Paardentoestanden op TV?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Paardentoestanden op TV?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-02 11:47

Hallo allemaal, wanneer komt er iets van paardensport oid op de Nederlandse TV? Ik heb sinds een week Nederlandse TV en zou dat ook wel weer eens willen zien.

Is trouwens wel humor dat NL TV, vreselijk lawaaierig en mijn zoontje is af en toe bang van al die gewelddadige tekenfilms. Moet ik toch iets voor vinden. In ieder geval was ons Jantje heel erg verbaasd toen hij Sesamstraat zag zonder dat iemand daarvoor een videoband in de videospeler moest duwen...


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 11:49

Vandaag om 3 uur op Animal Planet: Horsetales.
Elke dag trouwens.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 12:13

hahahahahaha... Ja het is toch wat, Sesamstraat in Real...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 13:48

Hoe heet Pino in het Fins dan?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 13:49

Hahah Joost wat grappig he, hoe die kinderen dan reageren! geweldig!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-02 14:10

Zep schreef:
Hoe heet Pino in het Fins dan?



Sesamstraat bestaat niet in Finland. Overigens is Pino alleen een Nederlandse aangelegenheid. In Amerika hebben ze Big Bird, maar die is geel en dus géén Pino. Jantje keek dus vroeger alleen naar Sesamstraat video's en heeft Sesamstraat boeken en petjes. In Canada keek hij ook wel naar Sesamstraat, maar toen was hij nog maar 1 jaar oud..

Katja en ik zaten dus lekker aan de koffie, toen Sesamstraat om 7 uur kwam (via de satelliet dus). Komt Jantje dus de keuken ingestormd, krijst en wijst naar de TV en zegt dat we moeten komen kijken.. Een prachtig moment. Hij kijkt er inmiddels niet meer van op..

Overigens is hij ook Teletapit fan. Daar hebben we dus Tiivi-Taavi, Hipsu, Laa Laa en Pai. Snappen jullie waar het over gaat Knipoog ?


Tip: http://www.kolumbus.fi/jutta.rauos/teletapit.html

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 14:34

joostvangestel schreef:
Overigens is hij ook Teletapit fan. Daar hebben we dus Tiivi-Taavi, Hipsu, Laa Laa en Pai. Snappen jullie waar het over gaat Knipoog


Ik vrees dat ik het niet wil weten... Die gedrochten heb ik heel heel heeeeeel diep verdrongen, al vanaf het moment dat ik uit Australië terugkwam. Ik was zo blij dat we ze in NL nog niet hadden en wat was toen zo'n beetje het eerste wat ik op Schiphol tegenkwam?

Juist, een poster van de... Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 18:22

Als je satelliet hebt kun je Equidia (Frans) ontvangen en Cavallo Channel. Twee hele leuke en leerzame paarden kanalen met 24 uur per dag - je raad het al- paard... Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 18:41

Sibold, dat meen je niet... Zijn er werkelijk waar zenders die 24/7 paard uitzenden???

Dan is het maar goed dat ik geen schotel heb...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 18:47

Inderdaad zeg ik denk nog verslavender dan bokken Haha!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 18:53

's morgens bij Zappelin zijn er ook leuke kinderprogamma's waaronder De show van Ome Willem

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 19:29

Haha! Vandaag in de krant een stukje over een logopedist die zegt:
"De invloed van ouders op de taalontwikkeling van kinderen is veel minder groot. Onderschat daarentegen de invloed van Sesamstraat niet. Die is gigantisch. Wie dat ooit heeft uitgevonden, deed een gouden greep. Het is zo'n speelse manier om kinderen letters te leren, verhalen te leren vertellen en maatschappelijke dingen te leren. Sesamstraat is een geweldig tv-programma." aldus Henk Plugge uit Emmen.

Andrea_
Berichten: 1614
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: LA Terras Del Sol in het altijd zonnige Belgische San Lanaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 21:13

joostvangestel schreef:
[

Overigens is hij ook Teletapit fan. Daar hebben we dus Tiivi-Taavi, Hipsu, Laa Laa en Pai. Snappen jullie waar het over gaat Knipoog ?


[/quote]


TELETUBBIES

"Het hoofd van een welsh Cob, de actie van een Hackney en het lange haar van een Shire"......Balou?
http://www.depaardenbazaar.be


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fayyah19 en 141 bezoekers