hypo verzekeringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

hypo verzekeringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 11:40

wie heeft het telefoonnr?

Nijntje

Berichten: 186
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 12:15

Zijn ze van AMEV?? Dan kan je gewoon in het telefoonboek kijken... AMEV bellen en vragen naar de paardenverzekering.....

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 12:17

Amev Hippo staat tegenwoordig minder geod qua naamsbekendheid. hoor zelf allemaal verhalen over moeilijkheden met uitbetalen en de dekking.
ik heb zelf goede ervaring met EFO.
Ik zou gewoon eens bij verschillende informeren als ik jou was.
op de paardenpagina staan een antal adressen voor zover ik weet
succes

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 12:26

oke bedankt.

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 17:44

Ik heb dus wel goeie ervaringen bij Amev Hippo wat uitbetalen e.d. betreft. Ik weet niet hoe het zit bij EFO, maar ik ben blij dat ik bij Amev Hippo niet verplicht ben om mijn paard af te staan. Dat is bij Interpolis weer wel zo, als ie afgekeurd wordt.

Dit is het tel.nr. 0513-636126

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 17:53

Tiffy schreef:
maar ik ben blij dat ik bij Amev Hippo niet verplicht ben om mijn paard af te staan. Dat is bij Interpolis weer wel zo, als ie afgekeurd wordt.


Je paard afstaan? Wat belachelijk zeg... nu weet ik iig zeker dat ik Ivanka daar niet laat verzekeren! Ik zit ook erover te denken om bij EFO te verzekeren, lijkt me echt een goede verzekering Knipoog . Of het wordt Amev, maar ik denk EFO!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 17:58

hoeft dat bij efo niet dan?

Nijntje

Berichten: 186
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 18:31

Volgens mij is dat van je paard afstaan onzin!!! Wel kan het zo zijn dat als je paard afgekeurd wordt je alleen je geld krijgt als je hem dan laat inslapen..maar als je dat dan niet wil hoef je natuurlijk helemaal niets... Je paard wordt natuurlijk NOOIT eigendom van de verzekering... het is en blijft jouw paard!!!

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 22:23

Voor mijn nieuwe paard heb ik de verzekering bij Interpolis overgenomen en daar stond het bij de voorwaarden. Als je je paard laat afkeuren en je wilt je geld hebben, ben je verplicht om hem aan Interpolis mee te geven. Ze hebben geen terugkoopregeling, zoals bij AMEV. Bij Interpolis geven ze als reden, dat ze niet willen dat er een afgekeurd paard in de handel terechtkomt en dat ze hem gelijk af laten maken.

verania

Berichten: 2061
Geregistreerd: 09-04-02
Woonplaats: Zaltbommel

hallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 07:53

Nijntje schreef:
Volgens mij is dat van je paard afstaan onzin!!! Wel kan het zo zijn dat als je paard afgekeurd wordt je alleen je geld krijgt als je hem dan laat inslapen..maar als je dat dan niet wil hoef je natuurlijk helemaal niets... Je paard wordt natuurlijk NOOIT eigendom van de verzekering... het is en blijft jouw paard!!!


Hoi

Dat is dus wel zo.
Wij hebben het zelf meegemakt, een paard bij ons was getrapt door een fjord en heeft al zijn pezen en banden beschadigd.
Zodat hij niet meer in de sport kon.
Ze heeft 70 % van het verzekerd bedrag gekregen en het paard is dus eigendom van de verzekering ze mocht het paard houden, Ze mag hem niet verkopen, en hij mag niet meer officieel in de sport uitkomen. En als ze hem niet meer wil gaat de verzekering erover beslissen. En wat er dan mee gebeurt weet ik niet.