Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yannique schreef:Jah! en de galop gaat ook al stukken beter! kijk maar....
[image]
radnah2 schreef:Heb jij nou een zwarte draver??gaaf! Of komt dat gewoon door het licht?
![]()
Maar vraagje! Er staat bij mij een draver op stal. Ik weet er weinig van af maar weet alleen dat ie vrij oud is! Nou heeft de eigenaresse van de stalling tegen die mensen gezegt dat ie nooit zal galopperen! Ikzelf vind dit onzin. Heb zelf ook een draver (heb deze dan van heel jongs) maar ik denk en vind dat ie vast wel kan galopperen alleen dat er wel tijd in gestoken moet worden!
Vinden jullie dit ook of hebben jullie wel eens meegemaakt dat het echt niet lukte en denken jullie dat dat ook bij deze zo is?
wkoekoek schreef:Ik had geen vooroordelen, ik zit er mn hele leven al inIk stond al als driejarig meisje te kijken hoe papa een jaarling longeerde
En toen ik een jaar of 10 was hielp ik beleren. Ik heb 6 jaar een pony gehad, maar daarna ook meteen op een draver verder gegaan. Dat was in 1995 en vanaf die tijd rij ik eigenlijk alleen nog maar dravers
sas00 schreef:Daar kan ik alleen maar van dromen![]()
Misschien ooit, als ik de lotto win ofzo
KindnessM schreef:Nou ik heb gister ff (2uur) met KM zn vorige eigenaar gepraat (zij had m als 3jarige KOERSPAARD en ik nu als 12jarige reacreatiepaard)
Jeetje echt veel over m gehoord....
sas00 schreef:Wat leuk!
Moet ik eigenlijk ook eens proberen, ben alleen een beetje bang dat die mensen niet zo op me zitten te wachten![]()
Kan me voorstellen dat je dolblij bent met de informatie...
zou ook zo graag alles willen weten.