mijn meisie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

mijn meisie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-02 22:01

ik heb bella (isabel)
nu net een maand en we zitten zeg maar op een dood punt
ik heb haar een week niet kunnen berijden wegens een overbelaste spier en nu ben ik weer rustig aan het opbouwen
maar als ik wil werken met haar dan valt ze in haar oude patroon (gestrest, bang, niet willen)
terwijll ik haar zo mooi had.
we hebben 9 juni onze 1ste wedstrijd gereden 152 punten terwijl ik haar nog maar net een week had!
maar als ik michelle er op zet en met haar laat werken dan merk ik dat ze veel vrolijker is en losser als ik er daar na er weer op stap dan loopt ze bij mij ook.
volgende dag rij ik alleen er op dan valt ze dus weer terug daar wordt ik gestres van en zij daardoor nog moelijker en ik wil dolgraag met haar starten.
op wedstrijden is ze gewoon in haar sas zeg maar
ik heb mijn startkaart aangevraagt maar zit duzz met een probleem wat zal ik doen toh gaan starten en hopen dat ze daardoor beter wil werken of juist niet en gewoon wacten tot dat ik thuuis haar zo heb zo dat ik haar wil maar dan ben ik bang dat voor haar de lol er niet meer inzit!!

nou sorry voor mij lang verhaal groetjes iris

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 22:25

Ik kan me voorstellen dat je daar gestresst van wordt. Je schreef al dat ze met wedstrijden in haar sas is. Ik weet niet of je dat al na 1 wedstrijd kunt zien. Ik zou nog een paar proefwedstrijden rijden totdat je zeker weet dat ze er klaar voor is.

Hoe is het nu met je spier trouwens?

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-02 13:49

het was mijn been
ik heb contact op gezocht met de oude eigenaar van bella en die zij het ook dat ze wedstrijden gewoon heel leuk vond en dat als ze een tijd geen wedstrijden heeft gelopen heel nerveus enz wordt

met mijn benen gaat het erg goed!!
de dokters vinden mij een medisch wonder dat een 15 jarige zo snel hersteld van die zware operatie's
ze vinden dat ik mijn lichaam goed aan voel en dat ik zo door moet gaan!!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-02 13:50

met bella spieren gaat het nu weer goed!!