dvdspeler van een half jaar oud overleden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

dvdspeler van een half jaar oud overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-02 20:00

Fijn koop je een dvdspeler.
houd ie het maar een half jaar vol! Vndaag een dvd gehuurd die wou ie niet laden en daarna haperde ie alleen maar dus ik terug naar de videotheek beetje balen dat ik er weer heen moest.
kreeg braaf een nieuwe mee die wou hij ook niet laden.
helaas ook bij onze eigen dvd's kan hij niets lezen en blijft ie hangen/ haperen als hij er eindelijk 1 laad.

Speler zelf is naar de knoppen...
We gaan morgen maar eens heel vriendelijk met een garantiebewijs naar de winkel *grom* niet dat zij er wat aan kunnen doen maarja....

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132053
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 20:41

Da's wel balen zeg......
Koop je iets nieuws, hoop je er toch ook een flinke tijd plezier van te hebben.
Met een beetje geluk heb je nog wel garantie.
Niet dat je daarmee nu je film kunt kijken, maar toch...........

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 23:19


mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 23:34

Irritant ja, vaak krijg ik de neiging om als dingen niet werken alle hoeken van het huis door de gooien.... maar dan bedenk ik me toch nog op tijd Schijnheilig M'n vorige pc was vaak het slachtoffer Extreme duivel , was al een oude kast dus die kreeg dan vaak schoppen te voorduren als ie weer lastig deed Lachen.

Probeer als laatst gewoon nog eens de lens schoon te maken en doe 'm dan pas de deur uit...

Als nieuwkoop zou ik als hij er nog ligt als actie een Sony DVP-NS 300 nemen. De prijs wordt steeds lager (volgens mij was ie een tijdje terug iets van 120 euro) en kwalitatief is ie erg goed. Alleen speelt ie geen CDR's, wel een groot nadeel, maar goed, je koopt 'm voor DVD's natuurlijk. Ook goede ervaringen heb ik met een SEG DVD-2001, goed beeld, makkelijk veranderbare regiocode en speelt ook nog MP3's.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 23:47

M'n ouders hebben afgelopen weekend een TH-A5R van JVC gekocht, erg leuk speelgoed Haha!
(dit was BTW ivm die blikseminslag)
Ding doet ook MP3, video-CD's en CD-R(W). Grapsig.

Ik zie m'n ouders alleen nog geen DVD's kopen (en ikzelf koop ze ook niet), snap dus niet helemaal waarom we dat ding thuis hebben staan Scheve mond Maar was in de aanbieding en er zit ook een radio/cdspeler op Haha!
Of ja, CD speler heb je niet echt meer nodig als je er ook een CD in kan duwen met 200MP3's.