Woensdag lekker naar Italie!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Woensdag lekker naar Italie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-02 23:43

Ik heb d'r echt super veel zin! Even helemaal weg. Even helemaal geen paarden meer. Dat vind ik helemaal niet erg. Ik ben duidelijk nog niet over de dip heen. Ponykamp was heel leuk en heel gezellig, maar ik ben gisteren alleen ff naar de manege gegaan om d'r even in de bak te zetten omdat ze er wel ff uit moest. Vandaag ben ik weer niet gegaan. Morgen ga ik wel rijden. Heb dan springles. Dinsdag ga ik er ook wel op omdat dat de laatste keer is.
Ik ga 2 weken weg. Misschien dat ik na de vakantie weer heel veel zin heb enzo, maar dat denk ik haast niet. Na de vakantie neem ik denk ik een beslissing. Nu nog niet. Wil eerste afwachten of ik nog zin krijg.

In Italie is het heerlijk weer hoorde ik van mijn ouders (die zitten er al), dus dat is mooi. Lekker 2 weken lang in de zon liggen! Cool

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 00:06

heheh veel plezier! Wij zijn net terug en ik denk dat het je helpt je dip te vergeten!
veel plezier

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 09:35

Waar ga je naartoe, ik altijd naar Friuli. Komt mijn vader vandaan. Helas voro mij dit jaar gen Italie. geen goede auto. Mocht de nieuwe auto binnen kort toch nog komen dan denk ik dat we voor 3 dagen snel heen en weer vliegen, heerlijk, salami, gnocchi, polenta, goed eten, lekker ijs, zon, bergen.....

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 11:04

Lekker hoor!
Ik zit te twijffeln of ik ook wel zal gaan, me ouders willen 2 weken naar croatie.
Maarja, aan de ene kant.. heb ik ook niet zo veel zin mee in dat paarden gedoe de laatste tijd, dus ben blij dak er ff uit kan.. EN BRUIN WORDEN heheh Knipoog
Maarja, verder is er nix gezelligs aan.. met me ouders op vakantie Tong uitsteken duss ik zie wel.
iig veel plezier!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 20:59

Ik ga naar het Gardameer. Aan de noordkant. Weet het plaatsje zo niet, dat vergeet ik altijd! Frusty Ow, ik heb zoooo'n zin gewoon! Party!!

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 21:02

Kroatie is helemaal geweldig , met of zonder paardrijden ! Lachen
absoluut gaan !

( hier spreek een kroatie - fan Lachen )

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-02 16:54

Nou, dit is mijn laatste bericht voor de komende 2 weken. Ik heb heel veel zin, en zal aan jullie denken hoor!

Liefs Joleen

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 17:07

Heel veel plezier!!! Lachen