Westernrijders bij mij in de buurt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Westernrijders bij mij in de buurt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-02 19:29

Hoi, ik ben op zoek naar westernrijders bij mij in de buurt. Ik heb 1 jaar westerngereden maar omdat ik nu zelf 2 jonge paardjes heb en ook nog eens een paar paarden rijd is dit er bij in geschoten. En omdat de paint waar ik op reed en mee naar les ging is verkocht.. Verdrietig Ik hoop dat er iemand is met een westernpaard die mij wat dingen kan bijbrengen of uitleggen. Over iets meer dan 1,5 jaar ga ik met mijn Appaloosa's beginnen maar wil toch eigenlijk wat meer leren.. Haha! Binnekort ga ik weer lessen maar het lijkt me leuk om met iemand samen naar les te gaan! Ik woon in Meppel (onderin Drenthe). Misschien iemand die in Pesse of Koekange (bij Jacobjan en Dieneke, daar heb ik altijd les van gehad) lest? Of ergens anders???? Ik hoop dat er iemand reageert, want bij mij in de buurt rijden ze allemaal Engels. Best wel jammer.. Ohja ik ben 20 jaar.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


MissPippin

Berichten: 2324
Geregistreerd: 21-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 22:51

haai,
ik heb je al vaker gemaild, maar nog niet hierover. ik heb ook een keer gelest bij jacobjan en ga over 2 weken elke week. ik woon in rutte, valkbij lemmer en emmeloord. hier rijd ook iedereen engeles, klote man. toevallig weet ik wel twee mensen die hier western rijden, maar die ene doet het met ene tinker en dat lijkt me toch ook niet alles. maar goed als je wmeeer wilt weten hoor ik het wel.
panja

Endurance klasse 2, 3 startgerechtigd.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-02 22:59

Hoi! Waar zit Jacobjan nu eigenlijk? In Koekange ofzo had ik gehoord? Dus je gaat daar nu iedere week lessen? Hoe ga je daar heen? Zo wat een vragen allemaal.. Heb je een eigen paardje of les je met een van hun paarden? Groetjes Joyce

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 09:28

Ik rijd in Zuidwolde, net als Judith hier van Bokt, eerst zaten we in Pesse. Kom je ook op wedstrijden? Lachen

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 11:53

Jacob Jan en Dineke hebben eindelijk hun eigen stekkie in Koekangerveld. Mooie manege met schitterende uitrij- mogelijkheden. Ik heb momenteel 2 Paints bij hun staan. Hun adres is Bosweg 7 in Koekangerveld. Misschien tot binnenkort, ik vertoef daar ook geregeld.

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Waar in Zuidwolde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-02 13:38

Ludo schreef:
Ik rijd in Zuidwolde, net als Judith hier van Bokt, eerst zaten we in Pesse. Kom je ook op wedstrijden? Lachen


Waar in Zuidwolde rijd jij en van wie heb je les?? Ik heb 1 keer bij een wedstrijd gekeken op manege de Wolden voordat ik ging lessen en verder nog nooit! Ik zou wel een keer bij de beginners meedoen met de paint waar ik op reed, maar die werd toen net verkocht, was wel jammer.. Waar woon jij dan? Groetjes Joyce!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Manege in Koekange?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-02 13:42

FlyingHigh schreef:
Jacob Jan en Dineke hebben eindelijk hun eigen stekkie in Koekangerveld. Mooie manege met schitterende uitrij- mogelijkheden. Ik heb momenteel 2 Paints bij hun staan. Hun adres is Bosweg 7 in Koekangerveld. Misschien tot binnenkort, ik vertoef daar ook geregeld.


Hoi, is dat op manege de Vorstenburgh of ergens anders? Ik zag dat je in Epe woonde, reis je heen en weer?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 20:50

Ja, voorheen Vorstenburgh. Ik rij inderdaad heen en weer om mijn paardjes te bezoeken, voer te halen en bij te kletsen. Ik heb momenteel moeder- en zoon- Paint bij hun staan, moeder- en zoon Quarter heb ik thuis. Ik les nu even niet op mijn Paint, maar dat ga ik binnenkort weer oppakken. Dineke en Jacob zijn een maand geleden weer verblijdt met de geboorte van hun tweede dochter, ze zijn met hun paarden hierheen verhuist en zijn prive ook verhuist....de lessen gaan vanaf dit weekend weer volop van start. Drukke tijden voor ze.... maar het ziet er schitterend uit daar en er heerst weer een gezellige drukte. Wanneer heb jij bij hun gelest??? Of les je nog bij hun?

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar in Zuidwolde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 21:06

Summertje"]
[quote="Ludo schreef:
Ik rijd in Zuidwolde, net als Judith hier van Bokt, eerst zaten we in Pesse. Kom je ook op wedstrijden? Lachen


Waar in Zuidwolde rijd jij en van wie heb je les?? Ik heb 1 keer bij een wedstrijd gekeken op manege de Wolden voordat ik ging lessen en verder nog nooit! Ik zou wel een keer bij de beginners meedoen met de paint waar ik op reed, maar die werd toen net verkocht, was wel jammer.. Waar woon jij dan? Groetjes Joyce!
[/quote]

Wij zitten sinds vorige week zondag in Zuidwolde, manege De Wolden. Ik les bij de Flying Horseman Stables, sinds een week dus daar gevestigd. Haha!

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-02 23:57

Hoi, worden er in Zuidwolde ook lessen gegeven op lespaarden of moet je een eigen paard hebben? Wanneer zijn daar altijd lessen en zijn er ook beginners zoals ik? Verward

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 19:17

Je hoeft niet een eigen paard te hebben en er zijn ook beginners, waaronder ik Lachen Lachen
Als je het tel. nr. wil, pb ik je dat wel even. Lachen

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

judith
Berichten: 1186
Geregistreerd: 14-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 22:26

Zoals Ludo dus al zei les ik dus ook in zuidwolde bij JAT Flying Horseman Stables!! Het is op Paardensportcentrum De Wolden en erg gezellig altijd. Als je meer info wilt hebben PB me dan even want ik kan je alles vertellen erover. Ik woon trouwens in Hoogeveen!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers