ruitersport Nijland in Ruurlo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

ruitersport Nijland in Ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-02 20:56

kent iemand dat? moet je er niet met een pasje naar binnen oid? enne, most importent, hebben ze veel en zijn ze duur?? Tong uitsteken

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 23:12

Je moet een pasje hebben als je daar wil kopen, want het is officieel een groothandel. Iedereen met een eigen bedrijf kan zo'n pasje krijgen, en ook bijvoorbeeld je rijvereniging.
Ik ben er verschillende keren geweest. ze hebben wel veel goedkope dingen, die meestal niet van al te goede kwaliteit zijn. En merkartikelen zijn vaak niet veel goedkoper dan ergens anders, ze hebben wel redelijk veel keus. Wel leuk om daar eens lekker rond te snuffelen. En de winkelmeisjes hebben naar mijn idee niet altijd de goede informatie ergens over, vaak zeggen ze maar wat vind ik.

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 23:44

Jep, je moet er inderdaad een pasje voor hebben.
Meerdere mensen zeggen dat de kwaliteit daar niet zo goed is, ik vind dat wel meevallen! Ik heb tot nu toe nog niks te klagen. Ze hebben niet zo heel veel merkspullen, ze maken ook heel veel zelf. Halsters, halstertouwen, sjabrakken, dekens enz. zijn daar stukken goedkoper dan in een normale ruitersportzaak. Sinds ik dat pasje heb, ga ik niet eens meer naar een ruitersportzaak, omdat het gewoon stukken duurder is en ik vind de kwaliteit net zo goed bij Nijland. Ik raad het in ieder geval aan!

Groetjes Linda

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 00:22

Je moet er idd een pasje voor hebben om er naar binnen te mogen. Ik kan er zelf altijd binnen komen door het pasje van kennissen te lenen. Het is een pasje met alleen een naam, dus als je een pasje kunt regelen kun je zo naar binnen.
Verder hebben ze een redelijk groot aanbod. Het is wel een winkel waar alles dicht op elkaar gepakt is omdat de ruimte te klein is.
In verhouding vind ik ze niet duur. Je betaalt meestal stukken minder als in de ruitersportzaak. Ik heb zelf handschoenen gekocht van roeckle die daar zo'n 7,50 (toen nog in guldens) goedkoper waren dan in de ruitersportzaak. Dit is voor veel dingen eigenlijk wel het geval.
Als je er nog meer over wil weten moet je het maar laten weten.
En een pasje valt vaak wel te regelen.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 09:48

Ik kom daar ook wel eens, heb een pasje via het bedrijf van mijn vriend.
Je moet er gewoon een tijdje voor uittrekken als je op zoek bent naar koopjes, meestal scheelt het niet veel met de gewone prijzen maar als je goed zoekt is er wel wat te vinden hoor.
Ik baalde er alleen van dat de dekens van "normale" prijs waren daar toen ik een winter regendeken voor mambo ging kopen, ik had er op gerekend dat ik daar goedkoper uitzou zijn en was helaas al het geld wat ik bij me had eraan kwijt.........
Dus een behoorlijk stuk gereden voor 1 deken (baal!!)

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 16:08

ik ben er 2 weken geleden nog geweest (MET PASJE).
ik moet toch zeggen dat ik het daar toch wel een beetje vond tegen vallen. ik vind ze nou niet echt goedkoper dan andere ruitersportzaken.

Helaas is mn favo ruitersportwinkel niet meer zo erg in de buurt bij mij.... maar zo vaak heb ik niet echt iets nodig.
Ik ging vroeger namelijk altijd graag naar Sta-Ro (weet niet of ik het nog wel goed schrijf), maar die zit in Rhoon (Rotterdam).

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 17:43

Hoe zal ik het zeggen, het is de "zeeman" onder de ruitersportzaken, maar ze zijn wel goedkoop. Vooral als je bijv. halsters, dekens (voor paarden die ze gauw kapot maken }> ) bandages en dekjes enzo nodig hebt. Voor een zadel zal ik er niet heengaan. Mijn "reserve"hoofdstel heb ik ook bij nijland gekocht. Vaak is er iets fout aan de hoofdstellen, zoals bijv een scheef riempje, of net als bij mijn halster met paardjes erop. Daar zit aan een kant de paardjes op zijn kop er op genaaid Haha! , maar het halster is verder wel OK.
Dus het is zeker de moeite waard om er eens heen te gaan!!!