wie weet een leuk adres van een ponykamp?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-01 16:13

ik zoek een leuk adres waar ze een gezellig en verantwoord ponykamp organiseren voor jolanda. bij ons op de manege worden er ook ponykampen gehouden ,maar dat vind ik niet zo leuk voor jolanda omdat ze toch al elke dag voor marco moet zorgen en er elke dag op rijd dus lijkt het me leuker voor haar om ergens anders naartoe te gaan. er moet wel de mogelijkheid zijn om je eigen pony mee te kunnen nemen. hebben jullie een leuk adres laat het me dan weten alvast bedankt


Kitty

Berichten: 7683
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 16:27

Manege Gasselte is erg leuk en de ponykampen daar zijn ook altijd erg gezellig. (Tenminste een aantal jaren geleden)

Het is in Drenthe en ik weet niet hoe ver jullie willen rijden voor een ponykamp?
In Drenthe ken ik trouwens nog wel meer leuke maneges die ponykampen organiseren. Moet je eerst maar even aangeven of je uberhaupt wel naar Drenthe wilt...
Dan kun je veel informatie van me krijgen.


Manege Loon is in elk geval sterk af te raden! (En ik denk dat ik niet de enige ben die daar een mening over heeft!)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 16:29


astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-01 16:47

op zich vindt ik het niet erg om wat verder te rijden ik vindt het belangrijker dat de paarden goed verzorgd worden en dat de kinderen er ook nog iets leren daarom wil ik ook dat ze op een ander manege vakantie mag houden ik houd me aanbevolen voor de infiormatie die je hebt.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 20:06

Ik ben naar de Roosberg in Bavel geweest. Het is een hele goede (5 sterren) manege waar de paarden heel goed verzorgd worden en de lessen en begeleiding ook heel goed zijn. Ze hebben een website (op horses.nl staat hun link wel geloof ik) Ik hoop dat je er wat aan hebt! Groetjes van laura

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 21:06

Ik ben naar van Loon geweest Boos! naar 1 in zeewolde (ruitersportcentrum zeewolde) dat was toen errug leuk en toen ben ik een aantal jaren niet geweest en toen naar Den Ham nou super hoor ben het jaar erop meteen terug gegaan ze geven er goed les dus je leert er zelfs van het is niet alleen lol.
groetjes

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

otjepedro
Berichten: 6
Geregistreerd: 14-07-07

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 10:24

astrid schreef:
ik zoek een leuk adres waar ze een gezellig en verantwoord ponykamp organiseren voor jolanda. bij ons op de manege worden er ook ponykampen gehouden ,maar dat vind ik niet zo leuk voor jolanda omdat ze toch al elke dag voor marco moet zorgen en er elke dag op rijd dus lijkt het me leuker voor haar om ergens anders naartoe te gaan. er moet wel de mogelijkheid zijn om je eigen pony mee te kunnen nemen. hebben jullie een leuk adres laat het me dan weten alvast bedankt

manege de roosberg in Bavel: www.roosberg.nl

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Re: wie weet een leuk adres van een ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 10:26

ruitercentrum het fjordenpaard,ben ik in mijn tienerjaren(haha ben nog niet zo oud hoor) 3x met veel plezier geweest

www.fjordenpaard.com

overigens lang niet allemaal fjorden,ook andere rassen als haflingers,friezen,bonten,ijslanders,enz

Ravina(OrstaxBrusvein) en
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) 17-05-2011 - † 01-08-2012

Britt

Berichten: 18868
Geregistreerd: 18-04-04

Re: wie weet een leuk adres van een ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 10:27


_Lisanne

Berichten: 3719
Geregistreerd: 17-10-04
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Re: wie weet een leuk adres van een ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 10:30


The Kings Lacorde & Wardie K <3

xje_kim
Berichten: 626
Geregistreerd: 02-07-07
Woonplaats: beverwijk

Re: wie weet een leuk adres van een ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 10:30

stal 't reelaer in overijssel,, hun hebben ook een site maar weet niet uit mijn hoofd, tik maar bij google in stal 't reelaer.

R.i.p lieve murphy

ladypaard

Berichten: 3737
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: wie weet een leuk adres van een ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 13:30


So is the time, The time will be, Being a human, Humanize ME!!!

[VVDD] Fenja heeft een eigenschap van sneeuw ontdekt

Rozanne

Berichten: 8160
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: wie weet een leuk adres van een ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 13:32


PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Re: wie weet een leuk adres van een ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 15:39

www.deburght.nl Op deze manege is de mogelijkheid om met je eigen pony te komen en staat die in een ruime buitenbox. Verder is er ook de mogelijkheid om F-proeven te rijden of een diploma te doen. Daarnaast is er dit jaar ook een nieuw onderdeel bijgekomen nl Pimp je Pony (www.pimpjepony.nl). Mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel Lachen

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, DemiSisa, Dries1990, MyWishMax, Skye93, Tieme, Tijn8, YandexBot en 19 bezoekers