Waarzegger

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Waarzegger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 17:54

wie is er wel eens bij een serieuze waarzegster geweest en wat was je ervaring en waarom wilde je erheen??

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 18:37

ligt eraan wat je onder waarzeggers verstaat
als het iemand is met een glazen bol is het waarschijnlijk een oplichter, een handlezer leest je karakter en dan zijn er ook nog mensen die pendelen, tarot kaarten leggen, mensen die paranormaal begaaft zijn (daar zijn ook weer verschillende soorten in), en ook nog mensen die iets met stenen doen (weet niet precies hoe het heet)

mijn moeder legt tarotkaarten en is er best goed ikzelf probeer het ook wel eens maar dat is te gevaarlijk voor me...de dingen die ik voorspel wil ik liever niet weten.

bv.. heb een keer kaarten gelegt en toen kwam eruit dat er een een dierbaar iemand zou kunnen overlijden met daarbij een kaart van een vriend, ook lagen er kaarten bij van iemand die een verre reis zou gaan maken.
toevallig gingen de vrienden van m'n stiefvader een maand later op vakantie naar canada...dus ik dacht dat hun dan zouden gaan verongelukken ofzo.
gelukkig is dit niet gebeurt maar wel is de exvrouw van m'n stiefvader op de IC van het ziekenhuis gelegen (2 weken na m'n voorspelling) gelukkig heeft ze het wel overleeft

waarzeggers bestaan dus egt voor degene die het niet geloven alleen heten ze gaan waarzeggers en heb je verschillende soorten

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 20:59

jah ik geloof er ook wel in..
mensen vinden mij soms ook raar, ze noemen mij ook wel eens waarzegstertje....
heel raar, maar het lijkt te gebeuren wat ik zeg...
mn beste vriend is dood, ik had gezegt 4 uur voor zn dood: die gozer rijd zich echt nog een x dood tegen een paal....4 uur later dood.
ook kleine dingetejes...zoals een jongen die ik al heel lang ken.
zit je te praten zei hij: ik moet je iets vertellen, nix bijzonders,
ik zo: ik weet t al....hij:ow jah je bent een waarzegster...ik zo: ik weet allang dat je verliefd op me bent.
zulke rare dingen..
of het nou toeval is???? geen idee.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 22:02

ik kom wel eens bij een paragnoste die me helpt met dingen die me dwarszitten en waar ik zelf niet uitkan. Een heel aardig mens dat geen onzin verkoopt over wanneer je dood gaat ofzo. Ik ben er ooit terecht gekomen omdat ik altijd pijn in m'n heup had. Volgens de artsen moest ik er mee leren leven en ik heb via via haar adres gekregen omdat ze magnetiseert. Ze bleek ook paragnoste te zijn en ik heb leuke dingen van d'r gehoord ook over m'n paard die ze overigens alleen van een foto kende.

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 22:35

Ze bleek ook paragnoste te zijn en ik heb leuke dingen van d'r gehoord ook over m'n paard die ze overigens alleen van een foto kende.


