Toch naar CK m.beemster 27 juli

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Toch naar CK m.beemster 27 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 18:37

Ik mocht niet met ons veulen naar de keuring omdat ze te jong is en ze naar de speciale 'jonge veulenkeuring' moest. Dit is een keuring voor alle veulens geboren na 31 mei. Er werd gezegd door het KWPN dat dit in Weert of in Tolbert was Verward Dat was ik natuurlijk niet van plan, 2.5 a 3 uur op de trailer met zo'n ukkie. Vandaag kreeg ik een faxje dat de jonge veulenkeuring ook in M.Beemster is op 27 juli *LOL* Helemaal heppy dus (M.Beemster is voor ons bijna om de hoek).

Nou nog iemand zoeken die ze voor kan brengen. Dat heb ik 1x gedaan met mijn merrie. Na afloop kwam de keurmeester naar me toe om te zeggen dat de merrie toegewezen was voor de Centrale Keuring maar dat ik beter wel een andere voorbrenger kon zoeken Haha! . Dat heb ik toen gedaan, en de merrie werd Ster en stond ook nog op kop (uiteindelijk 2e geplaatst van NH). Dus namen van voorbrengers en tips hoe dit voor te bereiden zijn welkom. Want ik ben een complete nitwit op keuringsgebied.

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 18:58

He leuk hoor ! Wij gaan ook met ons merrie veulentje Valora. Ik breng ze zelf voor maar misschien lopen er wel toevallig wat loslopende monster knechten rond, meestal wel.