Succesvol dagje Middenbeemster

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Succesvol dagje Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-02 19:40

Vandaag was er weer wedstrijd in Middenbeemster (ik weet het, 't wordt eentonig al dat Middenbeemster Haha!). Dit was voor Cres de tweede wedstrijd. Ik moest om 11.45 en 12.15 starten en Claudia moest met Himeros om 13.50 en 14.20.

We hadden Cres niet gelongeerd dus ik ging er zo op, en dat heb ik geweten. Haha!
We zijn de eerste 10 minuten alleen maar in galop over het terrein geraced en hij was helemaal opgefokt. Toch was hij ineens in de eerste proef wat mat. Het was weer nieuw voor hem, want dit keer reden we tussen de hekjes. Hij vond de hekjes een beetje eng en bleef ook de hele tijd gluren, waardoor ik niet mooi door de hoeken kwam. Ik had ook wat fouten zoals aangalopperen in de middendraf etc. Maar ik was niet ontevreden.
De tweede proef ging eigenlijk een stuk beter. Dit waren andere hekjes die minder eng waren (Jur vindt die eerste hekjes ook heel eng, gek is dat). Ik kon er nu ook meer aan rijden en er zaten geen echte grote fouten in. Behalve het hals strekken, dat is op het moment een zwak punt omdat hij dan graag achter de teugel kruipt. Dat waren dus in beide proeven 4en.

Na de tweede proef gingen we Cres naar huis brengen en ging ik met Claudia naar de wedstrijd. Claudia ging voor de eerste keer M2 starten. De eerste proef ging erg netjes vond ik en zelf was ze ook wel tevreden.
De tweede proef ging iets minder want aan het einde maakte hij een wissel in de contra en er ging nog een voltetje fout, die reed ze te laat. Maar verder ook netjes.
Toen ik klaar was met lezen, kwam Leontine aanzetten met een blauwe rozet en een beker, zij was bij de prijsuitreiking gebleven en had mijn coupons in ontvangst genomen. In de eerste proef had ik precies 156 punten (wat ik niet had verwacht) en in de tweede proef was ik 4de met 161 punten! Lachen
De eerste 2 puntjes zijn dus binnen. *LOL*

De prijsuitreiking van de M2 was veel later en Claudia was 1e en 2e met 2x 161 punten! Een super goed begin van de M2 dus! Op 3 aug rijdt ze op de kampioenschappen M1, maar voor die tijd heeft ze nog 2 wedstrijden dus in theorie kan ze Z1 gerechtigd zijn en M1 op de kampioenschappen rijden! *LOL*

Het was in ieder geval een erg gezellige en succesvolle dag! Party!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 19:48

wauw hebben jullie weer super gedaan zeg!
gefeliciteerd!!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-02 19:54

Dank je! Lachen

Cres mag nu trouwens een weekje lekker alleen maar spelen en andere leuke dingen doen, want hij zat er echt een beetje doorheen, dat merkten we de laatste dagen al. Hij is waarschijnlijk ook aan het wisselen en krult daarom af en toe zo op.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 20:03

Zooooh maartje gefeliciteerd!!!!! Super zeg!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 21:36

goed gedaan hoor. gefeliciteerd!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 21:53

Zo super netjes zeg! Het gaat zo te horen echt super met Cres! Cool

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 23:51

Goed hoor! gaat leuk.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 07:07

Hee, mijn antwoord is weg Verward
Nou ja bij deze nogmaals gefeliciteerd, en super dat Cres het zo goed oppakt! Dat wordt nog wel wat tussen jullie tweeën *LOL*
Claudia ook gefeliciteerd.

Navragen is beter dan afvragen.

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 07:18

Dames, gefeliciteerd maar weer! Jura d'r punten had ik gisteren natuurlijk al gehoord, maar die van Clau nog niet..... Hardstikke goed!

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 08:03

Thnx allemaal..... ik had het niet verwacht want ineens krijg je verzamelde stap...draf...galop en travers.
Een vriendin van Maartje en mij was mee en ineens hoort ze haar naam roepen uit de jury wagen.... was het de staleigenaar waar haar paarden staan. Natuurlijk nooit verwacht dat er iemand uit Utrecht helemaal naar MB zou komen om te jureren. En helaas werd niet alleen haar naam geroepen maar ook... "hè jammer kan ik weer geen winstpunt uitdelen"
En toen mocht ik de ring in.
Ik heb nogal de nare gewoonte te vergeten te ademen tijdens mijn proef en dat zag hij, dus als comentaar kreeg ik " blijf wel ademen want het ziet er prima uit"

Think you can, think you can't; either way, you'll be right.

Henry Ford

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 12:47

Dames, nogmaals, echt toppie deze prestaties!! Was er graag bij geweest om te komen kijken. Ik ben onderhand wel erg nieuwsgierig geworden hoe Cres het op een wedstrijd doet!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 17:42

d
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

-

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 18:03

Goed zeg van jullie beiden. Fijn dat Cres je nu in de proef ook het gevoel heeft gegeven dat het goed kan gaan, dan ga je de volgende keer met nog meer vertrouwen de ring in.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _rosalinda_1, Anne_vD, Arlette1991, Grainey, Jannie79, lientje80, Verara en 12 bezoekers