Vriendje is weg...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Suzanne F.

Berichten: 49162
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-01 08:11

Hoi,
Mijn paardje is ingeslapen. De veesrts adviseerde om hem in te laten slapen. Het is gisterenmiddag gebeurd. Ik moest hem daar achter laten. Toen ik afscheid moest nemn ging ik heel erg huilen en mijn moeder zei dat ik mee moest komen. Toen vloog ik naar hem toe en zei dat ik nog even bij hem wilde blijven. Ik hem hem heel veel kusjes Lovers gegeven en ben toen weggelopen. Hij ging gewoon lekker eten, onbezorgd is zo'n paard toch he?
Ik wilde mijn kur op muziek op The final countdown rijden, had hem al klaar liggen. We stapten na het afscheid in de auto en wat hoorde ik direct op de radio....The final countdown....ik heb de radio een gooi gegeven en ben heel hard gaan huilen. Ik vond dat zo'n rotstreek. Als er een God is waarom doet hij me dan zoiets aan... Huilen Huilen
Liefs Suzanne


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 08:14

jeetje meis wat erg.... lucht je hart hier gerust, we leven met je mee als je dat maar weet
heel veel sterkte

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 08:17

Goh meis wat erg voor je.............wilde het net al aan je vragen, maar toen zag ik je berichtje staan Verdrietig , heell veel sterkte in ieder geval!!!!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 08:46

Jee, wat afschuwelijk, je zult je echt heel erg klote voelen nu! Heel veel sterkte..

Groetjes Suzanne

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 09:19

sterkte, misschien dat je ooit tijdens the final Countdown mooie herinneringen voor je ogen krijgt. En dat het een speciaal nummer voor je wordt.
Heel veel sterkte,
liefs stef

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 10:36

Afbeelding

sterkte

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 10:54

wat naar!!!!!

veel sterkte..
en bokt is er altijd voor je!!!

Liefs,
Sharda

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 10:56

Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je vriendje!

Hou je haaks, je kon niets meer voor hem doen, Suzanne. Mieke

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 11:10

Lieve Suzanne, ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.

Huil maar goed uit en durf je verdriet te delen. Helaas hebben meer van onze mede-bokkers al een keer meegemaakt dat ze hun paard of pony verloren hebben, je bent hier dus niet alleen.

Het heeft best tijd nodig maar op een gegeven moment krijgt het een "eigen plekje". Ik heb heel veel gehuild om mijn pony en me heel lang waardeloos gevoeld, maar nu anderhalf later denk ik met een glimlach om mijn mond aan haar terug en ik hoop dat jij dat over een tijdje ook weer kunt!!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 11:12

Heeeeeel Veel sterkte!
liefs,
Petra

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 11:49

Bah, als ik het zo lees heb jij een hele hoop nare dingen meegemaakt de laatste tijd. Héél veel sterkte.
Je hebt overigens een van de allerbeste veeartsen bij je paard gehad, als hij het niet kan kan niemand het, dus ga jezelf niet verwijten dat je niet voldoende geprobeerd hebt. Soms gaat het gewoon zo, en daar kun je helemaal niets aan doen behalve je flink beroerd voelen. Hou je taai. (of soms juist even niet)


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Zep op 2001-05-18 11:52 ]</font>

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 12:13

Heel veel sterkte, liefs Lisette

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 12:25

Niets meer toe te voegen aan de reactie van anderen.

Ik weet hoe het is om je beste vriendje kwijt te raken. dat doet enorm veel zeer. maar je komt er weer bovenop. Dat duurt even maar dan kijk je terug met een glimlach.

het liedje van Ilse de lange is ontzettend mooi en dan denk ik steeds aan Julius.

Groetjes Heike

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 12:27

Sterkte. Ik hoop dat de mensen hier op Bokt je een beetje kunnen steunen als je het moeilijk hebt. Groetjes, Dorine.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 12:30

d
Laatst bijgewerkt door janna op 14-02-22 08:34, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 13:50

Lieve Suzanne
Ook hier wil ik je nog even zeggen hoe erg ik het voor je vindt! Ik weet precies wat je doormaakt! je kan altijd met je verhalen bij mij terecht! Maar dat wist je al!
Hou je taai! Het is vooral in het begin erg zwaar! Maar beetje bij beetje kun je weer terug denken aan de leuke dingen die je hebt meegemaakt met je paardje!!
Liefs Carola

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 14:34

hhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeelllllllll veeeeeeeellllll sterkte oh ik moet denken aan het liedje van pokemon (ja kweet heel kinder8ig) maar dan zingt een man : I won't forget the day we met en dan komen de waterlanders als ik zoiets lees Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 14:39

Wat een verhalen allemaal de laatste tijd. Moet echt wel even slikken hoor als ik zoiets lees Verdrietig Je zult je wel heel rot voelen nu, maar wees blij dat je fijn en rustig afscheid hebt kunnen nemen.
Ik wens ook jou heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je beste vriendje Huilen

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 15:14

soo, heel erg veel sterkte meid!
Ik weet echt precies hoe jij je nu voelt! Toen Soraya ook ingeslapen moest worden wist ik niet wat ik meemaakte! Zoiets hads ik nog nooit meegemaakt! Het enigste wat ik nog tegen je kan zeggen behalve sterkte is:
Girl, ga gewoon verder met je leven zoals het was! Al kan het nooit meer hetzelfde worden! Stop niet met paarden, want je gaat er spijt van krijgen! Geloof mij maar. Toen Soraya weg was wilde ik eigenlijk nix meer met paarden te maken hebben, maar daar heb ik wel spijt van! Je kunt natuurlijk een nieuw vriendje vinden, maar daar is het te vroeg voor! Ga weer gewoon naar de paarden toe. Gewoon bij ze zijn is al goed voor de verwerking!

heel erg veel sterkte en succes

xxx so

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 16:28

Wow wat erg!
Heel veel sterkte en hou je taai he!!! Verdrietig

I love to love!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 16:34

heel erg veel sterkte vind het echt erg voor je......

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 16:47

Verdrietig Heel veel sterkte de komende tijd.
Huilen Naar zeg, ik heb niet helemaal gevolgd wat er aan de hand was maar aan de reactie van anderen kon ik al wat aflezen.. Verdrietig
Liefs en sterkte gewenst.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 18:13

Heel veel sterkte.... Verdrietig

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 18:25

Bah, wat naar, heel veel sterkte.

Navragen is beter dan afvragen.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 18:51

Ook ík wens je heel veel sterkte hoor. Dit is echt super poedersuiker voor je.. ik leef met je mee! In je hart zal hij altijd blijven bestaan..
Kusje Nathalie


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 bezoekers