Horka Airsteam + Casco helm

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
annemieke21

Berichten: 1139
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: groningen

Horka Airsteam + Casco helm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-02 15:25

Hai.

Wie heeft er ervaring met deze caps....

Heb net een airsteam gekocht, lijkt een beetje los te zitten maar de vrouw in de zaak zei dat dat zo hoorde! ,kan en eem beetje kantelen
Hoe zit dat bij jullie...

Ik hoor het graag....

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 15:34

Zoek even op 'airstream' in combinatie met 'Karin' als auteur, ik heb al het een en ander over deze cap geschreven. Kijk ook ff in m'n profiel, daar staan foto's.

Hij zit idd iets los, ik kan hem ook iets van voor naar achter bewegen, op zich vrij weinig hoor. Maar dat lijkt me gezonder dan dat-ie om je hoofd klemt. Ik krijg namelijk hoofdpijn van klemmende caps.

Dat randje aan de binnenkant is trouwens verstelbaar met klittenband, misschien moet je daar eens wat mee uitproberen?

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 15:47

Ik heb de Casco Ecco gehad, zat goed, maar was binnen een jaar stuk. Het binnenwerk is erg slap.

Heb nu de Horka Airstream. Die zit beter dan de Casco, ook de afwerking is beter. Bij mij zit ie niet los. Geef mij maar de airstream boven de Casco Ecco

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 15:54

Ik heb de horka airstream en merk het niet eens dat hij op mn hoofd zit, echt een fijne cap en niet zweterig!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 16:00

Ik heb een casco..ben er eerlijk gezegd niet 100% tevreden over. Had liever die horca, maar die hadden ze niet meer in de goede maat, had m snel nodig.
Casco vind ik niet lekker zitten, verder niet zweterig en lekker los, maar hij zit gewoon niet lekker (bij mij iig)