Actie foto's NK endurance Fasnatrail nu met commen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Actie foto's NK endurance Fasnatrail nu met commen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-02 18:38

Afbeelding
Onderstaand: De uiteindelijke nummers 1 en 2 van de 162 km bij de 3e vetgate
Afbeelding
Afbeelding
Onderstaand: de uiteindelijk nummers 1 en 2 van de 162 km in de laatste kilometertjes
Afbeelding
Afbeelding
De belgische en de oostenrijkse, de nummers 3 en 4 in de laatste kilometers. De belgische zong hier "we zijn er bijna"
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Anita Lamsma de nummer 5 en de Nederlands Kampioen, ze ging erg lekker nog dit laatste rondje, ze kwam relatief fit voorbij.
Afbeelding
Afbeelding
En Yvonne van de Velde, de nummer 6 (laatste gefinisd maar er deden 21 mee, de rest was afgevallen) Yvonne heeft de laatste 11 km ernaast gerend om haar paard te sparen!! Hier zie je ook haar groom staan.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Sjimmy op 08-07-02 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

:evaw:


parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 18:43

leuk.

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 18:45

wauw wat een prachtige paden zeg!
en dat is allemaal bij ons in de buurt mhhh binnekort maar weer eens de hei op denk ik Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 20:33

Gave foto's. De omgeving lijkt precies op wat wij hier ook hebben: het Balloërveld. Kun je ook kilometerslang rondrijden, heerlijk!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 21:17

Die foto van Anita en Djinti is echt super! Cool

Dit is het Houtdorperveld, dat aan de overkant van het Federatiecentrum ligt. Errug mooi... Kwijl

Zie ons daar staan in onze oranje jasjes, we werden 'de muurbloempjes van post 3' genoemd. *LOL*

BTW Paardje van die Belgische (nr. 41) heet Kachel, je spreekt het vast anders uit, maar ik vond het wel een grappige naam. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 08:06

Het was erg leuk! Vooral het verslag van de laatste kilometertjes. De voorzitter (Pieter Wiersinga) reed erachter in zijn groene pick-up (zie je ook nog op 1 v/d foto's) en die gaf door wat ze deden, vervolgens riep de speaker (mijn vader) het allemaal om over het terrein. Ze (1 &2) hebben op het laatste stuk (2 km) 3x stil gestaan om hun paarden te laten drinken, ze kwamen stappend aan het eind van het veld en trokken toen hand in hand een galopje. En iedereen maar applaudiseren... ik weet één ding zeker: ik hoef geen 160-er te rijden... wat een pokke-end!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 08:10

Wauw, wat gaaf!
Zo'n omgeving hebben wij hier ook. Heerlijk!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-02 08:13

Laui! schreef:
Het was erg leuk! Vooral het verslag van de laatste kilometertjes. De voorzitter (Pieter Wiersinga) reed erachter in zijn groene pick-up (zie je ook nog op 1 v/d foto's) en die gaf door wat ze deden, vervolgens riep de speaker (mijn vader) het allemaal om over het terrein.


Wij (post3)vertelden ook het eea aan je pa, maar ik weet niet of dat omgeroepen is. Ik hoop niet dat het 'muurbloempjes verhaal' het hele terrein over is gegaan Scheve mond .
Jammer dat de Belgische niet nog een keer "we zijn er bijna" voor publiek wilde zingen.
Lachen En karin kon ook niet in het frans praten voor de Franse toeschouwers (dat vroeg je pa *LOL* )

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 08:19

Wat is het prachtig daar zeg! daar zou ik best eens willen rijden *kwijl*

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 11:21

Gave foto's! Maar kolere...162 km...is dat niet overdreven lang?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-02 11:26

ja XoNo dat is heel erg lang en het vergt veel van ruiter en paard! het is echt topsport. Het is net zover als van deze regio naar de veluwe en terug...

:evaw:

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 11:44

Wow wat kun je daar prachtig rijden. Het wordt eens tijd dat ik een keer die kan opga.
Lijkt mij toch wel wat hoor, edurance. Maar dan niet 165 km, m'n arme kont!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 12:02

Zelf heb ik de grens getrokken op 100... Als ik dat uberhaupt ooit mag halen, tot nu toe zit ik nog maar op 35. Maar je moet jezelf toch ergens een doel stellen, nietwaar? Maar goed, daarvoor heb ik nog jaren de tijd, je bent tenslotte nooit te oud voor endurance: er deed zelfs een kerel van 78 mee op de 160. Maar die gaf op in de eerste vetgate omdat zijn paard niet meer wilde lopen.

Heb later gehoord hoe dat kwam: hij had de avonden ervoor flink lopen innemen... En dan kan hij z'n benen niet meer aanleggen, dus loopt het paard niet meer (en het paard krijgt dan de schuld, jaja). Weer een lekker voorbeeld van 'drank maakt meer kapot dan je lief is'. Scheve mond

Uiteindelijk bleek het trouwens 166 km te zijn, er heeft de hele rit een quad (zo'n mini-terreinwagentje) voor de kopploeg uit gereden en die had aan het eind 166 km op de teller staan. Dus op basis daarvan zijn uiteindelijk de gemiddelde snelheden etc. berekend.

Nee, mij ook niet gezien, zo'n afstand... Ik heb dus echt bewondering voor degenen die het wèl doen!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers