last second vliegtickets op schiphol

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

last second vliegtickets op schiphol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 10:52

Volgende week heb ik een week vakantie. Nou moet mijn vriend op vrijdag de 19e rijexamen doen, wanneer hij het haalt kunnen we een auto lenen en een eind gaan rijden en kamperen. Wanneer hij het niet haalt willen we iets anders gaan doen. Nu heb ik gehoord dat je 's ochtends vroeg naar Schiphol kan gaan en daar dan tickets voor die dag met flinke korting kunt krijgen.

Weet iemand of dit inderdaad zo is en hoe dat dan werkt? Of andere internetsites waar je echt last second (minder dan 24 uur voor vertrek) tickets kunt krijgen. We willen kamperen ergens waar het warm is en je de echt toeristische plekken een beetje kunt ontvluchten met een bus richting binnenland.


Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:53

Ja dat kan wel, maar er zit wel een groot risico aan, ten eerste weet je je bestemming niet (maar dat hoeft geen probleem te zijn) en ten tweede moeten er ook maar net 2 plaatsen vrij zijn. Hoe het verder allemaal in zijn werk gaat weet ik niet, maar volgens mij moet je het ook via internet kunnen bekijken.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:04

Ik zou het er niet op gokken om zo op vakantie te gaan! Over het algemeen doen mensen dit wanneer ze meerdere weken vakantie hebben, de kans is namelijk groot dat je niet gelijk dezelfde dag kunt vertrekken maar bijvoorbeeld 2 dagen later. Dit betekend dat je dan al 2 dagen van je vakantie kwijt bent en minder vakantiedagen overhoudt terwijl de meeste bestemmingen toch voor 1 week zijn en niet maar voor een paar dagen! Zou toch zonde zijn!
Je zou eens kunnen kijken bij elmarreizen die hebben altijd veel lastminutes of campingvluchten in de aanbieding. Ik zou het er in iedergeval niet op gokken, de kans is te groot dat je niet op vakantie gaat!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:14

Ik heb vorig jaar op Schiphol nagevraagd hoe dat zit, maar zo eenvoudig als 'ik ga met m'n rugzakje naar Schiphol en een paar uur later zit ik in het vliegtuig naar een verrassingsbestemming', zo werkt het helaas niet. Jammer, want ik vind dat soort dingen erg leuk!

Ik werd wel verwezen naar een balie met last minute-reizen, maar daar is het idd dat je boekt en vaak een dag of twee dagen later vertrekt. Heb toevallig het kaartje van dat reisbureau in m'n agenda zitten:

L'Tur Schiphol Last Minute Vakanties
Vertrekhal 3 t/o balie 23
Website: http://www.ltur-ams.com/info.html

Heb er zelf overigens geen ervaring mee.

Kijk ook eens op http://last.minute.reis-vakantie.nl/

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 12:15

Ja het is inderdaad een gok, maar ik hoop er natuurlijk op dat mijn vriend zijn rijbewijs haalt en dan gaan we met de auto. Als het niet lukt een last minute ticket te regelen nemen we wel de trein naar de ardennen om daar te gaan kamperen oid. Dus het is niet zo dat ik hier helemaal van afhankelijk ben. Dat de bestemming niet vaststaat vind ik juist wel spannend. Bovendien komt de "gokkorting"die je dan krijgt op je tickets wel erg goed van pas.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 19:37

kijk eens op teletekst van sbs. daar heb je advertentie's van vliegtickets en ook veel last-minute. staan leuke dingen tussen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ange29, Bontfire, ComscoreBot, Evilou, Ghazella, LilChar, Sodeletuut, Syzygy, Vavane en 167 bezoekers