Hier word je toch boos om?! :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Hier word je toch boos om?! :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-02 22:36

Een paar weken geleden ging ik naar mijn verzorgpony's Charmotte en Bucephala. Na een half uur fietsen Gaaaap kom ik bij de wei... Geen paarden!! Verward Boos! Ik weer half uur terug gefietst en 's avonds de eigenaar gebeld waarom ze niet in de wei stonden.

'Ja ze zijn voor een paar weken naar andere paarden (voor Bucephala omdat die nog jong is) en je keunt ze niet bezoeken, ik zit nu in het buitenland ik had geen tijd om te bellen....Ze blijven daar wel een paar weken, als ze terug zijn bel ik je...' Krijg ik dan te horen... Scheve mond
Kijk, als het om de hoek was oke... maar ik fiets een half uur voor niks Gaaaap En ookal was het om de hoek, dan had hij ook wel ff kunnen bellen toch? Ik schrik ook dat die paarden weg zijn... Ik haalde gelijk allemaal rare dingen in m'n hoofd; misschien is er wel 1 ziek en staan ze nu in de uithof, misschien zijn ze wel verkocht blablabla...

Na zo'n 4 weken nog niks gehoord... Ik denk; Ik ga gewoon ff langs, ik heb toch vakantie dus verveel me toch...
Kom ik bij de wei, en wie staat daar? CHARMOTTE Boos! Bucephala was er niet Verward Die blijft denk ik nog wat langer bij die andere paarden ofzo? Verward
Charmotte stond heel triest, net een standbeeld....

Maar ik krijg nu het idee van dat ik niet meer hoef te komen (omdat die eigenaar niet heeft gebeld), maar zolang die eigenaar niet zegt dat ik niet meer hoef te komen blijf ik gewoon komen hoor. Ik verzorg Charmotte nu bijna 2 jaar en heb toch wel een hechte band met die pony gekregen... Omdat ze best eenkennig is heeft het best lang geduurd....

Maar ik vind het geen stijl... Frusty

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 22:38

Nee idd niet, sjonge! Dit is toch ook zielig, als ze zomaar op de wei staat zonder enige aandacht!! Dan geef je erg om je paard kuche, kuche

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 22:44

Ik vind het ook niet de juiste manier om niet ff te bellen dat Charmotte weer in de wei staat. Ik vind het sowieso een raar verhaal dat de eigenaar ze zomaar naar een andere wei heeft gebracht. Vooral ook dat hij zei dat je ze niet kunt bezoeken. Gelukkig is Charmotte weer terug.
Ik hoop dat je Bucephala ook snel weer terugziet.

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 01:50

tiss idd geen stijl, k oop dat je Becuphala snel terug ziet en Charmotte is er nu weer die je kan verzorgen maar het is geen stijl. k weet niet of er in jouw plaats een overvloed is aan verzorgpony en als dat wel zo zal ik het maar eens gaan zeggen tegen die vent wat jij ervan denkt als die pony's er opeens niet mer zijn en jij wordt niet gebelt. maare, kijk wel uit als je dat zegt want straks heb je geen verzorgpony's meer

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 09:22

nou die eigenaar had wel ff mogen bellen vind ik, is toch niet zo veel werk??? maarja ik hop dat je verzorgpony's snel allemaal terug zijn.

superkoe
Berichten: 9
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 09:29

ik hoop dat ze snel terug zijn maar toch had hij wel ff mogen bellen dat zou een kleine moeite zijn geweest als je het vergelijkt met een halfuur fietse

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 10:19

correct me if i'm wrong, maar ging je de laatste tijd niet nog zelden naar ze toe? (aangezien ik je er totaal niet meer over hoor)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 10:25

Vraag gewoon duidelijkheid aan de eigenaar, dan weet je maar waar je aan toe bent.

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 14:20

stef schreef:
correct me if i'm wrong, maar ging je de laatste tijd niet nog zelden naar ze toe? (aangezien ik je er totaal niet meer over hoor)


Ik kwam er wel weer veel, maar ik kwam niet veel meer op Bokt, vandaar dat je niks meer hoorde Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 15:05

Is dit niet eens een keer eerder gebeurt, ik heb precies ditzelfde verhaal al een hele tijd geleden gelezen.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 15:06

Ja ik ook volgens mij? :S iig t eerste stuk