Moedeloos wordt ik, Nappie nog niet beter!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Moedeloos wordt ik, Nappie nog niet beter!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 12:17

Nou beste bokkers het is al een tijd geleden dat ik berichte dat Nappie kreupel was en dat hij naar Utrecht moest. Inmiddels zijn we heel wat weken (maanden) verder en af en toe voel ik me gewoon zo moedeloos worden Huilen . Nappie is nog steeds niet beter, loopt prima in stap maar zodra we gaan draven is ie duidelijk onregelmatig. Het been is niet meer dik, niet meer warm, geen vocht erin helemaal niets en toch kan ik niets anders dan wat ik zeker al 13 weken doe en dat is elke dag hetzelfde rondje stappen! Afgelopen winter verheugde ik me er zo op om deze zomer onze eerste wedstrijdjes te rijden en heerlijk lange tochten over de Veluwe en Lage Vuursche te maken............. en ook Nappie was er echt aan toe na een hele winter op stal staan lekker naar buiten te kunnen en lekker te dollen. Ik weet het soms gewoon niet meer, de rekeningen stapelen zich op (Prima heeft Nappie in december uit de verzekering gehaald Frusty ) en a.s. maandag komen ze weer foto's maken, nu van beide voorbenen om ze te kunnen vergelijken. Ik hoop zo dat het niets ergs is (stilletjes hoop ik dat het gewoon aanstelleritis van hem is, maarja ik weet wel beter) en in m'n achterhoofd houdt ik ook rekening met het ergste.....dat het misschien wel z'n hele leven stappen wordt Huilen Sorry hoor jongens, ik moest het even kwijt, ik had namelijk het hebben van een eigen paard heel anders voorgesteld!


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:22

Wat balen zeg. Ik vroeg me pas al af hoe het met 'm ging. Niet beter dus.

Wat oliebol dat íe niet uit de verzekering is gehaald VOOR deze ellende, nu krijg je 'm er niet meer in natuurlijk.

Sterkte ermee.

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:27

Balen zeg dat hij nog niet beter is. Om moedeloos van te worden. Maar hou hoop! Pablo is anderhalf jaar aan het kwakkelen geweest maar nu eindelijk beter en het is het wachten waard geweest.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:41

oooh wat een pech voor jullie zeg! bah dit is echt niet leuk!
Hopelijk valt het toch nog mee! sterkte

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 12:44

Katrien schreef:
Balen zeg dat hij nog niet beter is. Om moedeloos van te worden. Maar hou hoop! Pablo is anderhalf jaar aan het kwakkelen geweest maar nu eindelijk beter en het is het wachten waard geweest.


Ik hou ook wel hoop en ik weet dat het nog niet zo lang is vergeleken met wat ik soms hoor en ik heb ook nog wel leuke dingen waar ik om kan lachen met hem...........maar toch, ik zie iedereen lekker rijden en springen, de trailer meenemen en lekker naar het strand en wij zitten vast aan de stomme weg en het erf waar we op mogen stappen. Nappie was ook zo sjachie afgelopen winter, die had echt gras en ruimte nodig na 7 maanden stal en een kleine zandpaddock. En het uiteindelijke resultaat is dat ie nog steeds in een zandpaddock staat en geen gras mag eten omdat ie al veel te dik is!

Ok, ik zal hoop houden en proberen me over het gevoel heen te zetten!

oberon

Berichten: 759
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:01

Kun je niet ergens een klein stukje gras (kaal) afzetten voor 'm.
Ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben al bijna 2 jaar aan het tobben met m'n paard (iedere keer iets anders). Hij had uiteindelijk ruim een jaar (!) niet meer op het land gestaan en was bijna niet meer te hanteren. Nu staat ie overdag in de wei (ondanks z'n blessure) en het gaat super. Hij is helemaal happy en ik ook. Verder ben ik begonnen met Parelli Natural Horsemanship. We werden helemaal gek van alleen maar wandelen. Misschien iets voor jullie ?

