Fere en Pepeijn in lage vuursche *update: EPE*

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Fere en Pepeijn in lage vuursche *update: EPE*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 09:00

Iemand die as. zondag in lage vuursche een vos met een jongen voorbij ziet komen in knoerharde rengalop, grote kans dat Pepeijn en ik het zijn. Ik ga namelijk, als het weer meezit, met hem een buitenrit daar maken voor het eerst.

Signalement:
1 x Vos, 5 jr, bles, 2 witvoetjes achter, druktemaker met eigenwijze kop;
1 x Fries, 9 jr, ruikt raar en ziet zwart, knippert nog niet met zijn ogen als een wilde tijger die 2 weken niet gegeten heeft op hem af stormt.

Zou leuk zijn als iemand praatje komt maken als ze me zien!
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 12-07-02 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Amor Vincit Omnia


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 09:04

Helaas, maan heb wedstrijd..................tis namelijk wel heel dichtbij.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 09:16

Nou ja joh, buitenrijden moet je daar niet doen, dat doe je in Lunterencity! *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 09:19

nouja geen eens in Apeldoorn?
hoe kan dat nou? enne Iloon wij gaan iig samen rijden in lunteren en dan wel hard he!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 09:30

He dames wat is er mis met het ozo gezellige gooische matras??? om een buitenritje te maken?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 09:32

Lunterencity rules gewoon!!!! No offence meant, maar mijn homebase heeft gewoon alles!
Kim, ehm Jurga en hard??? Ik weet echt niet of dat woord in haar woordenboekkie voorkomt hoor??? Maar we'll try! Ik wil altijd hard, maar Jurga niet.... Krijg stellig altijd de opmerking dat degene die met me mee is, nog nooit zo'n langzaam galopperend paard heeft meegemaakt buiten... *zucht*...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 09:36

Jurga schreef:
Krijg stellig altijd de opmerking dat degene die met me mee is, nog nooit zo'n langzaam galopperend paard heeft meegemaakt buiten... *zucht*...
een kat in de staart doet wonderen! }>

Amor Vincit Omnia

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Fere en Pepeijn in lage vuursche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 09:39

SuperPepeijn schreef:
Iemand die as. zondag in lage vuursche een vos met een jongen voorbij ziet komen in knoerharde rengalop, grote kans dat Pepeijn en ik het zijn.


Kijk je een beetje uit voor tegenliggers enzo? Er is a.s. zondag namelijk een endurancewedstrijd op Lage Vuursche met minstens 150 deelnemers, en ik denk niet dat die het zo kunnen waarderen als jij daar in 'knoerharde rengalop' voorbijkomt...

Andersom trouwens ook niet lijkt me, maar goed, dan ben je iig gewaarschuwd dat er zondag heel wat meer ruiters en paarden dan alleen jullie in dat bos aanwezig zijn.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 09:41

ik zou nog een paar keer nadenken of ik wel zou gaan pepeijn, met een endurencewedstrijd erbij.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 09:51

Hmmmz da's idd niet zo'n pretje als je voor het eerst gaat...toch uitwijken naar Lunterencity Tong uitsteken...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 09:51

aha. Boos! bedankt voor de info iig. ik overleg met de andere. peter? lunterencity? waar ligt dat }>

Amor Vincit Omnia

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 09:57

Nouw Man, je mist wel wat aan kennis hoor! Lunterencity heeft het middelpunt van NL en ligt tussen Ede en Barneveld op de Veluwe! DE thuisbasis van Jur en Iloon...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 09:58

En ik en mijn SuperVollo zijn er ook, en wij gaan lekker scheelkijken! Wedden dat de concurrentie dát niet overleeft? Maarreh, ik ga helemaal van LV naar Blaricum, Laren, H'sum etc en ik ben wel zo'n 5 uur onderweg... Nu maar hopen dat het niet al te warm is!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 09:58

ah de bakermat van de nederlandse beschaving dus. hmmz lijkt me wel een goeie optie!

Amor Vincit Omnia

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:05

Weet je hoe schitterend het hier is...alles wat mijn hartje begeerd *droom* Het bos, de hei hmmmm...

Of moet ik nog ff verder gaan met mijn Lunterencity ophemeling??? }>

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 10:22

ik ga es kijken wat ik kan regelen, helaas ben ik niet de chauffeur... maar als het aan mij ligt, lunteren here we come!

Amor Vincit Omnia

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:31

Dan moet ik het wel op tijd weten Maan, want dan moet ik zelf ff een buitenrit afzeggen...of jullie moeten geen gids willen hebben Tong uitsteken....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 11:01

Zou btw wel goede deal zijn. Ik Pepeijn zien, jij Voice! Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 11:08

plannen zijn nu om in epe te rijden. schijnt peter ook bekend mee te zijn. hopelijk daar geen wedstrijden?

Amor Vincit Omnia

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 11:10

Nou da's heel flauw Maan! Wat moet je nou in Epe???? *huil* Da's de heel verkeerde kant uit!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-02 11:11

i know. tja peter rijdt de kar, en ik moet me aanpassen aan hem (hij is daar bekend). joh, iloon, onze tijd komt echt nog wel, trust me!

Amor Vincit Omnia

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 11:34

Grijns, flauw, erg flauw! Peter durft zeker de confrontatie met SuperTuiger niet aan!!! Houd ik je aan hoor Maan! Al blijf ik het zonde vinden Tong uitsteken...hehe dan ga ik zondag maar wel met Sugarmiss soldaatjes plagen!!! Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:15

En je kan in het prachtige Soest ook zo leuk rijden!!!
Lekker door de duinen enzo.

Lage Vuursche ben ik ook binnen 5 minuten, persoonlijk vind ik dat veel saaier als het bos tegenover mij en wij hebben een crossbaan! Party!!

Als je in de loop van de middag komt mag je de auto ook gewoon bij ons neerzetten, ik ben rond 1 uur weer thuis met mijn nieuwe paard.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:16

Wheehhh ik wil ook een keertje naar Sjuimpje toe!!!! *huil*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:58

Citaat:
Wheehhh ik wil ook een keertje naar Sjuimpje toe!!!! *huil*





Ik ook!!!!!! *LOL*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers