misselijke vent.

De hond is de betere mens

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 11:42

Even het complete bericht.
Het zijn er geen 5 maar 6 en een zwaargewonde en er is nog niets bekend over de dader. De vader wordt verdacht, maar nergens staat dat hij de dader is. Wie weet is het wel al begonnen tijdens de ruzie, gasfornuis wat aanstond en waar een theedoek o.i.d. dichtbij lag, een kaars...
Men is onschuldig totdat het tegendeel bewezen is!!!
Hij was dronken, stel dat hij schuldig was dan zal hij er nu misschien spijt van hebben. Maar goed, dat pleit hem niet vrij en dat maakt het niet minder erg. Maar tot op heden is hij alleen verdacht!!!

ROERMOND Een familiedrama in Roermond heeft aan 6 kinderen tussen 4 en 12 jaar het leven gekost. Ze kwamen om bij een brand in de woning van het gezin. De moeder (35) van de kinderen sprong uit het raam en raakte zwaargewond.
Een 34-jarige man,naar verluidt de vader, is aangehouden op verdenking van brandstichting. Volgens de buren van het gezin was hij dronken thuisgekomen en was er ruzie ontstaan.
Daarna verliet de man de woning die kort daarop in lichterlaaie stond. Het gezin had zeven kinderen. Een zusje van 9 was bij familie. Het gezin stond bij de politie bekend als probleemfamilie.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 11:44

ik hoorde het op de radio vanochtend.. alleen daar zeiden ze dat het om 6 kinderen ging waarvan 1 het overleefde.. echt erg Verdrietig

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:51

ze hadden 7 kinderen 5 waren direct omgekomen, en een vandaag in t ziekenhuis. de moeder is zwaargewond. zo ben je thuis met zn 9en en opeens met zn 2tjes.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 13:17

Desiree schreef:
sory hoor, maar zulke stomme dingen doen over het algemeen alleen mannen. van vrouwen lees je dat veel minder.


Waar slaat dit nou weer op?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 13:33

Citaat:
Hij was dronken, stel dat hij schuldig was dan zal hij er nu misschien spijt van hebben

Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Dus het smoesje ik had te veel gedronken gaat bij mij niet op.

Citaat:
Citaat:
Desiree schreef:
sory hoor, maar zulke stomme dingen doen over het algemeen alleen mannen. van vrouwen lees je dat veel minder.



Waar slaat dit nou weer op?


Dan zal ik ook maar meteen een opmerking maken die niet geliefd zal zijn.
Het ging volgens wat ik gehoord had om eem buitenlands gezin.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 13:49

Tja. Dat gezin in Groningen dat ik kende was een oerhollands gezin. Zegt dus allemaal niets.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 14:12

Als ik zo'n verhaal lees, dan krijg ik toch een kort moment de overtuiging dat doodstraf geen zin heeft, maar levenslange marteling wel. Die vader die mag dan die levenslange marteling ondergaan, ze vinden vast wel iemand die dat ten uitvoer wil brengen. Maar dat is dan mijn eerste reactie, puur van de schok. Wat een verschrikkelijk verhaal zeg.

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 14:43

Lovely schreef:
Als ik zo'n verhaal lees, dan krijg ik toch een kort moment de overtuiging dat doodstraf geen zin heeft, maar levenslange marteling wel. Die vader die mag dan die levenslange marteling ondergaan, ze vinden vast wel iemand die dat ten uitvoer wil brengen. Maar dat is dan mijn eerste reactie, puur van de schok. Wat een verschrikkelijk verhaal zeg.


denk dat de man al goed gestraft wordt als hij nuchter is en de schade beseft die hij heeft aangericht denk dus dat gevangenis straf al een zware marteling is.
ben niet tegen een straf hoor.
maar ik denk als je zoiets doet dat je gestelijk helemaal stabiel bent, hoop ik. Anders mocht je wel voor 100% inorde zijn hele zware lijfstraffen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 15:17

Debbiedee"]
[quote="Lovely schreef:
Als ik zo'n verhaal lees, dan krijg ik toch een kort moment de overtuiging dat doodstraf geen zin heeft, maar levenslange marteling wel. Die vader die mag dan die levenslange marteling ondergaan, ze vinden vast wel iemand die dat ten uitvoer wil brengen. Maar dat is dan mijn eerste reactie, puur van de schok. Wat een verschrikkelijk verhaal zeg.


denk dat de man al goed gestraft wordt als hij nuchter is en de schade beseft die hij heeft aangericht denk dus dat gevangenis straf al een zware marteling is.
ben niet tegen een straf hoor.
maar ik denk als je zoiets doet dat je gestelijk helemaal stabiel bent, hoop ik. Anders mocht je wel voor 100% inorde zijn hele zware lijfstraffen
[/quote]
Maar door het zielige verhaaltje van niet 100 % geestelijk in orde zijn loopt half crimineel NL nog op vrije voeten Frusty
Dat is toch van de zotte.
Zielige verhaaltjes van een slechte jeugd en die dingen Misselijk

ER zijn wel meer mensen met een slechte jeugd die er daarna juist voor zorgen dat ze het nu goed krijgen en hun kindren geven wat ze zelf te kort hadden.

De rest aanpakken, zoiets kunnen we toch niet op straat hebben, als ze iets niet zint schieten ze je door de kop ( zie maar bij fortuin) of steken je in de fik.
Aan pakken en neit zo zuinig, 6 moorden op je geweten hebben is nooit goed te praten!

Maar dit is offtopic geloof ik Haha!

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 15:18

Katrien"]
Het gezin zou al een probleemgezin zijn was net op het nieuws. Al regelmatig verschillende hulpverleners in huis (ook wegens vermeende verwaarlozing van de kids) maar dat is dus niet genoeg geweest. het 7e kind heeft het overleefd omdat die uit logeren was. de moeder is zwaargewond omdat ze uit het raam is gesprongen.
hoe kan je nou zoiets doen? Je eigen kinderen...
[/quote]

[quote="Kleintje schreef:
Het gezin stond bij de politie bekend als probleemfamilie.


Helaas moet het 6 jonge levens kosten om te bewijzen dat de hulpverlening hier duidelijk tekort geschoten is. Vreselijk voor dat ene meisje van 9 die nu 6 broetjes en zusjes moet missen, moeder zwaargewond en vader waarschijnlijk in hechtenis. Echt vreselijk dat dit heeft kunnen gebeuren.

If your feet smell and your nose runs - you're built upside down.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 20:51

Het kindje van 8 dat in het ZH is opgenomen is ook gestorven, Het was idd een buitenlandsgezin, in die buurt leven alleen maar qru gezegt buitenlanders.

Het kindje heeft geen pijn gehad, voelde niets meer omdat ze 100% verbrand was. Was helaas wel 100% bij. Gelukkig is ze gestorven zonder pijn.

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AbleToDream, AhrefsBot, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Cerosa, Danseresje, ellen05, flooooo, GoogleAdsense, juval, Kayleigh__, LaraCroft, Larislaatje, lynnXtubbie, Manny, Maren, ontherun, Setteli, StonedRomy, SUSANNEx, swatch, xMaritt en 153 bezoekers