Keuring ,Hinke is geweldig!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Keuring ,Hinke is geweldig!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-02 18:53

Gister om 9 uur begonnen met de paarden wassen en vlechten etc en ik was om half 8 's avonds thuis even thusi geweest en toen naar stal waar ik bleef slapen.
na een onrustige nacht met beesten in de kamer en spinnen in bed werd ik om 3 uur klaar wakker om niet meer te kunnen slapen zenuwen voor Hinke *LOL*om 5 uur eruit gegaan en om 6 uur smste Janneke dat ze naar de mc wou voor een happy meal (dies gek maar ze mocht voor mij wel een macflurry meenemen) de mac zat dicht Boos!
Dus maar begonnen met wassen etcetc.
We waren mooi op tijd op het keuringsterrein en op naar Hinke.
Die gewassen en mee genomen naar de trailer en toen mocht Lodewijk voor stamboekopname (opgenomen in het stamboek)
Daarna mocht Hinke.
Ze was moe van al die aandacht en perste er een aardig drafje uit maar niet zo mooi als dat ze kan.
helaas dacht ik daar gaat mijn eerste premie waar ik zo op hoopte ... Maar niets was minder waar.
Niet alleen haalde Hinke een eerste premie ze won haar rubriek zelfs!!!!!!!!!!!!!!!! oooh wat was ik trots zeg haha ik had het wel even moeilijk mijn kleine mooie grote meid die zo maar eerste werd!(enjawel uitgenodigd voor de keuring in woudenberg hiephoi!)

Het veulen van Zeske had ook een eerste premie geloof ik en verder weet ik het niet het ging zo langs me heen.
Charlot werd daar helaas kreupel dus hebben we terug getrokken.

En de ruinen rubriek waren Olympic en Lodewijk 1 en 2 (helaas wel van achteren maar we zien het positief)
beiden met een 2de premie.

daarna had ik een show helaas net op het moment dat het ging stortregenen Boos! dus dat was niet zo geweldig.

Daarna de zadelrubriek Lodewijk liep heel fijn voelde goed aan strekte heel mooi iets te mooi waardoor ik nog meer wilde maar toen maakte hij er 2 galoppassen tussen.
jammer maar dat koste me wel voor het eerst sinds hij onder het zadel is de eerste plaats.
Ik werd zelfs 1nalaatste (wanneer begon de volgen cursus dammen ookalweer)
Gelukkig hielden Karin en Luuk en Anouk met Olympic de eer van onze stal hoor door 2de en 1ste te worden super!

een geweldig geslaagde dag jammer dat Lottie het minder deed maar van Hinke sta ik nog te glunderen....

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 19:32

hoiiii

toch wel goed gedaan hoor!! Heel goed van Hinke!

gr linda

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 19:47

Gefeliciteerd met de kopplaats van Hinke. Lekker gevoel zeker Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 19:48

Whoehoe!!!! Super van Hinke zeg!!!
Ach en Lottel blijft ook een topper, toch? Voor de bokkers in ieder geval wel! Lachen

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 20:11

Gefeliciteerd!!!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 20:59

Gaaf!! Geweldig zeg Kampioen van de rubriek Cool Party!!
Gefeliciteerd!
Jammer van Lottie, maar ach die toch al geweldig Knipoog Haha!
Geef ze beiden maar een knuf Lovers

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 21:03

Gefeliciteerd met Hinke pink!!!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 21:13

d
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 21:31

Gefeliciteerd, echt helemaal geweldig meis!!!!

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 21:35

he hinke!!! ze is wel tof. en het was helemaal niet terecht hoor die enalaatate plaats. voor mij was je de beste. mij dag kon ook niet meer stuk. en naturlijk nog gefeliciteerd met hinke (arjan had een 2e premie Boos!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 22:14

Hinke is een toppertje! Een gronings voskleurig toppertje Lachen
Jammer dat het ging regenen, ik hoop op mooi weer....
Hmmm... je maakt me weer zenuwachtig, ik heb mijn witte broek net gestreken. Rode das geregeld, witte bloes ligt klaar. Mijn renschoenen zijn ook schoon, hopen dat zij een beetje rennen willen Haha!
ooooh Kim! Hoe heb je het volgehouden!! Ik weet helemaal niet wat ik verwachten moet Verward Nog twee nachtjes slapen.....

