zandstralen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

zandstralen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-02 11:49

Heeft iemand hier ervaring mee? Vooral mbt de kosten?

Mijn concourswagentje zijn we aan het opknappen, er zit ong 3 meter verf op het frame Huilen
Schuren, met loog insmeren, afbranden, het werkt allemaal niet echt, dus vandaar dat we hem nu misschien willen laten szandstralen. Heeft iemand hier info over?

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 12:08

Ik wou het ook proberen met mijn tractoren, maar heb het niet gedaan kosten om een tractor te zandstralen kwam dacht ik op 200 euro, je moet het zelf niet gaan doen want het is levensgevaarlijk,
waarschijnlijk is het verboden....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 12:17

mijn bromtol (puch) en fietsie is gezandstraald. Heeft mijn pa ff op zijn werk gedaan gratis en voor niks.
Gewoon ff zorgen dat ie helemaal kaal is (ik bedoel dus accesoires eraf), wielen eraf, alles eraf dan naar een carrosserie bedrijf stappen (waar ze ook auto's spuiten) en vragen of iemand het even voor je wil doen.
Mijn pa neemt ook weleens een verroest hoefijzer mee wat ik weer mooi wil hebben, dan hangt hij het ff bij de vrachtwagen die gestraald moet worden in de buurt en tada hoefijzer ook gezandstraald.
Misschien dat je die werknemer die het doet ff wat (zwart) geld moet geven (25 euro?) maar waarschijnlijk is het een fluitje van een cent.
Succes!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-02 12:17

we doen het zowiezo niet zelf, hebben we de spullen niet voor. Vind de prijs eerlijk gezegd nog mee vallen, had veel meer verwacht.
Tnx voor je reactie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 14:17

Even vragen aan de jachthaven, daar hebben ze vaak goede en betaalbare adresjes.