Kweet ech nie meer wak moet doen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Kweet ech nie meer wak moet doen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-02 19:35

De vader van mijn vriendin heeft kanker, het is kwaadaardig en kan nie meer weggehaald worden. Hij ligt al een tijdje in het ziekenhuis en is gisteren bediend (een pastoor komt nog de laatste zalvingen brengen). Ik wil mn vriendin zo graag helpen maar weet nie hoe,stuur dr haast iedere dag een smsje en laat dr wete dak dr voor haar ben,maar k kan gwoon nie zo machteloos toe zitte kijke..vind het zo erg. Hij is nog geen 40 volgens mij...waarom net hem...tot overmaat van ramp ga k ook net nu nog 3 weke op vakantie ...net nou die zo zwak ligt..dadelijk overlijdt hij net in die 3 weke en kan ik dr nie voor haar zijn.. Kweet t ech nie meer,wil zo graag haar pijn wegnemen..!

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 19:41

Ik denk dat je er het beste gewoon voor haar kunt zijn. Ik vindt dat je het al hartstikke goed doet door haar te laten weten dat je er voor haar bent. Helemaal toppie.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 19:49

Wat je doet is al heel fijn. Smsjes sturen, bellen enzo. Het is vooral heel vervelend als mensen er niet over durven te praten en dat durf jij wel. Ook de komende maanden blijft dat belangrijk. Dan zakt het vaak een beetje weg en dan zijn mensen minder geinteresseerd. Als jij er over een paar maanden nog steeds bent voor je vriendin dan zal ze daar heel veel aan hebben.

Ik kan me voorstellen dat je je machteloos voelt. En haar pijn kun je niet wegnemen. Het is wel jammer dat je nu 3 weken op vakantie gaat. Misschien kun je haar veel smsen en bellen. Ik vind het in ieder geval heel goed van je dat je er zo over nadenkt. Sterkte meisje, ook voor je vriendin!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl


replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-02 19:58

Ja,k hoop zo dattie misschien nog iets beter kan worden,je zou eens moette zien hoe hij dr nu in het ziekenhuis bijligt,dat gun k niemand..in ieder geval bedankt voor de reactie,kan hierin tenminste mn verhaal kwijt!

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 20:33

Gewoon er zijn, meer kun je niet doen.
En er zijn, ook over een tijdje als veel mensen al denken het is nu een paar maanden geleden, ze zal er wel over zijn, nou ik kan je vertellen dat is niet zo, en dan is het zo fijn een luisterend oor te hebben.

Dus je bent al een super vriendin als je er nu, en ook over een tijd er voor haar bent.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 21:48

super dat je er nu zo bent voor je vriendin. Ik weet zeker dat ze daar heel veel steun aan heeft!! Als je op vakantie bent zou ik als ik jou was vaak bellen om nogmaals te laten weten dat je aan dr denkt en dat ze even lekker dr hart bij jou kan luchten
sterkte ermee, echt super van je hoor

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 01:26

Mijn vader is overleden toen ik 14 was, ken de situatie dus maar al te goed Verdrietig ! Wat je nu voor je vriendin doet, is prima! Het feit dat er iemand voor je is en naar je luisterd is gewoon heel fijn! Als ze gewoon een keer niet over d´r vader wil praten, is het ook okay; ik denk dat ze dat zelf ook wel aangeeft. (Dat ken ik van mezelf nog wel, soms wilde ik gewoon even niets met de ziekte van m´n vader te maken hebben, onder het motto: "als we maar gewoon doen, is er ook niets aan de hand".)
Sterkte, voor je vriendin, maar zeker ook voor jou!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131980
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 21:14

Wat je nu doet is super !
Je hebt nagedacht over de ellendige situatie waarin je vriendin zich op dit moment bevindt, en leeft werkelijk met haar mee.
Het verschrikkelijke aan dit soort situaties is dat je zo graag meer zou willen doen.
Voel je hier alsjeblieft niet schuldig over, wat je nu doet is perfect, meer kun je echt niet doen.
Je kunt haar bellen / sms-en / naar haar toegaan en steeds benadrukken dat je een echte vriendin bent en dat je haar zult steunen zoveel je kunt.
Niet alleen nu, maar ook straks als haar vader er niet meer is.
Dat is aan jou wel toevertrouwd, veel mensen wensen zich een vriendin zoals jij !
Veel sterkte de komende tijd, ook voor je vriendin en haar familie.

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 21:47

Ik denk dat je vriendin zo al veel aan je heeft hoor!
Maar als je merkt dat het onderwerp nogal gevoelig is, er niet zielig over doen.. maar probeer haar op te vrolijken!
Wanneer ze erover wil praten, er voor haar zijn.. hoe moeilijk het is...
Sterkte ermee!

"What we call human nature, is actually human habit.."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, Kabayo, Kever, mosimonster, Niki_, Oehlala, Rox87, SemrushBot, TessaM, thequeensmum, Unoo, xAlice, YandexBot en 174 bezoekers