21 juli clinic Dennis Roemer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roos1

Berichten: 363
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Zeist

21 juli clinic Dennis Roemer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 19:33

Zondag 21 juli organiseert Stal Kievitshoeve in Mijdrecht een clinic westernriding van Dennis Roemer. Eerst zal hij een demonstratie geven, daarna begint de clinic. Voor inschrijvingen of gewoon info of een vraag bel naar Roos : 06-50665609

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Re: 21 juli clinic Dennis Roemer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 16:32

Roos1 schreef:
westernriding van Dennis Roemer


Hij is toch een reining ruiter???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 16:44

Roos wat gaat hij behandelen die dag? Ben op zich zeker geinteresseerd in weer een clinic bij jullie (eens kijken of Leonardo ook wat langzamer kan in die bak bij jullie Haha! ) maar niet als het een reiningclinic is...

Roos1

Berichten: 363
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Zeist

datum verschoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 18:41

Clinic is verschoven naar zondag 14 juli. Met aansluitend een barbecue. Geïnteresseerden kunnen nog steeds inschrijven...

Je hebt gelijk Seapy, foutje van mij, Dennis is inderdaad reiningruiter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 18:51

Ik heb je gePBt, kom met allebei de paarden Tong uitsteken

misstexas

Berichten: 282
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 19:56

Verschoven naar 14 Juli ??
Dan heb ik nog geen vakantie !
Maar daar valt wel een mouw aan te passen ! Haha!
Je hoort nog van me.....

Groetjes Miss Texas Knipoog

Roos1

Berichten: 363
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Zeist

clinic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 16:11

Er zijn nog twee plaatsen vrij voor de clinic. Bel gerust voor info en natuurlijk ook welkom om te komen kijken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 15:15

Zijn de tijden voor zondag al bekend?

misstexas

Berichten: 282
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 22:25

Het begint om 12.00 uur tot +- 17.00 uur.
En om 18.00 uur is er een barbeceu.

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 17:40

Hoe was de clinic?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 08:25

Super!!!
Kleine groep, erg gezellig, en lekker veel aandacht gehad van Dennis, omdat we maar met z'n tweeen tegelijk reden.
Dennis heeft eerst een demonstratie gegeven met Dunnit Little Jewel, zijn vierjarige merrietje. Heeft laten zien hoe hij een training opbouwt, wat zijn basisoefeningen zijn, en hoe hij die in de loop van de training uitbouwt.

Daarna mochten de ruiters het even nadoen Haha! Grijns! De ruiters moesten hun uurtje ongeveer hetzelfde indelen, en Dennis checkte dan van alles wat je goed deed, wat beter kon, en ook hoe het dan beter kon. Alles werd prima aangepast naar het niveau van de ruiter.
Steeds na de eerste kennismaking met ruiters en paard vertelde Dennis of Roos aan het publiek wat de achtergrond van degenen in de bak was, en waar aan gewerkt ging worden. En aan het einde van het uur werd er dan een samenvatting gegeven van wat de ruiters behandeld hadden, en waar ze verder aan kunnen gaan werken.

Aan het eind van de middag verraste Dennis ons nog met een spetterend optreden met de inmiddels zeer geliefde en veel geaaide Jewel. Deze keer op shanks, waardoor e.e.a. er nog gelikter uitzag dan aan het begin van de middag. Djiezzzzz wat is dat dier snel in haar rollbacks, en wat een sporen trok ze door die bak heen met stoppen!

Daarna was er een lekkere en gezellige bbq, waarbij er nog flink nagepraat en -genoten werd, en de voetjes van de vloer gingen op een lekker stukje muziek.

Roos & Martin, hartstikke bedankt weer voor de gastvrijheid, het was weer super geregeld allemaal, en keigezellig!

Roos1

Berichten: 363
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 11:58

In de eerste demo konden we duidelijk Dennis zijn trainingsopbouw zien, eerst de basiscirkels dan verder uitbouwen. Daarna ging iedereen aan het werk, ook weer eerst de basis in orde dan pas verder naar het moeilijkere werk. Ik hoop dat iedereen er veel van geleerd heeft ik in ieder geval wel Pling . En toen de spetterende tweede demo waar Dennis ons denk ik allemall een beetje op ons plaats heeft gezet want het was echt super, zoals hij zijn paard kan rijden!

Ik vond het en leuke, geslaagde en gezellige dag en wil nog iedereen bedanken voor de bijdrage hieraan, en voor de volgende keer: iemand tips en suggesties? (via Pb)

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 14:17

Het klinkt erg leuk allemaal. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar ik zat het weekend in Berlijn. Bij de Loveparade..... iest heel anders dan paardjes Haha!