Ik ben BOOS

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Ik ben BOOS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 21:09

en ja het gaat over mijn leren laarzen. Het duurde eerst al 14 weken voor ik ze had ipv de 6 tot 8 die beloofd waren, en nu.... nu is de zool al los. en ik vind ze eigelijk toch wel aan de lage kant. Boos! Kan ik dus fijn weer terug naar Houten. Ik ben NIET tevreden Huilen
Hier wordt ik zo verdrietig van he Verdrietig Denk ik eens een goede investering te doen, gaat het zo. Verdrietig

:evaw:


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 21:12

Ja wat moet ik daar nou weer opzeggen
k** voor je meid maar ik zal toch maar terug gaan anders krijg je helemaal niks


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 21:13

Het is de laatste tijd wel leren laarzen ellende op bokt zeg!

Wat ontzettend balen joh dat ze niet bevallen. Als iets bevalt en je bent er echt blij mee, dan is het niet erg als iets duur is geweest, dan ben je de prijs zo weer vergeten, maar als het niet bevalt baal je dubbel zo hard!

Ik weet trouwens eventueel wel een winkel voor je waar ze je maten echt heel goed opmeten mocht je er nou echt niet uitkomen in Houten. Dan val je wel in de duurdere modellen van Petrie en ben je zo €300 of meer kwijt, maar dan heb je ook echt wat, ik ben in ieder geval super tevreden over mijn Petrie Excellent waar ik ongeveer 10 paar laarzen voor heb moeten passen (toen ik tevreden was, was de verkoper nog niet tevreden Haha! ) en maar 3 weken op heb moeten wachten...

Nulla tenaci invia est via

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 21:46

Ja ik kan daar ook zo boos om worden. Had een hoofdstel bestelt br en zou binnen een week gebelt worden of het binnen was het zou er iig binnen 2 weken zijn. Nooit gebelt heb zelf een paar keer moeten bellen en het kwam zeker 2 maanden later.
Er zat een stikseltje los en na 3 keer rijden viel het merkje eraf (niet dat dat erg is maar het hoort niet voor die prijs.
Eis je geld terug en koop andere ergens anders. je mag van mij best je agressie op afreageren Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 00:07

Vervelend hoor! Daarom bestel ik bij voorkeur niks.
Tenzij ik de tijd heb er lang op te wachten.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-02 07:26

Tja orri, ik moest wel, ik heb geen standaard maat.

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 08:43

Balen zeg! Ik zag het op de foto's en had zo mijn twijfels maar vond het l*llig om over te beginnen omdat je er al zo lang op hebt moeten wachten.
Toch maar terug gaan er mee, waarschijnlijk doet hij er wel wat mee maar dan moet je dus misschein wel weer een paar weken wachten. Echt jammer dat het niet naar wens is.

Noek

Berichten: 156
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 11:21

hoi, het is altijd balen als een aankoop tegenvalt. maar wat ik van 'Houten' heb gemerkt is dat de service er erg goed is. Dat is mijn persoonlijke ervaring, ik hoop dat het ook jouw ervaring is/wordt!
Succes!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 11:38

Jemig wat balen zeg, ben je ze misschien weer voor een paar weken kwijt...

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 11:44

Ken het.. moest ook drie keer terug naar Houten voor ze goed waren en uiteindelijk heeft m´n eigen schoenmaker ze ook nog gemaakt (alle stiksels los). Ze zijn iets te kort en zitten ook niet echt mooi. Krijg nu trouwens al scheuren in het leer, ze zijn nog geen twee jaar oud.

Mijn volgende worden gewoon Petries, wel iets duurder als je ze op maat laat maken, maar de brandstof heen en weer naar Houten is net zoveel geweest!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

Ivanka
Berichten: 54
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: The place to be: Den-Haag city

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 12:06

Ja dat is idd niet leuk. Een kennis van mij had haar laarzen net 2 weken en daarvan brak zo de zool in 2en Verward Verward Zij terug naar de ruitersportzaak en petrie heeft ze geheel vergoed.

Maar dat is idd super kl*te. En net wat je zegt: Ben je zo trots erop krijg je dit Boos! Succes....Ivanka

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan??

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 15:00

Mijn vriendin heeft sinds kort ook leren laarzen (aangestoken door mij). Zij vind het grote nadeel dat ze zulke lange punten van voren hebben 9eindigen erg smal) en behoorlijk stug leer (eenvoudige petrie-laarzen). Is ze vorige week naar hardegrijp (ergens vlakbij leeuwarden?) geweest, heeft ze daar hele mooie Franse rijlaarzen gezien. Ook geheel leer, en van heel soepel leer, en in prijs bijna nog goedkoper als de petries. Die baalt dus ook al een stekker.
Ze zei al tegen haar man dat ze met de Petries maar flink door de blubber ging lopen, waren ze mischien eerder aan vervanging toe...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 15:05

Sjimmy schreef:
Tja orri, ik moest wel, ik heb geen standaard maat.


Ja dat ken ik....

Riette waar, hoe, hoever en hoe duur? en hoelang????

Ik heb Petries afgezworen, rij nu met mijn Mountain Horse Highrider,
maar straks wil ik er toch een paar 'nette' laarzen bij, maar inlopen wil ik dus niet meer hoeven doen... bah, geef mij maar kalfsleer.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 15:08

Klopt in Hardegarijp zit een goede ruitersportzaak.
Ik zoek even en anders bel ik vanavond even een vriend van me op die woont daar en ken me wel vertellen welke zaak het is.

Tadaaaaaa, heb hem al:
Bosgra BV Joh
Rijksstraatweg 137
9254 DD Hardegarijp (Fries: Hurdegaryp)
tel.: 0511-472025

Bosgra Ruiterhuis
Rijksstraatweg 137
9254 DD Hardegarijp (Fries: Hurdegaryp)
tel.: 0511-472025

bel ze maar eens, aardige lui

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 10:32

Sh*t zeg, nu al problemen met die laarzen? Kan me voorstellen dat je er flink van baalt. Wacht je wekenlang op iets moois dat ook nog op maat gemaakt wordt, en dan krijg je dit. Frusty

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 10:56

Pfff.. das balen, ik ken dat gevoel.. blegk...
hm..ik denk dat ik maar ff ga bellen, ik was nl. ook van plan om leren rijlaarzen aan te schaffen...(hehe ja, na die problemen weet ik het nog steeds cker Tong uitsteken)

"What we call human nature, is actually human habit.."

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 20:31

Das zeker balen. Bij mij op stal was er vandaag ook iemand met leren laarzen en die had ze ook al 2 keer laten reparen. Ze had ze net gisteren terug gekregen van de reparatie en ze wou ze aan doen, maar ze pasten niet meer. Toen ze de laarzen weer uit wilde doen toen brak de hak af, omdat ze de zool er heel strak op geplakt hadden, zodat ook de neuzen van de laars omhoog gingen staan!

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, Eve_Nie, Mark0919, Melzazu, Naskur11, Slmt9, Vagabondo en 37 bezoekers