Shadows vorderingen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Shadows vorderingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 21:23

Lisette (zusje van vriendin, sinds vandaag op bokt, LisetteV heet ze) en ik zijn Shadow aan het zadelmak maken. We longeren 'm nu een maand ofzo en daarvoor heeft hij af en toe een hoofdstel ingehad en als hij stil stond een zadel....
Maar vandaag hebben we vooruitgang geboekt!! We hebben met zadel (nog zonder hoofdstel gelongeerd) we kregen een hele serie bokken, maar daarna ging hij heel braaf Lovers Toen we aan het afzadelen waren was hij heel braaf toen zei ik tegen Lies "hangen" Lies "ja hoor" Dus Pootje en daar hing ze. Heel veel beloond, maar het interesseerde hem niks, alleen de bikskorrels....
Gelijk maar pootje erover en ze zat. heeel veel beloond en er weer af. | braaf paard". Nu eerst weer een paar keer alleen poetsen en longeren dan gaan we weer eens wat nieuws proberen. Ik hoop dat het zo goed blijft gaan Party!! .

:evaw:


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 23:55

Goed zo.... hoop dat alles voorspoedig verlopen zal!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 08:08

Gaaf joh! Shadow is toch die schimmel of heb ik het mis? Had je verwacht dat hij zo braaf zou zijn?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 10:07

Hee, wat leuk! Succes ermee hoor!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-02 10:35

Jep dat is die schimmel, 'k zal eerdaags weer eens voor foto's zorgen.
Hij is het laatste half jaar van veulen paard geworden. (is nu ruim 3). Hij wordt gelukkig steeds rustiger en vertrouwd mij heel erg (nog wel Knipoog ) Eerst dacht ik dat het een ramp zou worden (schrikachtig bloedpaardje) maar nu heb ik het idee dat het best eens mee kan vallen. Na een aantal rondjes bokken accepteerde hij het zadel. En liset erop vond hij wel vreemd maar de brokjes waren leuker...

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cerosa, maliejane en 50 bezoekers