Vertel??? Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 09:10

Een tijdje geleden was er een feest van een bedrijf waar Maurice een opdracht had gedaan. Er waren denk ik rond de 1500 mensen. Ze hadden voor entertainment een waarzegster gehuurd.
Ik wilde er wel heen, gewoon voor de fun, om te horen hoe goed Maur en ik bij elkaar pasten maar het bleek helemaal geen "fun"-waarzegster te zijn maar een serieuze.
Ik snap nog steeds niet hoe ze alles wist want het was echt bizar.
We mochten zelf vragen stellen. Eerst vroeg Maurice wat over zijn gezondheid toen zei ze na even zich gecocentreerd te hebben dat hij goed moet opletten dat omdat hij gauw last van zijn darmen heeft hij geen dingen moet opkroppen. Als hij zich druk maakt dat gewoon moet hij dat uiten. DEUH dat is is dus heel typisch Maurice, die heeft heel gevoelige darmen maar als hij het erg druk heeft op zijn werk enzo dan heeft hij er extra last van. En hij vroeg nog hoe onze toekomst samen zou zijn. Dat was wel een gewoon romatisch praatje, zolang we goed zouden praten met elkaar zouden we nog meer naar elkaar toe groeien
Toen vroeg ik naar de gezondheid van Pablo. Wat ze toen zei verbaasde me echt bizar: ze begon er over dat Pablo een bijzondere plaats in mijn leven had omdat hij mijn vaderfiguur verving. Omdat ik geen vader had en dat niet goed had verwerkt had ik een bijzondere band met Pablo. En ik had dus niet verteld dat mijn vader al lang geleden is overleden. Verder zei ze nog dat Pablo geen oud paard zou worden, dat ik daar heel verdrietig van zou zijn en dat ik een afscheidsceremonie voor mezelf moest houden door een foto van Pablo met een foto van mijn vader samen te verbranden als Pablo was overleden. Dan zou ik een hele zware tijd hebben omdat ik moeite zou hebben om dan eindelijk de dood van mijn vader te verwerken. En een paard als Pablo zou ik nooit meer vinden maar ik zou nooit stoppen met paardrijden.
Tsja, daarna was ik dus niet meer in zo'n feeststemming. Ik blijf het echt bizar vinden. Maurice kende maar 3 mensen op het feest dus verder waren het allemaal onbekenden en dan nog zou het wel heel toevallig zijn dat die waarzegster iemand is geweest die goed toneel speelde maar die wij wel heel erg geod kennen maar waarvan wij dus niet weten dat zij ook in te huren als waarzegster.
Ofetwel ik denk dat het een echte is geweest.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 14:52

Katrien schreef:
Verder zei ze nog dat Pablo geen oud paard zou worden, dat ik daar heel verdrietig van zou zijn en dat ik een afscheidsceremonie voor mezelf moest houden door een foto van Pablo met een foto van mijn vader samen te verbranden als Pablo was overleden. Dan zou ik een hele zware tijd hebben omdat ik moeite zou hebben om dan eindelijk de dood van mijn vader te verwerken. En een paard als Pablo zou ik nooit meer vinden maar ik zou nooit stoppen met paardrijden.

Dit zou ik dus echt NIET willen weten he....
Oke of het uitkomt is een 2e maar als de rest wat ze zegt wel waar is Scheve mond .

Verder heb ik er zelf geen ervaring mee.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 17:39

Ik ben 1 keer met een personeelfeestje geweest naar een restaurant met thema, moesten uit houten kommen eten enzow, net zo'n middeleeuws gebeuren.

Daar was ook een waarzegster, die wist me te vertellen dat ik goud in de wereld zou brengen Verward Tong uitsteken
Was in ieder geval een mooi compliment Knipoog Het is ook het enige wat ik heb onthouden ervan Knipoog
Bij een collega en ook mijn stiefmoeder kwam veel dood voor in de kaarten.

Ohw en ik geloof ook wel in die dingen hoor, veel zaken kan je aanvoelen, hoe iemand in elkaar zit etc, dat is op zich niet zo'n kunst, dat heet mensenkennis.
Daadwerkelijk voorspellen is al wat moeilijker, ik heb zelf weleens voorspellende dromen (heel zelden eigenlijk) maar het is heel moeilijk die duidelijk te interpreteren.
Ik heb zelf niet echt de ervaring van echt te kunne voorspellen dus kan niet zeggen of het daadwerkelijk wel of niet echt mogenlijk is, veelal is het gewoon iemand aanvoelen en je goed kunnen verplaatsen in iemand of een bepaalde situatie.

D'r zijn alleen veel oplichters, niet eens doelbewust, maar je moet voorzichtig zijn met dergelijke zaken, een goed waarzegger mag ook niet iemands dood voorspellen oid.

Mijn vriendje kan overigens beter 'voorspellen', maar dat heeft hij van zijn moeder georven.
Zijn moeder voorspeld een meisje bij ons als we een kind krijgen die heel gevoelig zal zijn, heel zachtaardig en heel lief, echt tegen het kwetsbare aan, nou ik ben benieuwd wat het wordt Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 11:44

Overigens heb ik er iet aan gedacht om aan die waarzegster te vragen wat zij onder oud verstond. Dus misschien word pablo wel 26 maar vind zij dat niet oud maar voor Pablo is het dan wel oud natuurlijk. Zo denk ik er maar over.