Ik ben gaan kijken voor een haffie maar.........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzzel

Berichten: 488
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Uithoorn

Ik ben gaan kijken voor een haffie maar.........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-02 21:12

Ja morgen avond ga ik kijken bij een haflinger!! Als alles bevalt ga ik hem bijrijden en verzorgen . Ik heb er echt heel erg veel zin in. Hij staat ongeveer 20 minuten fietsen van mijn huis af. Ik moet alleen de hele dag nog werken dat is wel balen,maar gelukkig is een dagje werken in de dierenwinkel zo voorbij we moeten toch de hokken verschonen. Ik heb op de marktplaats in een melige bui met mijn moeder een advertentie geplaats en de dag er op was er al op gereageerd. Het paardje sprak mij wel aan hoe hij beschreven was in die mail dus ik had terug gemaild en nu ga ik dus kijken!! *LOL*

Nou Groetjes Suzzel
Laatst bijgewerkt door Suzzel op 01-07-02 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 21:44

Succes

Suzzel

Berichten: 488
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-02 21:52

Dank je ik heb er echt zoveel zin in Haha! Volgens mij worden mijn ouders gek van mij!!! Bloos

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 00:01

veel succes!
Haflingers zijn meestal wel leuk *LOL*

Suzzel

Berichten: 488
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 20:33

Nou ik ben wezen kijken!! Het was wel geinig ik kwam voor een haflinger, maar er was een vrouw die eigenlijk nog veel harder iemand nodig heeft. Dus nu ga ik eerst een tijdje op pfoef haar tinker verzorgen en rijden!! Morgen ga ik er op rijden ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Hij heet watson en hij is 1.38 dus niet zo heel erg groot het is een echt scheetje om te zien!!

Nou groetjes Suzzel

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 20:57

Leuk joh, misschien kan je er dan wel 2 doen
Veel succes ermee, maar dat zal vast wel lukken

Suzzel

Berichten: 488
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 21:02

Ja die vrouw heeft nog een paard en als ze op vakantie is moet ik die ook doen als ik tijd heb. Ik heb er echt zin in. Ze heeft die tinker net 2 maanden en ze is er een beetje bang voor om er op te rijden en ze denk dat ik hem wel aankan. Dat andere paard heeft ze net een dag hier staan echt een leuk beest ook.

faithfull

Berichten: 324
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 13:21

gaaf!!!!!!!
als je toevallig conecties heb in lelystad stuur me dan ff een pb-tje. ik zoek al heel lang een verzorg paard.
thnx

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:06

Heej wat leuk voor je zeg! Das grappig:heb je ineens een hele stal om te verzorgen Haha!

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:10

leuk!!!
heel veel succes!!!

Suzzel

Berichten: 488
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-02 22:17

Vamdaag heb ik op Watson gereden, dat is dus die tinker hij is echt leuk om te rijden marr wel heel gevoelig voor je been. Morgen ga ik er weer heen en dan gaan we samen rijden ik op Watson en degene van die paarden zijn gaat dan op Flo die is dat andere paard. ik heb er wel zin in en ze komt me met de brommer van huis halen.

Nu ff wat heel anders maar het was wel een geinige actie!!


We hadden net trouwens wel een geinige actie mijn moeder had me naar stal gebracht en ik zou haar bellen als ze me weer kon halen. Maar toen kwamen we er in eens op dat ze me ook wel met de brommer naar huis kon brngen we hadden alleen een probleem we hadden geen tweede helm!! Nou toen heb ik maar een veiligheid cap op gedaan dan had ik ten minste iets op mijn hoofd zitten. Nou we waren alleen wel politie tegen gekomen ik keek maar gewoon de andere kant op da konden ze het niet zien!! Ze keken wel een beetje raar. Maar ze waren bij de benzine pomp want die was overvallen of zo iets. Dus we hebben mazzel gehad.

He Groetjes suzzel