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 22:38

Gefeliciteerd met die mooie Hinke van je!
Dit beloofd nog wat ...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 00:17

inderdaad gefeliciteerd met Hinke. Dat wordt nog eens een toppertje. Enne lodewijk is dat al. Al was ie laatste geplaatst.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 00:25

Wat zijn de Bokkers toch succesvol vandaag! Lachen Van harte gefeliciteerd met jullie eerste plaats! (van achteren en van voren).

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 05:59

Gefeliciteerd met alle behaalde resultaten!

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 10:26

zo nou even mijn versie van deze dag .......

's ochtends om half zeven ging de wekker *gaap* want Kim had Maarten zo gek gekregen om te rijden met twee paarden in de trailer vanaf de stal. en aangezien ik met maarten mee zou rijden...tja
Om kwart over zeven was maarten er en zijn we op weggegaan naar apeldoorn, na een keertje fout te rijden hadden we de stal met grunningers gevonden Kwijl Hier aangekomen wilde we ff snel twee poaarden laden nou niet dus na een aantal pogingen stond luuk er eindelijk in, toen moest charlotte nog. Die kregen we er niet in en omdat er toch een beetje tijddruk achter zat hebben we haar achter gelaten en is een van de stalgenoten van Kim maar te paard gegaan.
Aangekomen bij het Loo reden we eerst de verkeerde inslag in....tja waren we toch minder belangrijk als we dachten (we mochten niet via de hoofdingang) hier snel geparkeerd en gekeken naar de stamboek opname van lot. Bij het trailerterrein zagen we Akerna even gezellig bijgeklets.
Daarna de keuring van Hinke , wat een superdier zeg. Nog een erg blonde opmerking gemaakt (he ik dacht dat groningers altijd donker van kleur waren) Frusty
Hierna lekker rond gelopen en goed rondgekeken en vooral veel foto's gemaakt (die volgen nog) daarna na de show van kim met lodewijk gekeken erg leuk maar zonde van de mega regenbui (BTW hoe is het nou met je bikkel moeder)
Daarna samen met Maarten in vogelvlucht het loo bekeken, leuk hoor.
Als laatste onderdeel van de dag was er de rubriek bestgaande rijpaard. nou sorry maar de uitslag sloeg echt werkelijk nergens op! lodewijk had minstens derde moeten worden Boos! maar ja daar valt niets aan te doen.
Ten slotte de paarden nog even terug gebracht (charlotte ging nu de trailer wel in) en Quinto van Akerna bewonderd Kwijl Kwijl wat een heerlijk knuffeldier zeg Lovers
Daarna op de terugweg nog lekker even bij de mac gegeten Vork waar we lastig gevallen werden door een soort poppetje! (voor uitleg wacht op de foto's)

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 10:45

Gefeliciteerd! Ik wou ook nog langskomen, maar ik moest werken Boos!
Moest je net rijden met die stortregen? aaah getsie zeg, dat ging echt hard! Ik zat toen net in de auto.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 10:58

wat goed zeg!
gefeliciteerd!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 22:07

Super Hinke!!! Cool

Je kleine meid heeft het fantastisch gedaan zo te horen, gefeliciteerd! Party!!

En wanneer is de keuring in Woudenberg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 23:49

Party!! Gefelicteerd Party!!
Mischien een rare vraag maar hoe kan Lodewijk opgenomen worden in het stamboek, het is toch een ruin? (of denk ik te kwpnachtig Haha! )
Ik heb Händell ook als ruin voorgebracht, hij werd ster maar bleef gewoon in het veulenboek.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 07:22

ja klopt maar dat is dit jaar voor het eerst veranderd ruinen worden opgenomen in het stamboek en kunnen zo ster worden (daarvoor moeten ze in het stamboek worden opgenomen bij ons)

enne Karin de 24 aug.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 09:23

Gefeliciteerd met de eerste plek en eerste premie van Hinke! En met de stamboekopname van Lot!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 11:39

GEFELICITEERD!!!!! Goed gedaan van Hinke! Jammer van Lot, maar ja, that's life...

Ik had er heel graag bij willen zijn, helaas, helaas helaas, lukte dat door omstandigheden nou net even niet.... Boos! Boos! Ook dat is life...