Astrid

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:49

Heel veel succes met Nappie hoor! Niet leuk om te horen dat je nog steeds met hem aan het tobben bent.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Sterkte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:55

Heel veel sterkte met je paardje!!
Ik loop ook al ruim 1,5 jaar te kwakkelen met ody ($$$$$$) dus ik weet wat je doormaakt. DAn gaat het weer even goed en daarna gaat het toch weer minder. Zo frustie!!

Ben je nu uit de verzekering gehaald?? Door de maatschappij???

greetz, ody

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:09

Helaas weet ik zo goed wat je bedoelt, ik maak precies hetzelfde mee alleen mankeert mijn paard iedere 2 weken iets anders en zelfs de DA wordt gek van mijn paard's mankementen.
Hopelijk wordt je toch wijzer van de foto's, want onzekerheid is zo rot. Wel te hopen dat het verder niets ernstigs is, maar probeer je nou geen gekke dingen in je hoofd te halen, dat maakt het nog frustrerender en het is al vervelend genoeg. Veel succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:10

Meissie je weet waar je moet zijn als je lekker wil rijden he!!!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Re: Sterkte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 15:30

ody schreef:
Ben je nu uit de verzekering gehaald?? Door de maatschappij???


Nee, was het maar zo Huilen Prima (hier op bokt, is thuis mijn vriend Clown ) heeft Nappie in december uit de verzekering gehaald omdat het best veel geld kostte en hij nog nix gepresteerd heeft...........en dan zul je net zien dat dit gebeurd Frusty De veearts gaat me proberen te helpen om, als dit probleem ooit nog over gaat bij Nap, hem weer terug in de verzekering te krijgen; ik hoop dat dat gaat lukken!

Als ik het zo lees ben ik trouwens echt niet de enige die zo loopt te tobben, sommige van jullie zijn echt al heel lang bezig hun paardjes er weer bovenop te krijgen!

Oh Pipo.........kunnen we niet een keer naar buiten de Hoorneboeg op? Ik heb zo'n zin om een keer weer lekker buiten te rijden, lekker draven en een galopje........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:31

oliebol, nap, heb niet iets staan waar we zo mee de weg op kunnen, hmm, zal wel eens kijken.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 15:36

Pipo schreef:
oliebol, nap, heb niet iets staan waar we zo mee de weg op kunnen, hmm, zal wel eens kijken.


Oeps Bloos was ik even vergeten *LOL* *LOL* geeft niet, ik kom wel gewoon gezellig volgende week weer een bakkie doen , even naar het mooie meisje kijken Kwijl Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:38

Is goed hoor, mooie meisje staat lekker in de wei, drachtig te zijn van Jetset. Veulens staan ook buiten, ook leuk om te zien.

Bacannie

Berichten: 1305
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Vechtstadje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 16:02

Hé Nappie, je mag Baccie ook wel eens rijden hoor... maar dat heb ik al eens eerder aangegeven. Ik hoor het wel. Ik zie je misschien vanavond nog wel.

Met vriendelijke groet!

In 2017 verwacht:
Blue Hors Zack x Gribaldi x Balzflug x Amor


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 16:24

Bacannie schreef:
Hé Nappie, je mag Baccie ook wel eens rijden hoor... maar dat heb ik al eens eerder aangegeven. Ik hoor het wel. Ik zie je misschien vanavond nog wel.
Weet ik, vindt het ook heel lief van je, voorheen voelde ik het nog niet zo. Toen hoefde ik niet zonodig op een ander paard, maar nu begint het echt te kriebelen......... Arme Bac, hij is straks het haasje..........

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 19:47

Sterkte met Nap, van de 2 jr dat ik mijn paard heb is ie zeker ook al een jaar kwijt aan allerlei blessures en de daarbij behorende rust...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:11

Sterkte. Laten we hopen dat er duidelijkheid komt. Dat is belangrijk. Dan kun je verder, hoe het dan ook gaat. Ik weet wat je voelt. Ik heb hetzelfde gehad en ben iets meer dan 1 jaar bezig geweest voor dat er bij mij een negatief einde kwam. Sterkte


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: b000tje, bellieee, carin0903, Cjuan, Ellebel, Firebug, Inney, Ladypronk, Mnoonn en 90 bezoekers