Zoontje alweer bijna 2! Wat voor kadootjes vragen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Zoontje alweer bijna 2! Wat voor kadootjes vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-02 16:29

jaja Damian is alweer bijna jarig .Op 14 augustus word ie alweer 2. Jemig wat gaat dat hard zeg!
Maar nu dus de vraag: Hij heeft al zoveel speelgoed dat ik gewoon niet wil dat ie nog meer krijgt. HIj heeft al zoveel dat ie met de helft niet eens speelt.
Dus wie heeft er tips wat we kunnen vragen en de familie enzo, we gaan 17 augustus op vakantie naar frankrijk dus dingetjes voor de vakantie zoals een badhanddoek of emmertjes en schepjes zijn wel leuk natuurlijk.
Wie weet er nog leuke dingen die ik kan vragen?
Kleding is beetje lastig want ik vind niet zoveel leuk ....net zoals bij schoenen.

Wie helpt me?


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 16:44

ehm, ik vind zo'n houten trein altijd erg gaaf, als iedereen er dan onderdelen van geeft heb je 1 groot kado met direct een vrij grote baan.
En je hebt er maar 1 ander kado bij nodig....een mooie opbergkist Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 16:44

Ik heb mijn neefje voor zijn tweede verjaardag zo´n houten Brio-trein gegeven. Volgens mijn schoonzusje is ´ie er helemaal gek mee Lachen !
Iets van Lego-Duplo is ook leuk, net als 1-2-3 van Playmobil. Dit is de Lego resp. Playmobil voor de kleintjes, maar is wel weer goed te gebruiken met de gewone Lego/Playmobil.
Voor mijn zoontje (het tweede kind) schroomde ik overgens niet om aan de oma´s en opa´s geld voor nieuwe schoenen/ winterjas te vragen ipv allerlei dure cadeaus die je toch niet nodig hebt (je schreef zelf ook al dat je om komt in het speelgoed! (herkenbaar }> Knipoog !). Ik vroeg altijd het geld, zodat ik dan zelf kon gaan uitzoeken ("Je hebt de schoentjes/ het jasje nú nog niet nodig, omdat je bang bent dat als je het nu al koopt, hij in de winter er al uitgegroeid is" Schijnheilig !)

Hé Orri, we hadden het gelijke idee Knipoog !
Laatst bijgewerkt door Sterre op 10-07-02 16:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-02 16:45

heheh slim idee! Ik zet m op de lijst!
Wij geven zelf trouwens zon kleuterbed dus ik kan ook nog een dekbedovertreksetje daarvoor vragen!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 16:45

Een spaarrekening openen en daar een bijdrage voor vragen? Alvast voor z'n eventuele studie ofzo?

Nulla tenaci invia est via

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-02 16:51

Margreet schreef:
Een spaarrekening openen en daar een bijdrage voor vragen? Alvast voor z'n eventuele studie ofzo?


Mijn vader heeft vorig jaar zon rekening geopend voor hem. Ik kan inderdaad een bijdrage vragen maar dat is voor hem niet zo leuk op zn verjaardag zeg maar. Hij wil natuurlijk wel kadootjes uitpakken!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 16:55

Misschien een bankrekening openen en daar dan geld op laten storten??
Altijd Handig voor later

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 18:17

leuke pyjama voor in zijn nieuwe bed?

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 21:22

Een minishet Knipoog

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 21:29

een broertje of zusje!!!

trotse moeder van 2 prinsesjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 00:14

Een klein doosje LEGO oF DUPLO of hoe dat spul tegenwoordig ook heet en een bijdrage voor zijn spaarrekening. Je hebt tegenwoordig hele leuke kleine legodoosjes zodat hij wel wat uit te pakken heeft en de rest op een rekening voor later (studie of winterjas/schoenen oid). Of een houten trein is ook leuk natuurlijk so wie Orri maar ik zag bij een klein familielid van me dat hij vanaf het 3e treinonderdeel teleurgesteld was en blijer werd van een pokemonballon.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 01:26

Duplo is echt geweldig!! Mijn jongste heb ik de trein gegeven voor haar tweede verjaardag. Echt een schot in de roos. Ze heeft ook zo'n dinoset. Die heeft ze (nu vier jaar) helemaal herontdekt. Verder is een step heel erg leuk of een kleine fiets met zijwieltjes. Een "tractor" is ook heel geslaagd. Een zwembad of picknickbank, kinderspeeltent of schommelset is voor een zomerkind natuurlijk ook een supercadeau.

Succes met het uitzoeken van een cadeau!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chinnie, ComscoreBot, Firegirl, Fly_high, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Gwenvd, Jessica_1998, jildou1979, kimberly1995, LouLi, lovelady1, Room_Soesje, Saintelette, SemrushBot, spiritfleur, StalNollie, x_spekkie_x, XxMariellexX en 208 bezoekers