Karin en Petra (Sjimmie) doen vrijwilligerswerk!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Karin en Petra (Sjimmie) doen vrijwilligerswerk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-02 19:18

Zoals hieronder te zien zaten Karin en Petra vanochtend al vroeg te kleumen op de heide rond het Federatiecentrum in Ermelo, het was namelijk de dag van <A HREF="http://www.fasnatrail.nl">FASNA-trail.

Hier de foto, Karin zal eea vanavond vast wel van commentaar voorzien Lachen

Afbeelding

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 19:21

nou daar zit je dan.
aahhahhaha
nee geintje,was het leuk?

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 19:26

Heey leuk! Ik zat er ook de hele dag, en ben nu net terug. Ik zat op post 1, samen met Hanifa van Limbeek. Supergezellig, maar erg vermoeiend. Ik was namelijk al om 4 uur op... Pff.... en dat op zaterdag...

Wel supergezellig, leuke mensen en vooral ruiter 212 verdient een extra pluim! Die reedt zonder grooms (ja dat lees je goed) 102 km (ja, ook dat lees je goed) en hij was in het eerste stuk nog eens 30 km omgereden! Super!

Alleen de koffie was niet te zuipen hoor!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 19:35

whahahahahahha

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 19:47

Ik sta zelfs ook nog op de foto! Ik heb alleen géén idee hoe ik die hier heen krijg.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 20:14

Leuke foto, hij staat ook op Boktmeetings Haha!
Zal wel kleumen geweest zijn daar vandaag! Bikkels hoor!

Carola, zoek de foto, klik er met rechts op, eigenschappen kopieren, die plak je hier en je zet er [img] en [/img] omheen.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 23:43

Zoo daar zit je dan lekker de hele dag Haha!
Maar wel grappig lijkt me, moet toch echt eens een keertje bij een endurancewedstrijd gaan kijken, ben benieuwd!

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 11:20

Afbeelding

Zo???

ik vind het wel jammer dat ik daar de hele dag heb gezeten, en dat ik weinig andere mensen heb gezien. Ik heb Karin ook maar heel kort even gezien. Dat was wel jammer.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 15:04

waar zat jij dan? Toch niet vlak bij het Federatiecentrum?
Wanteh... daar liep ik de HELE tijd rond!

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 16:15

Ik zat aan de amersfoortseweg, hectometer paaltje 22,6. Ik heb uren de tijd gehad om dat te zien, dus dat vergeet ik voorlopig niet meer! Knipoog Of ter wel... ik was samen met Hanifa controlepost 1.

Echt geweldig gelachen, zo erg, dat ik er misselijk van werd en er buikpijn van kreeg.

Welke taak heb jij toebedeeld gekregen dan, Laui?

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 16:57

Leuk!! Nog steeds erg ajmmer dat ik er niet bij kon zijn, maar goed, volgend jaar beter zullen we maar zeggen.. Nog wat wijzer geworden??

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 19:26

Hèhè, daar ben ik dan eindelijk om de foto van commentaar te voorzien! Hij is nog niet eens zo slecht... Daar zaten we dan, op controlepost 3, bij het dubbele klaphek als toegang tot het Houtdorperveld... Een prachtig heidegebied trouwens.

De foto is overigens om 10 uur gemaakt, toen de dag voor ons al zo'n uurtje of 6 uur oud was en de ruiters al zo'n 4 uur met hun paard onderweg waren... Lachen

Ik schrijf straks ff een verslag op VvdD, eerst ga ik de mailing list van de DER van de nodige bijdragen voorzien! Cool

BTW Joost, bedankt voor het plaatsen! Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 09:05

haha ja Daar zaten we dan....
Toen jij je berichtje schreef Carola.... Toen zaten we daar nog steeds Haha! We hebben het tot half 11 ('s avonds ja) vol moeten houden, de laatste rit kwam weer bij ons langs..
Ik heb overigens nog hele mooie foto's van ruiters, die zal ik er vanavond opzetten.

Enne mbt tot ruiter 212....
Die had idd geen groom, toen ging het inderdaad niet goed, en na de 1e ronde zijn de grooms van dimitria coljee die uitgevallen is hem gaan groomen.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 09:56

Ik had geen taak, ik heb rondgelopen, gekletst en vooral vet-gate technieken afgekeken!
Ik heb op een gegeven moment wel geholpen met het opbouwen van de laatste vetgate (bij een man met allemaal hengsten), daar heb ik nog even het verkeer staan regelen. Ik ben na de finish van Catriona Moon en Julie Maden naar huis gegaan, want ik was zó moe en ik moest nog naar huis rijden...