Lieve Carolam.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49202
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-01 19:19

Lieve Carolam,
Hoe is het nu verder? Ik las dat Punkie helemaal gek werd. Echt zielig... Huilen , heb je geen ander vriendje Lovers voor hem waar hij mee in de wei kan. Kijk maar uit met Punky want anders rent hij (ook) zo het draad in. Ik heb best wel een beetje steun aan jouw (en natuurlijk ook van de andere bokkers) verhalen. Morgen moet ik met mijn paard, wordt hij waarschijnlijk ook ingeslapen. Ik ben zo nerveus Misselijk . Ik houd jullie op de hoogte. Wat hij mankeert staat onder Medisch bij Botcyste.
Groetjes Suzanne Huilen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 22:35

Jakkes, wat een rottige verhalen allemaal de laatste tijd. Tja, het blijven beesten he, er kan zoveel misgaan. En ze kunnen je niet vertellen hoeveel pijn ze hebben dus de uiteindelijke beslissing ligt helaas altijd voor 100% bij het baasje. Moeilijke beslissingen soms. Ik zal ook jouw verhaal volgen, en ik wens je heel veel sterkte. Scheve mond\

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 08:20

sjezus!!
Als ik al deze verhalen de laatste tijd lees moet ik iedere keer weer aan mijn verhaal denken! De pijn die ik eigenlijk heb doorgemaakt, maken er nu heel veel van jullie mee! Het is gewoon je beste vriend verliezen, en wat je dagelijks doet is ook weg! Normaal ga je iedere dag naar de manege of stal toe, je paard naar je horen hinneken! Alles is weg! Okeey, je gaat er vanzelf weer aan wennen en je gaat je weer wat met paarden bezig houden, maar het word echt nooit meer hetzelfde!

Heel erg veel succes

xxx so

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 14:05

Lieve Suzanne F,
Punkie staat in de wei met mijn andere pony (daisy een welsh-cob) maar daar vindt hij geen troost bij ze kunnen het niet zo goed vinden samen! Dat vind ik erg jammer vooral nu Punkie het zo moeilijk heeft! Met mij gaat het redelijk goed! Ik mis Lucky Luck ontzettend en dat zal ook zo blijven al gaat het beter naarmate de tijd verstrijkt! Maar het was toch 1 van mn beste maatjes! Punkie nog meer want die ken ik al vanaf mijn geboorte maar met Lucky Luck kon ik echt rijden enzo! Dat was dus toch weer anders als met Punkie! Sinds gister eet Punkie niet meer! we hebben de veearts er bij gehaald en die heeft Punkie een spuitje gegeven om te kalmeren! verder moet ze morgen in elk geval weer eten en anders moet de veearts weer komen! Zo zielig vind ik dit! Hoop dat het goed gaat! heel erg bedankt voor je lieve berichtjes en heel veel sterkte vandaag! Laat je snel horen hoe het is afgelopen??
Liefs Carola

_________________
Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Carolam op 2001-05-17 14:06 ]</font>

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 14:41

God meid wat een ellende! Huilen

kon je zo'n dier maar uitleggen wat er aan de hand is...

Hoe is het nu met jou? Gaat het nog een beetje?

Mieke

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 15:45

he suzanne heel veel succes met incie morgen ik hoop dat het goed gaat ik duim voor je

gr. thirza

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 18:23

Met mij gaat het redelijk Mieke. Ik probeer me zo goed mogelijk te houden voor Punkie als ik bij haar ben kan ik mn tranen niet meer binnen houden vooral als ik haar zo zielig zie staan! Maar juist voor Punkie wil ik me zo groot mogelijk houden! Ze heeft er niks aan als ik elke dag op mn knieen naast haar zit te huilen! mijn andere pony Daisy heeft nergens last van geloof ik! Ik vind het echt jammer dat Daisy en Punkie het niet zo goed met elkaar kunnen vinden! Wie weet moet ik toch op zoek naar een nieuw maatje voor Punkie! We hebben al een welsh-cob van net een jaar gezien. Die te koop is. Die hadden we al gezien toen Lucky Luck er nog was. Ze heet Dyene (net als mn vorige arabierveulen je zegt Die enne op zn engels) ze heeft al een paar weken bij ons in het land gestaan toen ze een half jaar was en dat klikte goed dus wie weet dat we haar kunnen kopen als maatje voor Punkie!!

Suzanne hoe is het vandaag met jouw paardje afgelopen? Kan er nog wat aangedaan worden? Laat je het snel horen??

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 22:55

ach gut wat zielig voor jullie hou je taai hoor! en hou ons op de hoogte (beide) Verdrietig Verdrietig

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 23:02

Hoi Carolam,

Ik vind het echt erg, nu vooral voor Punky, en ik hoop dat hij er weer bovenop komt.

Groetjes

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 20:48

Hmmm...tja, als het kan zou ik die welsh cob toch wel kopen denk ik...wie weet helpt het!

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 12:02

Vandaag gaan we nog even kijken bij die welsh-cob!
het is wel een lieverd! Maar het lijkt me zo moeilijk als er nu iemand anders in Lucky Luck's stal komt te staan!! Maar ik denk dat mn vader z'n beslissing al heeft genomen! Ik denk dat Dyene er wel komt!! Ook wel erg leuk voor Punkie! Ik laat het weten als ze er komt!!