Verliefd??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Verliefd??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-02 09:19

Aiaiaiai....heb een blind date gehad en die zijn dus nooooit leuk maar deze echt wel dus he...en na een tweede date die minstens zo gezellig was zit ik ineens de hele dag aan mijn date te denken. Da's irri hoor, want daar heb ik geen tijd en zin in. Krijg je gelijk weer dat stemmetje dat zegt: neit verliefd worden want dan word je misschien gekwetst. Niet te hard van stapel lopen (nou ja...daar is het al iets te laat voor Knipoog) en moet ik noubellen of belt hij. En als ik bel is dat interesse tonen en aanmoedigend of te snel en te opdringerig. Nu weet ik weer waarom ik eigenlijk altijd alleen ben, da's wel zo veilig, maar ja....hij is toch wel errug leuk!!! Tong uitsteken Kwijl Hoe gaan jullie singles om met dit soort dilemma's...(het wanneer wel of niet bellen).
Wil niet verliefd worden maar krijg wel kriebels.

Zo irritant, dat je elke keer als de telefoon gaat opspringt...zucht.


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 09:43

Misschien moet je het topic van Carlosje eens lezen....
Of misschien heeft zij nog tips.
Voor mij is die periode al 3 jaar geleden.... en eerlijk gezegd het ging toen zo snel dat ik niet eens weet wat ik wel of niet heb gedaan.

:evaw:

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-02 10:35

Thanx, ik heb alles gelzen. Zo erg is het echter niet bij mij: ik ben oud en wijs genoeg (door schade en schande deze wijsheid verkregen) om 'cool' te blijven en geen heftige ontboezemingen na 1 date te doen.

Maar toch blijft het spannend....je kan niet in het hart van een ander kijken.

Het risico toch teleurgesteld of verdrietig te worden als bij jouw het voel zich wel ontwikkeld en bij hem niet....

Maar ja. het is een enorm lekker ding dus voorlopig hebben we hoop ik nog wel even lol...hoop ik!!! Kwijl

Enne, wie niet waagt, die niet wint is het spreekwoord toch?

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 12:23

Toen ik vijf jaar geleden de eerste date had met mijn vriend raadden vrienden me aan om een week te wachten met bellen (vraag me niet waarom maar dat schijnt een gebruikelijke termijn te zijn) Gelukkig belde hij zelf na 4 dagen. Hij zat ook al dagen te tellen wanneer het verantwoord zou zijn te bellen. (advies van zijn vrienden, vooral niet te snel)

Ach ja, een paar dagen wachten voor de vorm en dan vooral maar eens bellen! Succes ermee!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-02 13:30

Ja…maar dat is t m juist…na de eerste date was ik ook heel relaxed….maar wat is de termijn na date 2? En dan is het nog spannender vind ik: als je dan voor een derde date gaat komt er ook nog wel een vierde en een vijfde….in mijn optiek. Nu is wel het punt van, breken we dit af of gaan we verder….slecht voor de nachtrust dit…;)

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 14:13

Poe, na date 2 was er geen termijn meer geloof ik, toen is hij gewoon gebleven....

Maak je niet druk gewoon bellen (en even een verslagje doen hier) ! Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Waarschijnlijk vindt hij het gewoon hardstikke leuk. Hoelang geleden was die 2de date?

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-02 14:22

Uh...ik ben gisterochtend vertrokken... Haha!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 14:38

dan lijkt me morgen aan het begin van de middag (of als hij dan werkt begin van de avond) een mooi moment.

Er is namelijk een formule voor dit soort dingen. 1e date, 7 dagen wachten met bellen. Elke keer zoenen min een halve dag.

(Dus 2 keer zoenen is 7 dagen min een dag = 6 dagen wachten met bellen)

2e date 4 dagen wachten, voor elke keer zoenen min een halve dag en voor blijven slapen min 2 dagen... (Dat is wel alleen als je 's ochtends koffie of thee hebt gekregen) Voor sinaasappelsap en croissantjes op bed min 3 dagen.
Laatst bijgewerkt door dimmelim op 09-07-02 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 19:33

En wat nou als je de hele avond gezoend hebt? Heb ik een keer gehad.. zaten we van 2u tot 5u te zoenen en te vozen op de dansvloer. Dusseh dat waren een hoop zoentjes Knipoog

Maar ik vond het toch onzin hoor die dagen w8en met bellen. Als hij net zo leuk vind als jij hem dan vind ie het hartstikke leuk als je m belt no matter what. En stuur anders een subtiel smsje naar m Lachen

