Minco verhuist.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Minco verhuist.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-02 13:04

Nou eindelijk maar toch is Minco verhuist.
Eind april zijn we met hem naar Emmeloord geweest i.v.m zijn kortademigheid,daar vertelden ze me na onderzoek dat ie last heeft van chronische bronchitis.
Vet balen dus Verward
Maar daar was wel wat aan te doen Haha!
Veel naar buiten liefst dag en nacht,en anders in een buitenbox op zaagsel en kuil voeren of nat hooi.
Op de stal waar hij stond mocht ie wel op zaagsel en in de weken voor dat ze de wei in kwamen ook wel in een paddock maar dan moest ik flink bijbetalen(echt veel )
Nou is dat nog niet het ergste maar de stallen waren redelijk vochtig,het schimmel zat op het plafond,niet bepaald bevordelijk dus voor zo'n paard.
Dus nu heb ik hem verhuist naar de stal waar ie al eens eerder heeft gestaan,en komdt ie lekker t/m de avonduurtjes buiten en als ie naar binnen gaat staat ie lekker in een buitenbox op zaagsel.
Hij krijgt nu dus alles wat ie nodig heeft Haha!
En het is ook nog een stuk goedkoper en gezelliger Haha! nou wat wil je nog meer?
Alleen heb ik nu geen binnenbak en bos meer dicht bij stal,nou ja jammer dan mijn paard gaat voor mijn plezier.
Dan maar een regenbroekje aan hoor.
We hebben hem vanmorgen verhuist en hij vond z'n nieuwe box wel heel erg leuk.
Het is net een oud wijf hij mag graag zien wat er allemaal gebeurt op het erf,dus hangt ie steeds met zijn koppie buitenboord Haha!
Ik hoop dat ie snel weer opknapt.
Ik plaats binnenkort wel even weer wat foto's van mijn boefje op zijn nieuwe adres.


Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 18:14

Hopen dat hij zijn boxdeur niet opvreet Vork , of zit er een anti-kluif (ijzerenplaat) rand op de onderdeur??? Donja en Katinka zijn nu nl. ook s nachts op stal (tot de keuring) en die zijn aan de onderdeur begonnen Extreme duivel , de mafketels Party!! .
We wachten nu natuurlijk op de foto's Knipoog .

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-02 18:56

Oooh jee ik weet het eigenlijk niet,maar volgens mij zit er wel een metalen strip op Haha!
Ik heb het schuifslot wel even gecontroleerd want hij kan bepaalde slotten los maken Verward en dat lijkt mij niet echt je van het.
Ik zal deze week wel even nieuwe foto's maken en zo snel mogelijk plaatsen oke?

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 19:31

Jeuh! Minco is back Haha!
Heb hem vanmiddag ff bekeken, hij ziet er goed uit!! En gezellig dat jij weer terug bent Alie!!!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 20:21

Ja, ja, ik had al even ge-pb-t voor ik je stukje las... Kunnen we toch weer eens samen buitenrijden!!!! Jippieeee!!!!!!!


minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-02 21:14

Nou ik had beloofd om foto's te plaatsen van Minco op zijn nieuwe adres.
Ik heb ze geplaatst bij ITP,dus voor de nieuwsgierigen onder ons Haha! zou ik zeggen kijke even.
Hij is voor de gelegenheid weer netjes gewassen Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Mark0919, sterregoud en 34 bezoekers