wedstrijden enzo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-01 22:34

Hoi! Als westernbeginner probeer ik de laatste tijd zo'n beetje alles aan info etc. op te slurpen (burp) en wat me nogal opvalt is dat er maar heel weinig wedstrijden georganiseerd worden, tenminste, t.o.v. bijvoorbeeld dressuur en springen. Logisch misschien omdat de western minder groot is (is dat eigenlijk wel zo?) maar wel heel jammer, want ik zou heel graag es een keer naar zoiets toegaan. Niet om mee te doen natuurlijk (hoewel, als komisch nummer) maar om te kijken, het liefst naar alle verschillende onderdelen. Van wat ik gezien heb in div. agenda's is bijna alles in Brabant en het oosten v/h land, weet iemand misschien een aankomend iets meer richting randstad?
groetjes, Sandra


de paardengenietster

Berichten: 24
Geregistreerd: 03-05-01
Woonplaats: berkel/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 22:56

24 mei bij de Greup Stables Stougjesdijk 290 Oud-Beijerland vanuit R'dam richting
Zierikzee afslag Oud-Beijerland na ongeveer 6km links voor Texaco gelijk weer links aanvang 10 uur 's morgens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 16:16

Informeer eens bij Stal Madepolder in Den Haag, daar worden zeer regelmatig wedstrijden georganiseerd. En bij Kalverhoek (omg. A'dam) volgens mij ook.

Sonja.


DubbelFun

Berichten: 88620
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 19:56

Kijk eens op http://www.quarter.nl, daar wordt een agenda bijgehouden. Of wordt lid van de Wran/NQHA dan krijg je een blaadje waar wedstrijden in staan.

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-01 17:12

Thnx voor de tips allemaal, moet lukken zo Lachen
Sandra


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 bezoekers