afgelopen maand was verschrikkelijk!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

afgelopen maand was verschrikkelijk!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-02 19:23

ten eerste ging 1 mei lucky weg: tranen. toen ik merkte dat hij het goed had minder verdrietig maar toch een leeg gevoel. daarna op 16 mei hoorde ik dat mn moeder bij mn vader wegging. nog meer tranen. en aan gezien ik op school zat en mn klasgenoten van niks wisten maakten ze allemaal banketstaaf opmerkingen zelfs mn zogenaamde vrienden. toen werd mn leven heel hectisch. ik ging eerst naar de vriend van mn zus toe toen bij een vriendin gebleven (die me gelukkig goed hadden opgevangen) en daarna een tijdje bij mijn pleegouders (lang verhaal maar niet echt pleegouders maar meer oppasouders toch ook wel "mn ouders"). toen ging ik met mn moeder samen wonen (mn echte moeder). dat duurde 2 dagen en toen ging mn moeder om persoonlijke redenen die ik nu liever niet uitleg terug bij mn vader!!! ik weer terug naar mn pleegouders. maar ik voelde me net een pingpongballetje. ik ging van de kast naar de muur. en tot overmaat van ramp had ik op school proefwerkweek .nou je kan wel raden wat voor cijfers dat werden. ik heb het jaar dus niet gered en ga het over doen. maar goed. toen kreeg ik 2 weken geleden goed nieuws: ik had misschien een verzorgpaard. ik natuurlijk blij. ik kennis maken. het is een bonte merrie van 5. haar moeder is een tinker en haar vader een kwpnhengst (iets met Ed king's nog iets geloof ik) haar naam? dat is moonlight. nou alles ging goed ik mocht haar 3x in de week doen. alles ging de 1e en de 2e week goed en afgelopen woensdag gebeurde het: ik bracht haar naar de losgooibak en ze begon opeens te trekken met haar volle gewicht richting de wei. eerst in draf en toen in galop (en ik had het touw nog beet) maar ik piekerde er niet over om los te laten. straks rende ze de weg op! nou ja ik dus aan dat touw. ik pleurde op de grond waarbij mn tand afbrak. en toen sleurde ze me nog een eindje mee tot ik wel los móest laten. ik kon niet meer. mn knie lag open en ik voelde me gebroken. maar eerst moest ik moonlight vangen die gelukkig een eindje verder is gaan eten. ik haar gevangen en op haar kop gegeven. toen heeft litha (no panic op bokt) haar naar de bak gebracht. ik was kapot. ik naar de plee om mezelf een beetje op te knappen. mn vader (niet mn echte) gebeld. hij zou me op komen halen. ik snel de stal uitgemest enzo. en toen ben ik naar huis gegaan. en sindsdien loop ik dus rond met een halve voortand. en ik loop me af te vragen :is there no luck for me in this world?? maar goed ik verzorg haar nog steeds. ben neit bang voor haar ofzo maar wel iets voorzichtiger. maar ok dat was dus zp pngeveer wat ik de afgelopen maand heb meegemaakt een hel dus. sorry maar moest het ff kwijt.

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 19:53

Wat erg zeg..kweet wa je meemakt met mn ouders,de mijne gaan ook scheiden,alleen komen die nie meer bij elkaar:(!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 19:54

Jeetje wat een verhaal! Dat is allemaal helemaal niet leuk! Ouders kunnen opeens heel onvolwassen doen als ze uit elkaar gaan. Ik hoop voor je dat jij in ieder geval een rustige, veilige plek hebt.

Je verzorgpaard is natuurlijk wel heel leuk. Ze kan wel wat beter worden opgevoed, maar daarvoor kun je genoeg tips vinden op bokt! Succes en geniet maar van haar.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 20:51

Hoi!

Is wel heel erg rot wat je allemaal is overkomen.Ik weet er wel iets van, mijn ouders zijn ook gescheiden om redenen die ik liever niet noem.
Maar echt hoor, er komen betere tijden voor je!

Heel veel succes!
groetjes
Janneke

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 10:38

Hey

Wat een K*Tmaand!!

Maar het is wel leuk dat je moonlight nu doet! Je riijdt hem errug goed zeg, het is echt de makkelijkstre niet!! En ze is idd een Ed King Hill.

Succes hé

xxx
Mayke (van die andere bonte)

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 11:55

jeetje dat is wel erg jah allemaal in een maand ook nog, sterkte
maar ik heb ook weleens het gevoel dat er geen geluk bestaat ofzo, ik heb nu al dat het met 3 pony's achter elkaar niet goed daat dan denk ik ook weleens zou het ooit weleens kunnen goed gaan dan, maar jah
sterkte!!!!!!

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 16:44

echt een kl*tuh maand, hopelijk gaat het de komende tijd beter met je!