[b]Met spoed shownummer gezocht![/b]

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

[b]Met spoed shownummer gezocht![/b]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 22:36

Wie o wie heeft er zin, of weet iemand die zin heeft om a.s. zaterdag een demo te geven. Liefst een reinigruiter die uitleg kan geven hoe je tot bepaalde oefeningen komt, van basis tot slidings zeg maar.
Het is voor een 2-daags dresuurevenement die eens wat anders willen zien dan pinquins op een opgedirkt paard en staan open voor andere stijlen van rijden.
Wij van het fjordenshowteam geven in de middag al een traildemo, maar voor de sponsoravond zoeken we iets spectaculairs omdat onze reninging/barrelrace fjord uit de running is door hoefproblemen.
Ik had hiervoor mijn instructrice gevraagd maar die heeft afgebeld, ook ivm paard met beenproblemen.

Dus wie o wie wil de dressuurmiepjes laten zien dat er nog meer is in het leven Koe .
Ik heb Son al via PB gevraagd (ook omdat ze een fjord heeft), maar just in case vraag ik het hier ook nog even. Hoe meer zieltjes hoe meer vreugd.

Je krijgt betaald (reiskosten) en eten, drinken en stal voor knollie. Het is in Papendrecht.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Viv en het showteam!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 23:14

had het best willen doen maar dat is me toch effe te ver weg. sorry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 07:59

Ik heb ook al per Pb geantwoord Viv, maar ik gooi echt weken oefenen weg als ik dat nu ga doen. Mileen wordt er vreselijk heet van, na twee rollbacks moet ik vechten om weer een fatsoenlijke jog te krijgen, en het rijden met 1 hand ben ik pas sinds kort weer aan het oppakken.....


Wie oh wie?
Rydar met een bijrijdster misschien?
Tommy (van Marijkestommy) en Pim?

Ik kan echt wel iets rijden wat op een reiningproef zou moeten lijken, maar goed is het niet, dus voor de opvoeding van m'n meissie is het niet echt bevorderlijk.... Bovendien ziet elke idioot dat het niet is wat het zou moeten zijn, en juist dan ben je een wannabee die maar wat aankloot met dat Fjordenbeest en krijg je dat gezeur van "zie je wel dat zo'n fjord....."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 23:05

en Viv, heeft John er oren naar?

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-02 07:23

Moet nog ff bellen son, hij is zo vroeg vast nog niet wakker. Hihihiih
Viv

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:02

Sonja schreef:

Rydar met een bijrijdster misschien?


Whaha als iemand het aan durft met ry mag je m gebruiken ik heb alleen geen vervoer dus zal je m moeten komen halen. Ik zou het graag doen alleen tja ik zlef kan het niet meer... Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 16:08

Tja, 't was maar even brainstormen. Wist niet of je misschien een bijrijder hebt die ook western rijdt met je paardje.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 17:06

Sonja schreef:
Tja, 't was maar even brainstormen. Wist niet of je misschien een bijrijder hebt die ook western rijdt met je paardje.....


heb helemaal nog geen bijrijder Huilen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 22:33

sonja op rydar? of zeg ik nu iets heel geks?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 10:17

Hihi, lijkt me leuk om eens op te rijden, maar om dan meteen maar te gaan showen? *LOL*

Ik ga met Milena, in ieder geval voor de trail.

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 17:57

Hoi hoi
Berichtje vanuit Canada.
Ik heb je ook al een pb gestuurd Viv
Ik zie nu hier dat je eigenlijk reining zoekt. Misschien (en dat moet ik uiteraard eerst checken als ik thuis ben) kan ik de haf van een vriendin meenemen ipv banish. Die rijdt reining namelijk. Met Banish doe ik dat ook zelden (ivm met zijn hitte }>) dus dat showed minder leuk. Maar die haf is erg leuk om te zien lopen.
Maar dat zal ik eerst moeten vragen als ik thuis ben, ik bel je wel even. pb me jouw telefoonnummer even dan hebben we nog even contact.
Tot bels!
Groetjes van Jouke (uit een zonnig canada 30 graden en warmer)

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 19:20

Hoi!
Ik zou jullie graag uit de brand helpen, heb ook een fjordje, een 20-jarige nog wel, die zowel western (pas sinds een jaar) en endurance rijd. Rijd op haar ouwe daggie dus nog met gemak 35km en als het een beetje meezit leggen we die tussen de 11 en 12 km/u af! Dat betekend de hele weg galopperen + zoals ze dat in dressurtermen noemen, uitgestrekt draven, met in totaal iets van 3-4km stap, halverwege, voor de p/a en voor de finish.
Maar goed, antwoord niet om over endurance te banketstaaf. Ik had jullie ook weinig te bieden gehad, ja, een beetje barrel-racing, dat kan ze wel, maar ze maakt zich altijd zo sterk! Verder kan ik haar wel redelijk op 1 hand rijden, maar geen scherpe wendingen , wel kan ze prima de side (zijwaarts) en redelijk de back-up, maar de stop, ehmmmmmmmm, die moet je echt zoeken!!!!!!!!!!

Nou ja, jullie hebben toch niks aan me, dus waarom zou ik hier een ellenlang verhaal gaan ophouden?

Succes alvast en laat nog even weten hoe het gegaan is!

groetjes Renske

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 22:32

Sorry voor het offtopic gaan, maar voor een snelheid tussen de 11 en 12 km/u in een matig parcours hoef je cht niet de hele weg te galoperen met wat uitgestrekt draven en 3 á 4 km stap! Ik galopeer vrij veel, afgewisseld met draf en zo´n 4 km stap in totaal. Dan zit ik over die 15 heen in een licht parcours. Draaf ik wat meer afgewisseld met galop en ook die 4 km stap zit ik al rond de 14/15. Maar, dat verschild natuurlijk van paard tot paard. Neef is een Draver en die hebben toch een wat snellere draf over het algemeen dan Fjorden.

Heb wel bewondering voor je hoor! Op 20 jarige leeftijd nog op dat niveau! Doe je in Lage Vuursche ook mee (kan best dat ik dat al heb gelzen hoor, maar ben niet zo goed met namen *LOL* )?

Groetjes

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 22:42

Nou inmiddels is ons team uitgrbreid met een fjordenmerrie en een cowgirl waar we heeeellll erug blij mee zijn.
Allemaal bedankt voor het meedenken, en Son, kom op meid! Je kunt het!
Wordt echt lachen zaterdag, geloof mij maar.
Nog zin in een partijtje ponyvoetbal?
Viv

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 22:50

Kewl, dat wil ik dan ook wel proberen! Zijn toch baanbrekend bezig zaterdag, dus dat kan er ook nog wel bij. Die tank van mij komt nergens van onder de indruk, dus zo'n grote bal moet ook wel lukken *LOL*

We maken er gewoon een leuke dag van. Voor ons is het weer een mogelijkheid om op vreemde bodem te trainen.