Nina 1e winst!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Nina 1e winst!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 20:41

nina had zondag een wedstrijd op overschie en heeft daar in allebei de proefjes 1 wp gereden. in de tweede proef viel ze in de prijzen met een 4e plaats. ook had ze voldoende punten gehaald om door te mogen naar de volgende wedstrijd waar alleen de combinties met de meeste punten naar toe mochten. en het leukste vind ze zelf dat ze nu ook mag springen. dus de volgende keer dat er een springwedstrijd is gaat ze die ook rijden. het gaat heel goed met die twee en ik ben hardstikke blij voor nina dat ze zon lief meisje heeft gevonden. echt toppie Lovers

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 21:59

Zo, dat gaat echt super he! Party!! Fijn dat je er zelf zo tevreden mee bent.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 07:02

gefeliciteerd

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 09:37

Hee wat leuk. gefeliciteerd. Op naar het springen!! Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: Nina 1e winst!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 19:46

lonneke schreef:
naar de volgende wedstrijd waar alleen de combinties met de meeste punten naar toe mochten. Lovers


Gaaf voor d'r! Ik zie d'r vaak rijden nu, gaat goed he!
Maarre, ff corrigeren; voor de berg mocht iedereen zich inschrijven, ook degenen die slecht hadden gereden op overschie of mensen die helemaal niet op overschie gestart hadden.....
maar gaan jullie starten vrijdagavond op de berg? ik moet schrijven, misschien zie ik jullie wel

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 20:10

Nounou.. die Nina gaat wel hé?? Endurance, Dressuur én springen!! Komt door de gave kleur natuurlijk Knipoog Gefeliciteerd!!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 18:52

dat snap ik even niet. er is haar toch echt wat anders gezegd. ze hebben het helemaal zitten uitleggen over die punten. of is dat voor een andere wedstrijd?? ze gaat idd heel goed vooruit. tis een veelzijdig paardje zo. springen dressuur en endurance. gelukkig kan het allemaal samen en heeft ze een schat van een bijrijster getroffen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 23:31

hoi lonneke, ja volgens mij hebben de b pony's geen kampioenschap, althans niet verder dan de kring dacht ik.
Dit was ook een "gewone" wedstrijd, iedereen mocht zich hiervoor inschrijven. Maar voor pony's en paarden is het weer anders....
Maarre, hoe heeft ze vanavond gereden? ik heb d'r af en toe wel voorbij zien schuiven tijdens het schrijven.....grijns...
had ze goede punten?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 00:15

je kon je als pony wel selecteren op deze wedstrijd voor heerjansdam geloof ik. maar dat is nina niet gelukt. ze had vandaag 142 punten in de 1e proef. die reed ze niet zo goed. vloog alle kanten op en zelfs 1 keer helemaal vliegend de baan uit. maar de 2e proef ging heel netjes. 156 punten en dus weer een wp. er werd trouwens volgend kenners laag gejureerd. in elk geval ging het weer aardig goed op die qe proef na dan. maar ik ben echt dik tevreden. ze rijd nog helemaal niet zo lang met haar en het gaat voor mijn gevoel heel goed. ze gaat de eerst volgende wedstrijd ook springen. ikvond het trouwens wel erg gaotisch op deze wedstrijd. er reden jonge kinderen mee en we waren pas om 23.00 uur klaar met de prijsuitreikeing. alles duurde veel te lang. maar goed. een leuke avond was het wel.nu lekker slapie doen want ben net thuis. morgen naar de efteling.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 11:37

Hee leuk joh, Nina is ook al zo'n veelzijdig paardje! Gaaf hoor, dat het zo goed gaat, en tot morgen in LV!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 18:27

lonneke schreef:
ikvond het trouwens wel erg gaotisch op deze wedstrijd. .


Hoe bedoel je Haha!
jury's die dreigden op te stappen, mensen met grote roze paraplu's die gewoon tijdens een proef door de baan heen liepen, honden die over het terrein en door de banen scheurden terwijl de kids proeven aan het rijden waren. Het jurylid waar ik altijd bij schrijf en ik hadden een stevige borrel nodig toen we klaar waren.......................ging niet echt soepeltjes zeg maar..... Frusty