lobke98 gemeet en op zoek naar het goede halster

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

lobke98 gemeet en op zoek naar het goede halster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-02 20:52

Vandaag was het zover...
Na heel veel gepb en sms gingen we elkaar dan toch eindelijk eens ontmoeten. We wonen zo dicht bij elkaar in de buurt dus moest het er toch eens van komen.

Ik zou eigenlijk om 10 uur bij leonie zijn maar omdat mijn vriend net om die tijd op de radio was om dat hij wat gewonnen had (zie topic algemeen) ging ik dus pas om 10 uur van huis af. Ik was bijna op de snelweg toen ik met mijn stomme kop bedacht dat ik mijn halster was vergeten die ik aan leonie had beloofd.
Ik dus maar weer terug naar huis en leonie ff een sms gestuurd dat het wat later werd.

Afijn ik kwam daar om kwart voor elf aan Scheve mond
Even lekker thee gedronken, foto's bekeken en wat gekletst en toen op naar de verzorgpaardjes van leonie. En wat is die hercules toch een lekker ding leo. Kan me voorstellen dat je helemaal gek op hem bent.

Hierna zijn we naar mijn huis gegaan en heb ik er even voorgesteld aan ferry (mijn vriend) en haar even het huis laten zien.
Daarna zijn we naar vers chillende ruitersportzaken want ik wou een leuk gekleurd onderlegd halster.... en geloof me dat valt niet mee.
Maar goed ik heb er dus een gevonden een lichtblauwe.
Leonie wou zooooooo graag pablo zien... dus daar gingen we maar snel heen.
Ik kwam net op stal aan en toen hoorde ik dat de paarden eruit moesten.
Leonie herkende eigenlijk vrijwel meteen pablo en ze vond hem geloof wel erg leuk.
Ze zei dat ze nog nooit zo een lieve pony gezien had Party!!

We waren van plan om even met hem buiten te wandelen maar we kwam en onderweg zoveel horzels tegen dat we maar weer terug naar stal zijn gegaan en ik hem maar e ven gelongeerd heb.

toen dat eenmaal was gebeurd en ik hem nog wat gevoerd had hebben we leonie weer thuisgebracht.

Moet zeggen dat het van mij kant erggggg gezellig was en zeker voor herhaling vatbaar.
En ik verwacht natuurlijk van leonie ook een reactie Knipoog

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 19:09

Heeeee chan!!!!!

Het was keigezellig vrijdag!!! En jouw paard: Lief!!!!!!!!! oh zo lief!!!!!! Schijnheilig
Het was erg leuk he chan!!! Enne....zeker voor herhaling vatbaar!!!!
En dat halster! Toppie! Prachtig! Hij hangt nog thuis maar als Lobke er weer is krijgt ze hem om en maak ik er een foto van!!!!!
He tot straks op msn!!!! xxx leonie