En idd slecht paardrijden kan ik elk systeem
behalve in klassiek, want dan is het geen klassiek meer
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Wouter24 schreef:Thuis heb ik ook allang olympisch goud gewonnen![]()
![]()
Ik heb het al zo vaak gezegd, slecht paardrijden kan in elk "systeem"
De mijne kan alles joh, de Pi de Pa, de wissels om de pas, hij komt gruwelijk van de grond enz enz.
:D:D
Lijkt mij de omgekeerde wereld.
Ik ga mee met Kawa dat je het hele beeld moet bekijken en dat sommige paarden die net iets achter de LL lopen, soms even soepel lopen als degene op de LL. Ik ben wel tegen de extremen van kin-op-de-borst training, Ik denk nog altijd dat het riskant is. Samsam"]
[quote="QQQQ schreef:Ook verklaard het misschien wat van het grote succes van de "achter de
loodlijn rijders": zij tonen hiermee een stabielere aanleuning in de
ring. Dat oogt dan gecontroleerd, en wint het van de fragielere balans
van de "voor de loodlijn rijders", maar getuigd van een minder
harmonische samenwerking.
!? GoldStar schreef:Gaat het er misschien om dat voor velen niet duidelijk is waarom je iets met trainen wel doet, maar wat tijdens een dressuurtest niet nodig is ?
Lusitana schreef:Is niet door te trekken. De ruiter is de schaatser of de fietser, niet het paard! [....] Je hoeft een paard niet te trainen als een atleet.
Aimee schreef:Die lijn is toch niet zo moeilijk door te trekken naar de paardensport. Gewoon door moderne bewegingswetenschappelijke wetenswaardigheden mee te nemen in de training, dat doen andere sporten ook en niet zonder succes.
Ik ga nu even rijden.