Verzorgpony's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Verzorgpony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 18:19

Ik heb sinds ongeveer 4 dagen 2 verzorgshetten, samen met m'n vriendin. Ze worden ook nog door 4 andere meisjes verzorgd. Wij mogen er alleen op woensdag op rijden omdat ze alle andere dagen al verzorgster hebben. Nou verzorgden 2 meisjes 3 dagen peer en ginger (zo heten ze) en 2 andere meisjes 4 dagen. Nou gingen 2 van de meisjes met die andere ruzie maken omdat die andere 4 dagen mochten. Dus nou is het eerlijk verdeeld. Allebei 3 dagen en wij 1 dag. Nou werden die meisje die ruzie zochten alweer boos, dit keer op ons omdat ze nou niet meer op woensdag mochten verzorgen maar een andere dag.. Wat kunnen we doen? We hebben al gevraagd of ze boos waren, ze keken ons heel lelijk aan en liepen weg..

Suzzel

Berichten: 488
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 18:25

als ik jou was zou ik het er gewoon met de eigenaar over hebben! Want hij bepaalt wat er met zijn of haar pony's gebeurd!
Nou suc-6
Groetjes suzzel

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 18:33

Suzzel schreef:
als ik jou was zou ik het er gewoon met de eigenaar

Groetjes suzzel

Hehehe, de eigenares is een meisje van 12. Ik ga het er zeker met der over hebben, maar als ze het voor Woensdag nog niet aan die 2 meiden verteld dat wij ze voortaan op woensdag verzorgen staan die 2 meiden daar dan ons waarschijnlijk op te w88 of zijn ze snel met P & G (peer en ginger) an het rijden

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 21:18

nix van aantrekken, jullie mochten op woensdag rijden, en zeg gewoon: ga anders naar die eigenaresse!!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 00:14

Idd, jullie mochten op de woensdag punt uit.
Maar eerlijk is eerlijk, als er meerdere mensen, in dit geval totaal 6 ofzo, 2 pony's verzorgen gaat dat meestal wel fout. Vooral als je elkaar niet kent, ontstaat er vaak ruzie omdat jullie allemaal toch wel willen verzorgen.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 11:30

Ik sluit me aan bij Missy

Ik snap eigenlijk niet waarom ze zoveel mensen haar pony's laat verzorgen. Heeft ze zelf geen tijd ofzo? En dan nog zou ik maar 1 (of max. 2) verzorger(s) m'n paardje verzorgen

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 14:35

Jullie moeten gewoon op woensdag blijven. Hun moeten niet zo zeuren want hun hebben toch nog 3 dagen om te verzorgen en jullie eentje.

Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 21:50

Hmm ja , ik vind ook wel dat jullie op woensdag moeten blijven gaan , niets van aantrekken ! Maar zijn jullie er later bijgekomen? Want dan vind ik hun reactie (een beetje) normaal . Hoe zou jij reageren als je een pony mag verzorgen , komen daar plots 2 meisjes aan die hun gaan moeien? Dat ga je ook niet zo tof vinden he. (niet slecht bedoeld , en ik bedoel ook niet dat jullie je gaan moeien , maar zo denken hun waarschijnlijk wel .)

manzano

Berichten: 23932
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 20:11

Hoi, das toevallig!!!! Ik heb Peer & Ginger, vroeger jaren verzorgd met een hele goede vriendin. Ik wens je heel erg veel sterkte, niet voor de pony's hoor, dat zijn schatten, maar wel voor de eigenaren, daar valt niet mee te praten en ze zijn over het algemeen absoluut niet geinteresseerd in de pony's. Dat meisje is alleen geinteresseerd als er vriendinnetjes zijn en verder kijken ze er maar weinig naar om. En ze kunnen ook zomaar doen of ze je niet kennen en dan mag je opeens niet meer verzorgen. Maar goed. Zolang het goed gaat, veel plezier met ze. Geef ze maar een knuffel van me.
Laatst bijgewerkt door manzano op 06-07-02 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 20:18

met meerdere verzorgen gaat meestal fout. ook met goede vriendinnen. je denkt meestal toch anders over bepaalde dingen met rijden enz. ik heb er al veel zien stoppen omdat ze ruzie kregen.

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 20:27

wel een beetje een raar verhaal..wie neemt er dan zoveel verzorgers voor 1 pony??