Een koe..whaah dat is eng

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Een koe..whaah dat is eng

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-02 09:45

Gisteren les, was harstikke warm, ik had het heet, expensive was moe ,maar ging toch best goed, en toen gingen we uitstappen, nou okee... m'n kennis (man van m'n instructice) was bezig met de tractor... was expensive niet echt bij op zijn gemak,want hij is altijd al bang geweest voor tractors, toen kwam de tractor,langs de bak.. oke dat ging nog goed

iedereen erachter aan met touwen,bezems,etc. m'n instructice ging ook even naar de wei (tegenover de bak) ze gingen dus een koe uit de wei halen, met die touwen om die koe heen dat ie dus alleen maar uit de wei kon.. hij rende zo de schuur in Schijnheilig *LOL* M'n kennis dus er achter aan rennen,en evenlater kwam de koe ook weer terug, loeiend.. ja dat was wel eng jah.. en dan kwam er nog een kind aangestept of gefietst,weet ik het dat enormveel lawaai maakte, en dan nog die rennende koe over de straat,loeiend.. ja dan schrik je dus dan vlieg je in galop (expensive dus..) andere paard (waren maar met z'n 2en) erachteraan maar die deed lang niet zo gek als expensive (uiteraard, de clown Clown )

Nou m'n instructice draaide zich om en zei; aah ze zitten nog
haha Knipoog tuuuuurlijk zitten wij nog Haha! Schijnheilig
Maarja ik zag het al aan komen, tractor,loeiende koe,lawaaierige fiets..
Ik dacht ook tsjees kunnen ze dat niet ff zeggen wat ze gaan doen of na de les.. maar goed

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 09:47

Ik ken het ja, Jurga vindt koeien ook niet zoveel aan, terwijl er heel wat tegenover haar wei staan. Okee, ze stapt en wel langs, maar o wee als er een nieuwsgierig exemplaar naar haar toe komt rennen of loeit, dan wordt ze een partij vinnig!

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 10:46

hahahah !! nou dat zijn wel heel veel (enge) dingen te gelijk voor expensive *LOL*