All your horses are belong to us! Knipoog

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 20:08

Maar ik vond het toch onzin hoor die dagen w8en met bellen. Als hij net zo leuk vind als jij hem dan vind ie het hartstikke leuk als je m belt no matter what. En stuur anders een subtiel smsje naar m


ja maar als je gelijk de volgende dag belt dan knapt ie misschien wel af omdat je te opdringerig bent (mijn ervaring, jongens willen geen opdringerige meisjes, worden ze benauwd van... *LOL* )
dus meestal is het wel goed om de 1e date zon 4 dagen te wachten en de 2e date 2 dagen ofzow?? en daarna gewoon lekkur bellen zo vaak als je wil als hij jou ook leuk vindt *LOL* *LOL*

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-02 08:59

Tja je kan niet in het hart/hoofd van een ander kijken en dat maakt het wel eens lastig….maar uh, ik bel m vanavond oké?!!

Culemborg here I come!!


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 09:01

Jajaja en verslag uitbrengen natuurlijk Lovers Haha! Tong uitsteken

:evaw:

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-02 09:28

Absolutely!! Knipoog

Culemborg here I come!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 09:34

Ik zou echt niet zolang wachten met bellen. Ik kon daar dus absoluut niet tegen. Hij belde me ook helemaal niet meer, terwijl ie niet bedoelde dat ie op me afgeknapt was. Toch is het om dat wachten met bellen bij ons spaakgelopen. Jammer, het had echt wat kunnen worden.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-02 09:45

Ja da's nou net het probleem! Dat dat zo lastig is in te schatten. Maar het is nu wo, ik heb ma.ochtend afscheid genomen en hem ma.middag nog even gebeld...dan is woensdagavond toch vroeg zat?

Culemborg here I come!!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 10:32

dimmelim schreef:
Er is namelijk een formule voor dit soort dingen.

{etc.}



Thanks Dimmelim, die ga ik onthouden!!! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 10:00

Xie m dit weekend... Kwijl

Culemborg here I come!!

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:13

Tsja toch is het best moeilijk. Ik ben zelf ook zo. Durf ook niet verliefd te worden en me niet voor 100 % te geven. Heb genoeg ellende gehad in mijn korte leventje. Ben een aantal keer keihard gekwetst tsja en dan zeggen mensen wel van je bent 21 je komt net kijken. Tsja is ook wel zo, maar waarom voelt het niet zo.

En als je je eindelijk veilig voelt en je durft jezelf te geven wordt je weer keihard gedumpt.

Als ik een leuke vent tegenkom weet ik niet wat ik doe. Waarschijnlijk hou ik de boot af. Maar als je het niet probeerd weet je het niet.

Ik hoop dat je veel plezier hebt met hem en dat is het belangrijkste. Niet alle mannen zijn hetzelfde. (zeggen ze, waarom ken ik ze dan niet).

Groetjes Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-02 10:19

Hé, ik ben ook al 30 jaar aan het speuren he.. Knipoog.

Ik word dus sowieso niet snel verliefd, ben het nuook nog niet echt al krijg ik steeds meer kriebels en denk wel erg veel aan hem...
Er zijn absoluut te weinig leuke mannen en ik knap ook nog snel op iemand af. it exemplaar weet eht echter wel heel erg goed aan te pakken. Misschien is het zelfbescherming, maar ik vind een beetje afstand in het begin ook zelf erg prettig. Ik heb het onwijs druk met mijn werk en mijn paard en daarnaast nog een beetje sociaal leven. Als je daniemand hebt die je gelijk vijf avonden per week wil zien levert dat alleen maar stress. Nu claimen we niks (lijkt t me ook wel beetje vroeg voor he!!) maar houden we het gewoon gezellig. En het is ook erg gezellig en hij wekt de indruk dat hij dit nog wel even vol kan houden (praat over 'volgende maan' bijvoorbeeld), dus tja, ik probeer te genieten en relaxed te blijven. Maar als vrouwtje blijft dat moeilijk: als ik wel verliefd word (en ik denk niet dat dat nog lang op zich laat wachten) word ik misschien minder vrijblijvend, kweetnie...

Voor nu ga ik genieten van het vooruitzicht van een geweldige date dit weekend. Ergens tussen werk en wedstrijd ingepropt.. Haha!

Culemborg here I come!!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:06

Hee wat goed! Veel plezier dit weekend.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-02 14:08

Het was leuk en de vraag of ik verliefd een t worden ben is steeds minder een vraag...

Culemborg here I come!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 15:09

maar een weet... Ohoh...
Maarreh: wij willen het vervolg natuurlijk wél horen!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-02 15:40

En wat was het precies wat u wou weten? Hoe leuk hij is, hoe mooi, hoe lief, hoe gezellig....

Culemborg here I come!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie