Jippie, ik heb dat rottentamen gehaald: DIPLOMA!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Jippie, ik heb dat rottentamen gehaald: DIPLOMA!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 13:41

Vorige week heb ik voor de 3e keer een tentamen gemaakt. Ik ben al afgestudeerd, alleen dat ene tentamen wilde maar niet lukken.
Vandaag heb ik mijn cijfer gekregen en het is een 6,5 en ik hoefde maar een 4,8 te halen!

Nu bleek wel dat er weer wat verdwenen was uit mijn cijferboom Frusty maar dat komt wel goed, ik heb iig geen tentamens meer dus ik krijg mijn diploma nog wel!

Ik heb zo opgezien tegen het tentamen, ik was zooo bang dat ik het weer niet zou halen dat ik nooit mijn diploma (HEAO-Communicatie) zou krijgen maar het komt toch allemaal goed.
Ik zit gewon met tranen van blijdschap achter mijn computer Haha!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-07-02 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 13:47

Gefeliciteerd!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 13:51

Hartstikke fijn, ik weet hoe het is als je 1 bepaald tentamen maar niet kunt halen Frusty Gefeliciteerd joh, ik zou ook een gat in de lucht springen als ik jou was!!!!!!!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 13:59

Heerlijk joh!!!! Dat moet een hele opluchting geweest zijn.
Gefeliciteerd!
Al een leuke baan gevonden trouwens??

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 14:16

Hee gefeliciteerd!!!! Goed man!

:evaw:

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 15:06

Heeeee van harte, echt super!!! Dat geeft zo'n opgelucht en super gevoel!!! Geniet er maar van!
brrr ik moet morgen, voor de 3e keer en als ik hem nu niet haal heb ik een probleem. Als ik hem haal dan ga ik het zeker vieren d.m.v lekker te shoppen!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 15:47

Gefeliciteerd!!!! Ik heb net ook mijn diploma opgehaald yippee!!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 15:52

Oh super! Ik ken het maar al te goed. Dat ene rottentamen... ik heb hem laatst gelukkig ook gehaald. Hoef nu alleen nog maar mijn eindgesprek en portfolio...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 16:05

Gefeliciteerd!!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 17:03

Congrats! Feeeeeeesje? Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 23:38

irene schreef:
Heerlijk joh!!!! Dat moet een hele opluchting geweest zijn.
Gefeliciteerd!
Al een leuke baan gevonden trouwens??

Dat was inderdaad een hele opluchting Haha! Ik was echt zoooooooooo bang dat ik het weer niet zou halen want het was zo'n stom tentamen.
En DE baan heb ik nog niet, alle Boktbrieven ten spijt. De functie waar ik toen naar schreef wordt opeens verschoven naar eind dit jaar en waar ik vergelijkende brieven naar heb geschreven ben ik afgewezen. Ik heb wel gevraagd waarom ik was afgewezen en commentaar was dat ik of te hog geschoold was (HBO ipv MBO en dus te duur was) of dat ik te weinig ervaring had.
Maar wat wel gaaf is dat ik dat ik op Freelance basis wel steeds meer opdrachten krijg.

Ik was echt zo ontzettend opgelucht toen ik het cijfer zag: ik heb eerst mijn vriend gemaild, mijn moeder gebeld, intusssen in tranen, en toen op Bokt gezet. Misschien heel stom maar ik vond het echt megavervelend dat ik dit tentamen steeds niet haalde, ik was echt bang mijn diploma nooit te krijgen. Toen ik 14 was vertelde de kinderarts me dat ik wegens gezondheidsreden waarschijnlijkj nooit mijn middelbare school diploma zou halen dus dit hbo is toch wel even extra voor me(ook al ben ik nu wel gewoon gezond). Ik weet intussen wel dat ik het wel kan en dat sommige stof die ik op school moest leren heel achterhaald is maar ik moest het wel leren om mijn studiepunten te halen (tentamen ging over reclame werkingsmodellen) en nu heb ik die, wel wat langer over gedaan dan dat er voor staat maar ik heb ze wel! En ik was niet de enige die het over meost doen dus dat vond ik ook wel fijn Bloos
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-07-02 16:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:06

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb mijn tentamen gehaald waar alles van afhing dus ik ben zoooo blij!!!! Ik zit hier gewoon helemaal te flippen op de comp.afdeling!!! Inleiding in de psychologie, jou hoef ik nooit meer te zien, nooit meer die dikke pil van 1800 blz. leren joehoeeeee ik ga mijzelf nu trakteren op een middag shopping!!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 16:00

Super Katrien, echt super!!! Van harte met je diploma!!! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 09:32

Gefeliciteerd !!!

Ik had hetzelfde probleem maar dat wist je al . Afgelopen vrijdag m'n diploma ook eindelijk kunnen ophalen !

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:10

hartelijk gefeliciteeeeerd Party!! Party!!

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:30

Gefeliciteerd!! Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 17:07

En ook namens mij van harte gefeliciteerd !

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 22:07

Gefeliciteerd!!!!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, _Lois_, Alik, Amazonbot, Bullebeest, ComscoreBot, Earth, flash40, Galeo, gonniee, Iselda, Josien_, judithM, MarJon, maxi90, Muronia, Nanu, OmgiliBot, Poety, Roosch, secricible, Sizzle, veerledec, Westerntrail en 156 bezoekers